Bullarna
Kvinna ·
07 dec, 2015
motiva 1050 cc☆BILD☆ bukplastik, klart!
BröstförstoringÄr så glad att jag hog 1050 för jag ser helt ärligt knappt skillnad från mina mentor. Magen stramar men helt okey. Ni får bilder sen avklädda. Är nöjd än så länge.. magen börjar svullna dock så har det knappt kommit nått i mitt drenage
Sortera efter
pmsnordjylland
Kvinna ·
10 dec, 2015
Gilla
Infinityy
Kvinna ·
11 dec, 2015
Kollade in bilderna på din profil, hallå värsta kim kardashian kroppen du har fått ju 👍
Gilla
plastiksessan
Kvinna ·
14 dec, 2015
vad gjorde du med bröstvårtorna?
Gilla
angel-eyes
Kvinna ·
17 jan, 2016
Bullarna skrev:
Jaha du menar på impLantatet. 15 cm och 7.6 i put?Gilla
Bittersweet
Kvinna ·
03 mar, 2016
Jag längtar tills jag kan se alla bilder, har inte varit aktiv mer än ett par dagar, men av det jag kan se så ser era bröst jättefina ut, ni som gjort 1050! :) Men de ser så himla stora ut, så jag blir helt nervös... Det verkar inte så vanligt att lägga in så stora implantat vid första op, vilket jag ska göra. Jag provade med BH på konsultationen och då tyckte jag de kändes jättebra, men min syster tyckte de såg gigantiska ut och tycker fortfarande att jag borde välja ett par mindre, kanske 825 UHP eller 775 HP.
Jag är bredaxlad och kurvig och även om jag går ner till 65 kg så kommer jag aldrig att bli liten, så jag tänker mig att det inte kommer att se så där fruktansvärt stort ut på mig ändå. Dessutom vill jag inte riskera att de inte fyller ut och lyfter upp tillräckligt, vilket kanske är risken med för små implantat? Men just nu är jag ändå lite osäker. Det börjar närma sig och jag är så rädd att jag kommer att ångra mig sedan. Mest pga andras fördomar i så fall, jag är rädd att folk kommer prata och ha åsikter och kanske behandla mig annorlunda. Pepp, någon? :)
Gilla
har du fået lavet buk og bräst på samme tid. hvor ondt har du? JEg skal nemlig have lavet buk og bröstforstörring i en operation i januar.
Hvor skulle du have nye implantater?