mmmjo
Kvinna ·
20 jun, 2015
Motiva ergonmix 550cc, 5 dgr *bilder*
Här kommer mina nya bröst! Bara ett par dagar gamla...
Sortera efter

Ellanbellan
Kvinna ·
20 jun, 2015
Väldigt fina redan, hoppas du är riktigt nöjd!
Mina bröst är 3 dagar nu och jag är då så sjukt nöjd!
Har en bild på dem i min profil ca 2-3 h efter operation, nu har jag dock ingen före-bild uppladdad men med mitt utgångsläge så trodde jag aldrig att det skulle bli så bra!
Grattis till oss! :)
Får man fråga varför du valde att sätta större implantat? :)
Gilla

mmmjo
Kvinna ·
20 jun, 2015
Ellanbellan skrev:
Väldigt fina redan, hoppas du är riktigt nöjd!
Mina bröst är 3 dagar nu och jag är då så sjukt nöjd!
Har en bild på dem i min profil ca 2-3 h efter operation, nu har jag dock ingen före-bild uppladdad men med mitt utgångsläge så trodde jag aldrig att det skulle bli så bra!
Grattis till oss! :)
Får man fråga varför du valde att sätta större implantat? :)Gilla

Äpplet93
Kvinna ·
20 jun, 2015
Åh, mmmjo, som vi längtat efter att få se ditt resultat med Motiva Ergonomix! Gud vad fina dom är redan nu:)!!! grattis till dina nya bröst! Sa Johan hur mycket dom kommer att förändras nu i efterhand? Kommer dem att lägga sig mycket mer? Hur känns de nu? Har de börjat mjukna till? Kraam
Gilla

Äpplet93
Kvinna ·
20 jun, 2015
Kan du inte lägga upp någon bild på hur dem ser ut från sidan :)?
Gilla

Ellanbellan
Kvinna ·
20 jun, 2015
Ååh, tack så mycket!
Då förstår jag, dina ser helt perfekta ut i storlek nu i alla fall! :)
Jag slängde upp en före-bild nu också. Lite otydlig och dålig kanske men det var den enda som jag hann ta själv precis innan OP. Där ser man i alla fall vilket häng jag hade och vilket otroligt lyft jag fått. Försökte att inte ha så höga förväntningar alls i och med mitt utgångsläge (och dåliga självförtroende pga. brösten) så jag är så lycklig över resultatet!
Gilla

angie2
Kvinna ·
21 jun, 2015
👍👍👍👍👍👍👍👍
Hur känns dom tycker du? Alla säger så mycket bra om Ergonomix, kan du beskriva och jämföra mot andra implantat?
Grattis till dina nya kompisar!!
Gilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
Äpplet93 skrev:
Åh, mmmjo, som vi längtat efter att få se ditt resultat med Motiva Ergonomix! Gud vad fina dom är redan nu:)!!! grattis till dina nya bröst! Sa Johan hur mycket dom kommer att förändras nu i efterhand? Kommer dem att lägga sig mycket mer? Hur känns de nu? Har de börjat mjukna till? KraamGilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
angie2 skrev:
👍👍👍👍👍👍👍👍
Hur känns dom tycker du? Alla säger så mycket bra om Ergonomix, kan du beskriva och jämföra mot andra implantat?
Tack snälla:) Än känner jag inte så mkt, är så svullen runt omkring och de känns inte som mina bröst. När jag känner på brösten med tortyrbhn, är helt avslappnad så är de väldigt mjuka och gosiga. Lika gosiga som mina gamla, men tror att resultatet efter ca en månad kommer bli mkt bättre och att brösten kommer mjukna. Känns som formen håller sig mer när jag ligger ner? Blir inte lika platt i mitten som med mina gamla.
Grattis till dina nya kompisar!!
Gilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
Ellanbellan skrev:
Ååh, tack så mycket!
Då förstår jag, dina ser helt perfekta ut i storlek nu i alla fall! :)
Jag slängde upp en före-bild nu också. Lite otydlig och dålig kanske men det var den enda som jag hann ta själv precis innan OP. Där ser man i alla fall vilket häng jag hade och vilket otroligt lyft jag fått. Försökte att inte ha så höga förväntningar alls i och med mitt utgångsläge (och dåliga självförtroende pga. brösten) så jag är så lycklig över resultatet!Gilla

Ellanbellan
Kvinna ·
21 jun, 2015
Ja skillnaden är enorm, fast å andra sidan så känns storleken nästan exakt som jag hade tidigare, innan barn, amning och fall och det var ju själva målet :) Med kläder kommer nog ingen som inte vet att jag har satt implantat märka det då det ser naturligt ut till min kroppsform. Ang, storleken så tog jag det som kirurgen rekommenderade för att kunna fylla ut den extremt tomma och platta huden på ovansidan. Hade vi tagit ett mindre implantat hade det inte fyllt ut lika bra. Velade länge runt 300 men är riktigt glad att jag inte nappade på det i slutändan.
Har såklart lite ont, men absolut inte som jag trodde och hade ställt in mig på, har bara tagit panodil som smärtstillande de senaste dagarna och är pigg och kry. Känner dessutom båda mina bröstvårtor vilket är jätteskönt!
Har du mycket ont? Och är det nån skillnad att genomgå en andra OP? :)
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
21 jun, 2015
Super snygga bröst gumman kram
Gilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
Det kommer bli bra, tror också det var bra att du valde 420cc. Skönt stt smärtan är hanterlig:) jag hade jätteont första dagen vid första operationen, men den här gången är ju fickorna redan lite uttöjda, så har inte haft alls ont. Känns som lite träningsvärk eller som jag fått en smäll typ. skönt att du känner bröstvårtorna, flyttades dessa?
Gilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
Vonkan skrev:
Super snygga bröst gumman kramGilla

Vonkan
Kvinna ·
21 jun, 2015
De va så lite så gumman nä de tycker jag absolut inte skulle nog ha gissat på 500-600cc va tycker du om mina :-) kram kram
Gilla

tyson
Kvinna ·
21 jun, 2015
Mmmjo tycker dina bröst ser väldigt fina ut redan, passar dig väldigt bra!
hur mycket gick du upp i bredd och put från dina gammla?
Är själv inne på att byta till bredare o en högre profil med en ökning på ca 1 cm i bredd o 1 cm i profil då jag tycker de är lite för smala o platta. Får se vad han säger när jag ska in nu i veckan.
Har ett bröst som sitter högre, lite muskelpåverkan som i bland gör ont samt rippling i klyftan som jag vill bli av med.
Gilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
Vonkan skrev:
De va så lite så gumman nä de tycker jag absolut inte skulle nog ha gissat på 500-600cc va tycker du om mina :-) kram kramGilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
tyson skrev:
Mmmjo tycker dina bröst ser väldigt fina ut redan, passar dig väldigt bra!
hur mycket gick du upp i bredd och put från dina gammla?
Är själv inne på att byta till bredare o en högre profil med en ökning på ca 1 cm i bredd o 1 cm i profil då jag tycker de är lite för smala o platta. Får se vad han säger när jag ska in nu i veckan.
Har ett bröst som sitter högre, lite muskelpåverkan som i bland gör ont samt rippling i klyftan som jag vill bli av med.Gilla

Ellanbellan
Kvinna ·
21 jun, 2015
mmmjo skrev:
Det kommer bli bra, tror också det var bra att du valde 420cc. Skönt stt smärtan är hanterlig:) jag hade jätteont första dagen vid första operationen, men den här gången är ju fickorna redan lite uttöjda, så har inte haft alls ont. Känns som lite träningsvärk eller som jag fått en smäll typ. skönt att du känner bröstvårtorna, flyttades dessa?Gilla

Vonkan
Kvinna ·
21 jun, 2015
Tack goa du jag har lite olika storlekar beror på vilket märke man köper men har ofta 65G å innan op hade jag 70A å jag hade typ inga bröst alls tyvärr vet jag inte hur stor dom va innan kram kram
Gilla

mmmjo
Kvinna ·
21 jun, 2015
Skönt att inte ha extremont:) I kläder syns inte mina, då jag oftast har skjorta eller blus. När jag tog en tightare t-shirt syns det. Har inte provat med annan bh eller bikini än, men ska bli så kul att ha bikini:) Längtar, hoppas det inte ser jättefejk ut.... Har du provat? Vet knappt hur stora normala, ej opererade bröst ser ut! Hmm. Mina har ju alltid varit obefintliga.
Måste kännas underbart att ha tbk brösten efter graviditet och så:) När får du byta bh?
Gilla