Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
My 600 cc :)
Bröstförstoringhaha vad ska man skriva? aja här har ni mina nya tuttar.
Är inte helt nöjd önskar dom var mycket större.. :/ haha skojja faktiskt upplever jag dom perfekta och ibland lite för stora men allt gick som det ska och jag är bara glad att jag slapp smärtan eller några komplikationer.
som ni ser är mellan rummet på gränsen till för litet men är jätte nöjd med mina breda implantat och större hade aldrig gått:)
Sortera efter
Flisan79
Kvinna ·
17 jan, 2011
Fröken Frida
Kvinna ·
17 jan, 2011
Jättefina tjejen!!!!! Gillar oxå mellanrummet🤭
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
Tack så mycket.. jag tänkte aldrig riktigt på mellan rummet innan operationen, ville bara att dom skulle vara breda utåt och tänkte inte på hur det skulle se ut i mitten. Men i love it :D
Malin88
Kvinna ·
17 jan, 2011
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
hoppas dom inte blir större helt ärligt haha.
Något jag är lite rädd över är nog tyngden .. för den här gången känns den.
Nu är jag ganska otränad på ett tag och måste verkligen träna ryggen och hoppas inte på att jag får några rygg problem. Kände idag när jag var tillbaka på jobbet att det brändes lite på ryggen (hade också fel sport bh på mig) och jag kunde inte sitta stilla men sen byte jag till en annan sportbh och då kändes det mycket lättare.
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
vet att det är lite glest med färgen på nippelsen men inget jag stör mig av direkt :)
Sjörövare
Kvinna ·
17 jan, 2011
Sweet bruden! Tycker dom är fina som bara den 🙂
Kdan
Kvinna ·
17 jan, 2011
SNYGGT!!!! Mellanrummet är perfekt! Inte alls för litet. Prova ut bh ordentligt, jag har haft min 650cc i 7 mån och har ont i ryggen till och från..borde ha 65 i underband men tyvär måste jag prioritera annat än att köpa bhar just nu, så får gå omkring i mina 70 ett tag till. Men ska lägga in mer om några månader så kanske inte lönt att köpa massa bhar nu endå! :)
Anonym användare
17 jan, 2011
så jävla fina! avis, vill ha större med:D
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
Taack:) när jag har varit i olika bh butiker har dom sagt att jag ska ha 65.. vilket låter rimmligt för jag är ändå liten men jag får mer ont efter som det skaver in överallt. dom enda 65 som sitter riktigt bra är dom som är svindyra men det är nog värt det. Får se hur länge jag måste vänta den här gången innan jag får köpa in massa bhar.. en sköterska ska att jag kanske måste vänta 6 månader ? låter det rimmligt.
Anonym användare
17 jan, 2011
snyyygt!👍
Sjörövare
Kvinna ·
17 jan, 2011
SNYGGT!!!! Mellanrummet är perfekt! Inte alls för litet. Prova ut bh ordentligt, jag har haft min 650cc i 7 mån och har ont i ryggen till och från..borde ha 65 i underband men tyvär måste jag prioritera annat än att köpa bhar just nu, så får gå omkring i mina 70 ett tag till. Men ska lägga in mer om några månader så kanske inte lönt att köpa massa bhar nu endå! :)
Hihi ska du lägga in ännu mer? 🤭 Tycker dina bröst är jättestora redan OCH snygga! ;)
Anonym användare
17 jan, 2011
Riktigt snyggt!!! Fasen va jag längtar tills det e min tur nu:P
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
Glad jag blir:) dom kändes direkt för som mina när jag såg dom kommer knappt ihåg hur mina förra såg ut. Man vänjer sig otroligt snabbt men försöker inte kolla på dom så ofta annars skulle jag bli knäpp
Anonym användare
17 jan, 2011
Tycker du att du ser skillnad nu med kläder på?
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
Det är ingen enorm skillnad.. tror man måste öka med minst 300 cc om man vill att det ska synas i alla kläder. Men jag tycker dom är lagom dom syns utan bh i tajt t-shirt utan problem. min killes mamma sa direkt .. vilka slitz bröst haha
via_dolorosa
Kvinna ·
17 jan, 2011
De var riktigt snygga och väldigt stora! Grattis till ett lyckat resultat! 👍 De ser riktigt gosiga ut!
Anonym användare
17 jan, 2011
Det är ingen enorm skillnad.. tror man måste öka med minst 300 cc om man vill att det ska synas i alla kläder. Men jag tycker dom är lagom dom syns utan bh i tajt t-shirt utan problem. min killes mamma sa direkt .. vilka slitz bröst haha
Haha vilken komplimang:) Hoppas ju iaf se en liten skillnad, iaf på bredden...
Hade du lika ont som första gången nu eller har smärtan varit mindre?
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
jag tycker dom är på gränsen till för stora för min kropp.. nu väger jag mycket mer en min "normala" vikt brukar väga mellan 45-49. Men det är väldigt stor skillnad från min 400 cc .. både på bredden och från sidan.
nej hade knappt någon smärta alls den här gången:)
Anonym användare
17 jan, 2011
ah, shit snygga!!! Jag ochså vil ha sådana!
Oj, stora :-) Väldigt fin och jämn form. Gillar personligen det mellanrummet. Toppenresultat!