Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mmmjo profilbild

mmmjo

Kvinna ·

20 jun, 2015

Motiva ergonmix 550cc, 5 dgr *bilder*

Bröstförstoring

Här kommer mina nya bröst! Bara ett par dagar gamla...

30

Sortera efter

mmmjo

Kvinna ·

21 jun, 2015

Vonkan skrev:
Tack goa du jag har lite olika storlekar beror på vilket märke man köper men har ofta 65G å innan op hade jag 70A å jag hade typ inga bröst alls tyvärr vet jag inte hur stor dom va innan kram kram
Oj, rätt stort:) Vad underbart!!! Har du ngn bra bh att rekommendera som ger fin urringning? Är dina bröst mjuka nu, lätta att trycka ihop och forma?
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

21 jun, 2015

Ja dom e rätt stora skulle tänka mig lite större :-D freya är en bra å skön bh samma sak ballconett den ger en jätte fin klyfta nä mina är inte så mjuka har ju fasthet 3 å själv märket silimed är ett hårt och fast inplantat kram kram
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

21 jun, 2015

Vonkan skrev:
Ja dom e rätt stora skulle tänka mig lite större :-D freya är en bra å skön bh samma sak ballconett den ger en jätte fin klyfta nä mina är inte så mjuka har ju fasthet 3 å själv märket silimed är ett hårt och fast inplantat kram kram
Tack för tipsen:) Okej, hoppas inte mina blir hängisar, med tanke på att de är så mjuka!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

21 jun, 2015

Nä då gumman de ska nog inte hända använd bara rätt stöd på bharna å storlek så ska du se att de inte är nån fara har haft mina nu i 1,5 år å hoppas inte heller p häng när du ska köpa bh åk till Åhléns change twilfit hunkemöller details Eva melke lr details där hjälper dom dig å mäter vilken storlek du ska ha kram kram
Gilla

tyson

Kvinna ·

21 jun, 2015

Har mest obehag i höger bröst när musklen drar i implantatet i vissa lägen gör det ont, både på mitt jobb o med mina intresse hästarna o styrketräning. skulle jag byta till motiva så är hög profil på 5.7 o extra hög på 7.2. Men 7.2 känns lite väl stort vill ju inte att det ska se fejk ut... har 4.5 nu i profil o det känns för litet. Får se vad Johan säger. Vill ju i alla fall få fixat höjdskillnaden o ripplingen i klyftan, börjar dock bli lite nervös fast jag ser fram emot att få svar på vad som kan göras. Jag tror det blir billigare att byta vid en korr. Berättar när jag har varit där.
Gilla

Äpplet93

Kvinna ·

21 jun, 2015

mmmjo skrev:
Vonkan skrev:
Tack för tipsen:) Okej, hoppas inte mina blir hängisar, med tanke på att de är så mjuka!
Hängbröst? Pratade du och Johan om det?:) är chanserna stora liksom?:-0
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

21 jun, 2015

Äpplet93 skrev:
mmmjo skrev:
Vonkan skrev:
Hängbröst? Pratade du och Johan om det?:) är chanserna stora liksom?:-0
Nejdå! Haha! Funderade bara nu:)
Gilla

Anonym användare

22 jun, 2015

Supersnygga!! Kul att få se ett par motivatuttar! :)
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

22 jun, 2015

Kidney skrev:
Tack fina:) Ser att du också ska byta till Motiva! Men den andra modellen? Spännande:)
Gilla

Anonym användare

22 jun, 2015

mmmjo skrev:
Kidney skrev:
Tack fina:) Ser att du också ska byta till Motiva! Men den andra modellen? Spännande:)
Ja precis! För att vara på den säkra sidan eftersom jag byter för att bli av med rippling :) Längtar!! Men längtar mest efter att korra min tenting och töjda fickor. Hoppas mina blir lite finare oxå med motiva. De är väldigt slappa just nu.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem