annzz
Kvinna ·
07 okt, 2011
Mina problem bröst, 705 cc efter op 3.
BröstförstoringHej brudar!
Nu har det gått 4,5 vecka sen min tredje operation, korrigering. Allt är bra MEN min db har inte försvunnit, såklart.. Dock har brösten blivit mjukare eftersom han gjorde fickan lite större & de är positivt iaf. Hade DBn försvunnit hade jag faktiskt varit nöjd. På bilderna syns de är bröstvårtorna inte är exakt i samma höjd men det lägger man inte märke till "live" utan syns mest på bild, dock är de inget som stör mig eftersom de är så lite..
Jag har nu insett att jag aldrig kommer få ngn stor och fylling underpol å gett upp hoppet, haha..
I måndags var jag hos Peter på återbesök. Vi pratade och bestämde att jag skulle gå ner i vikt (vilket jag vill) å se om dbn blir något bättre av det. Ska tillbaka i Januari och se hur allt blivit och då får vi se vad som händer därefter.
Sen förstod han att jag inte mår så bra pga av allt krångel med mina bröst. Vilket var skönt för han brydde sig verkligen,. Jag har träffat Peter en del nu och alltid gillat honom men dock aldrig sett den här sidan av honom. Trodde han var rätt känslokall men IKKE! Han är väldigt omtänksam å go. Det kändes otroligt skönt att han såg hur jag mådde och tog det åt sig, för han vill ju verkligen att det ska fixa sig med mina bröst och göra allt tills de blir bra.
Han peppade mig och fick mig faktiskt på benen igen så jag började se ljust. Vi bestämde också att jag skulle ha ett mål tills vi sågs nästa gång - Träna, gå ner i vikt och speciellt börja MÅ BRA IGEN.
När jag skulle gå gav han mig en bamsekram! Ångrar absolut inte mitt val av kirurg trots att många är väldigt kritiska mot honom här inne just nu..
Nu har jag tagit mig mod till att lägga ut lite bilder på mina bröst vilket jag tycker är rätt jobbigt eftersom de aldrig blir bra. 705 cc ultrahög profil efter operation 3.
Kramar på er <3
Sortera efter
annzz
Kvinna ·
11 okt, 2011
Aja jag hoppas iaf min db kommer försvinna ;/ men kanske inte då.. ska iaf kämpa på med träningen :D Om den inte försvinner så ska jag kanske prata med Peter om framförflytt.
twinky: har skickat ett pm till dig!
Kram på er tjejer <3