Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bullarna profilbild

Bullarna

Kvinna ·

07 dec, 2015

motiva 1050 cc☆BILD☆ bukplastik, klart!

Bröstförstoring

Är så glad att jag hog 1050 för jag ser helt ärligt knappt skillnad från mina mentor. Magen stramar men helt okey. Ni får bilder sen avklädda. Är nöjd än så länge.. magen börjar svullna dock så har det knappt kommit nått i mitt drenage

25

Sortera efter

SvenssonA

Kvinna ·

07 dec, 2015

Skillnad tror jag allt att de är 😉 men grattis

Gilla

Bullarna

Kvinna ·

07 dec, 2015

Hade 650 mentor innan Hp
Gilla

feliicia

Kvinna ·

07 dec, 2015

Grattis, ska bli kul att se avklädda bilder sen!! 🙂

Gilla

Gymtjej

Kvinna ·

07 dec, 2015

Oj va det inte jättedyrt att göra så många operationer på kort tid? Hur har du haft råd? Ja skulle också vilja fixa ett o annat. Men fasen jobbar sju dar i veckan men de ändå jäkligt svårt ha råd 

Gilla

jess113

Kvinna ·

07 dec, 2015

Shit vilka bomber :D

Gilla

Bullarna

Kvinna ·

07 dec, 2015

Jo jag är uppe i 150 000 kr nu. Har sparat själv det mesta. Min man har bidragit lite. Första bröst på kostade 55 sen intim op 25 magen 45 (jag betalade 36 min man resten) implantatsbyte 20. Samt juviderm 2 omgångar (6 månader emellan) 7000 kr. Det är dyrt men så värt det! Har skaffat två jobb. 100%dagtid sen extra på affär helger kvällar :)
Gilla

Smulans81

Kvinna ·

07 dec, 2015

Vad härligt att det känns bra och du är nöjd!
Gilla

plastiksessan

Kvinna ·

08 dec, 2015

Imponerande att göra två olika ingrepp samtididigt..blir mycket för kroppen att läka. Ser jättefint ut iallafall👍

Gilla

Bullarna

Kvinna ·

08 dec, 2015

Ja det blir endel. Har inte ont alls i brösten.. gjorde ju som sagt bara implantatsbyte samt korr av vårtgård. Känns väldigt bra än så länge
Gilla

Anonym användare

08 dec, 2015

Bullarna skrev:
Ja det blir endel. Har inte ont alls i brösten.. gjorde ju som sagt bara implantatsbyte samt korr av vårtgård. Känns väldigt bra än så länge
Får man fråga hur kirurgen gjorde vid korr av våtgård? För du hade väl inte så mycket kvar av den? Hängde ju här på forumet när du fick nekros, lät otroligt läskigt.
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

08 dec, 2015

Åååå stort grattis!! Nu längtar jag ännu mer till den 12/1 då jag ska sy fickorna och byta till motiva 1050!! Kram o lycka till
Gilla

Tessan1300

Kvinna ·

08 dec, 2015

Supersnygga       👍

Gilla

Bullarna

Kvinna ·

08 dec, 2015

Det stämmer. Han gjorde vårtgården mer rund för den hade blivit oval. Nu har jag lagt upp bilder
Gilla

Bullarna

Kvinna ·

08 dec, 2015

Det kommer mer bilder på magen strax
Gilla

Tuttlisa25

Kvinna ·

08 dec, 2015

Spännande! Vad har du för bröstbredd? (med den storleken tänker jag)

Ska bli intressant att se hur det blir :)

Gilla

Gymtjej

Kvinna ·

08 dec, 2015

Ja de är faktiskt bra med extrajobb! Jag har precis fått förutom mitt 100 procent jobb. Tänkte använda de pengarna spara om de behövs korrigering. Jo de e ju värt det ändå för annars hade ju pengarna säkert gått till nåt annat ändå. Tyvärr har jag fått använda mina sparpengar och lån till op av min hunds ben som smärtat och de går ju före. 

Gilla

Bullarna

Kvinna ·

08 dec, 2015

Jag har bröstbrädd på 14 cm och en väldigt kurvig kropp. Jörg pratade om höfter och axlar.. annars hade han aldrig rekommenderat den stoleken
Gilla

feliicia

Kvinna ·

08 dec, 2015

Är dom bara 14? Mina 925 är 14,5cm breda. Men då måste dina ha mer put? :)
Gilla

Bullarna

Kvinna ·

08 dec, 2015

Jaha du menar på impLantatet. 15 cm och 7.6 i put?
Gilla

feliicia

Kvinna ·

08 dec, 2015

Bullarna skrev:
Jaha du menar på impLantatet. 15 cm och 7.6 i put?
Haha jaha du menade att din bredd var 14, då är jag med! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem