Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
My 600 cc :)
Bröstförstoringhaha vad ska man skriva? aja här har ni mina nya tuttar.
Är inte helt nöjd önskar dom var mycket större.. :/ haha skojja faktiskt upplever jag dom perfekta och ibland lite för stora men allt gick som det ska och jag är bara glad att jag slapp smärtan eller några komplikationer.
som ni ser är mellan rummet på gränsen till för litet men är jätte nöjd med mina breda implantat och större hade aldrig gått:)
Sortera efter
Anonym användare
17 jan, 2011
Uniica
Kvinna ·
17 jan, 2011
Jag fick tjata som en tok på att få 600 cc ville till och med ha mer i början. Min kirurg tyckte jag var helt galen men han gillar min personlighet och sa verkligen att första och sista gången han sätter in så här mycket på en liten tjej. Men han var riktigt nöjd med resultatet även om han tyckte dom var way to big men han såg att jag blev glad.
Försök att inte fundera så mycket på hur stor skillnad det kommer bli utan mer att allt går som det ska:)
Anonym användare
17 jan, 2011
Hoppas verkligen på att allt går som det ska denna gången! Ja du kan iaf va galet nöjd med dina för dom e GRYMT fina!!!
Oraklet
Kvinna ·
17 jan, 2011
GRATTIS! 👍 Jättefin form också!
Anonym användare
18 jan, 2011
Meeen gud så jävla snygga! :D Vill också att mina ska se så stora ut ,buuhu ..
annzz
Kvinna ·
18 jan, 2011
Grymt snygga!! =) Vill också ha så stooora!!
matilda89
Kvinna ·
18 jan, 2011
Jätte snygga, verkligen! Mellanrummet är helt perfekt också! :)
Uniica
Kvinna ·
18 jan, 2011
Anonym användare
18 jan, 2011
Jättefina!
Får jag fråga er alla som vill ha större. Varför vill ni ha ännu större??
Uniica
Kvinna ·
18 jan, 2011
Kia82
Kvinna ·
18 jan, 2011
Gud vad snygga!!! Längtar tills det är min tur igen.😀
Uniica
Kvinna ·
29 mar, 2011
La upp bilder på hur det ser ut i mina nya bhar :)
vanessa82
Kvinna ·
31 mar, 2011
fan va fina och stooora,gillar stora bröst o dina va ju helt perfekt =)
Uniica
Kvinna ·
31 mar, 2011
Är livrädd för att dom ska kännas för stora på mig... Men jag e ju både längre o större än dig så kanske dom inte kommer upplevas som så stora då... Min kirurg sa att jag e inne o nosar på vad som e lite på gränsen men han trodde att det skulle bli riktigt snyggt på mig...
Skönt o höra att det inte gjorde lika ont nu. Jag hade ju en onormalt lång läkprocess förra gången o kanske det beror på att jag fick kapselkontraktur relativt snabbt... Hoppas allt går bra denna gången iaf för jag vill oxå få njuta av att ha snygga bröst🤭