Lini10
Kvinna ·
26 okt, 2018
Mini eller Demi? (Ca 300cc)
BröstförstoringSka operera mig nästa torsdag (1a nov) på NK och kan inte bestämma mig om profil. Ska iaf ha motiva round ergonomix. Någon som har gjort mini men önskar demi och vice versa? Vill ha naturliga men inte för stora och inte för små. Jag har 13,5 och 13.1 i bröstbredd (behöver två olika cc). Är 168 och väger 60kg. Alla tips mottages tacksamt :) finns förebild på min sida.
Sortera efter
Max1
Kvinna ·
26 okt, 2018
linizen
Kvinna ·
26 okt, 2018
Satnin
Kvinna ·
27 okt, 2018
Noma
Kvinna ·
27 okt, 2018
Anonym användare
27 okt, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
27 okt, 2018
Alinsee
Kvinna ·
27 okt, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
27 okt, 2018
Vad är egentligen skillnaden på mini och demi? Någon som vill förklara? :)
Lyftet
Kvinna ·
28 okt, 2018
Maj95
Kvinna ·
28 okt, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
28 okt, 2018
Jag har också velat fram och tillbaka mellan mini eller demi och har nu landat i demi 230 cc. Till saken hör att jag ska göra ett Ankarlyft och önskar fastare bröst och tror att jag blir hjälpt av lite mer put. Men svårt att veta hur slutresultat ska bli!
linizen
Kvinna ·
28 okt, 2018
Kakadua
Kvinna ·
29 okt, 2018
Lini10
Kvinna ·
29 okt, 2018
Kakadua
Kvinna ·
29 okt, 2018
Tack för svar! Ena sekunden har jag bestämt mig för mini för att sedan ändra till Demi. Blir inte riktigt klok av detta. Opereras liksom på torsdag haha
Lini10
Kvinna ·
29 okt, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
30 okt, 2018
Hej!
Jag opererade mig i onsdags och har mini. Jag velade också mellan demi och mini men valde till slut mini och ångrar mig inte. Var också ute efter ett naturligt resultat och även om det inte gått så lång tid ännu känns det helt rätt. Jag valde mini eftersom jag tänkte att jag hellre har för små än för stora, eftersom det faller mig bättre i smaken. Hade jag valt igen med facit i hand så hade jag valt mini :) men demi verkar också kunna ge naturliga resultat.
Kakadua
Kvinna ·
30 okt, 2018
Han kändes ganska stressad så landade inte på något särskilt. Men när han visade 3D på Demi tyckte jag det verkade alldeles för stort (340cc måste jag ha för att passa brödbredden) men nu när jag ser bilder på Demi så är de jättefina.
Kakadua
Kvinna ·
30 okt, 2018
Hej!
Jag opererade mig i onsdags och har mini. Jag velade också mellan demi och mini men valde till slut mini och ångrar mig inte. Var också ute efter ett naturligt resultat och även om det inte gått så lång tid ännu känns det helt rätt. Jag valde mini eftersom jag tänkte att jag hellre har för små än för stora, eftersom det faller mig bättre i smaken. Hade jag valt igen med facit i hand så hade jag valt mini :) men demi verkar också kunna ge naturliga resultat.
@Kakadua Grattis till dina nya. Vad härligt att höra att du är nöjd!
Lini10
Kvinna ·
30 okt, 2018