Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

17 jan, 2011

My 600 cc :)

Bröstförstoring

haha vad ska man skriva? aja här har ni mina nya tuttar.

Är inte helt nöjd önskar dom var mycket större..      :/   haha skojja faktiskt upplever jag dom perfekta och ibland lite för stora men allt gick som det ska och jag är bara glad att jag slapp smärtan eller några komplikationer.

som ni ser är mellan rummet på gränsen till för litet men är jätte nöjd med mina breda implantat och större hade aldrig gått:)

34

Sortera efter

Anonym användare

17 jan, 2011

Är livrädd för att dom ska kännas för stora på mig... Men jag e ju både längre o större än dig så kanske dom inte kommer upplevas som så stora då... Min kirurg sa att jag e inne o nosar på vad som e lite på gränsen men han trodde att det skulle bli riktigt snyggt på mig...

Skönt o höra att det inte gjorde lika ont nu. Jag hade ju en onormalt lång läkprocess förra gången o kanske det beror på att jag fick kapselkontraktur relativt snabbt... Hoppas allt går bra denna gången iaf för jag vill oxå få njuta av att ha snygga bröst🤭

Gilla

Uniica

Kvinna ·

17 jan, 2011

Jag fick tjata som en tok på att få 600 cc ville till och med ha mer i början. Min kirurg tyckte jag var helt galen men han gillar min personlighet och sa verkligen att första och sista gången han sätter in så här mycket på en liten tjej. Men han var riktigt nöjd med resultatet även om han tyckte dom var way to big men han såg att jag blev glad.

Försök att inte fundera så mycket på hur stor skillnad det kommer bli utan mer att allt går som det ska:)

Gilla

Anonym användare

17 jan, 2011

Hoppas verkligen på att allt går som det ska denna gången! Ja du kan iaf va galet nöjd med dina för dom e GRYMT fina!!!

Gilla

Oraklet

Kvinna ·

17 jan, 2011

GRATTIS! 👍 Jättefin form också!

Gilla

Anonym användare

18 jan, 2011

Meeen gud så jävla snygga! :D Vill också att mina ska se så stora ut ,buuhu ..

Gilla

annzz

Kvinna ·

18 jan, 2011

Grymt snygga!! =) Vill också ha så stooora!!

Gilla

matilda89

Kvinna ·

18 jan, 2011

Jätte snygga, verkligen! Mellanrummet är helt perfekt också! :)

Gilla

Uniica

Kvinna ·

18 jan, 2011

Tack tjejer:-) förstår nu verkligen vad kirurger menar när det inte få plats med större implantat det handlar mer om att dom är breda och det är lätt att tro att någon cm är inte mycket men när det väl sitter i kroppen så är det stor skillnad. Min rygg är inte så himla glad bara haha hoppas verkligen att det är något jag kan träna upp
Gilla

Anonym användare

18 jan, 2011

Jättefina!

Får jag fråga er alla som vill ha större. Varför vill ni ha ännu större??

Gilla

Uniica

Kvinna ·

18 jan, 2011

För vi är dumma i huvudet hahaha. Tänker inte bort förklara mig med att jag gillar stora bröst och blablabla. Jag önskar jag skulle kunna vara nöjd med vilken storlek som helst men den storleken nu passar mig som människa kanske låter lite fel är absolut inte den tjejen som visar upp mina bröst tycker bara i hel het att det ser bättre ut för annars ser jag så himla smal och liten ut. Ser mer ut som en kvinna även fast dom är så stora men med rätt kläder ser det riktigt bra ut.
Gilla

Kia82

Kvinna ·

18 jan, 2011

Gud vad snygga!!! Längtar tills det är min tur igen.😀

Gilla

Uniica

Kvinna ·

29 mar, 2011

La upp bilder på hur det ser ut i mina nya bhar :)

Gilla

vanessa82

Kvinna ·

31 mar, 2011

fan va fina och stooora,gillar stora bröst o dina va ju helt perfekt =)

Gilla

Uniica

Kvinna ·

31 mar, 2011

Thanks honey:-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem