Proformatuttar
Kvinna ·
09 feb, 2015
Någon annan, relativt smal, som lagt in runt 800cc?
BröstförstoringOroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf!
Är lång och bredaxlad och tror att jag skulle bära upp det bra! Med ristestet är den enorm skillnad från bh till bh, men med en "farmorsbh" är det typ en visuell d-kupa typ? Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha! ❤️
Hur har era resultat blivit?
Sortera efter
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Samma för mig, kroppen sväljer en hel del! jag tror dock att det kommer bli en väsentlig skillnad från hur jag ser ut nu, om jag lägger in 250 extra, men fortfarande inte stort! Kolla gärna bilderna jag lade upp i tråden, vill gärna höra din åsikt om storleken! Är så hispig!
Ang framflytten så är det pga lite doubble bubble! Tråkigt att ha ett "veck" på båda tuttarna, och det blir strutigt och konstigt när jag lutar mig framåt! :(
Tack:) Lycka till du med!
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Haha, jag kanske ÄR storleksblind, men kolla mina bilder jag lade upp! Har 2,5 dl extra ris i BHn. Ser det SÅ stort ut på mig? Uppskattar din ärlighet så varsågod och säg vad du tycker! Aldrig sett någon kvinna som tycks sluka volym som jag gör .....
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Alltså, 800 cc ÄR väldigt stort, det kan liksom ingen säga emot. Det kommer definitivt inte se naturligt ut och det kommer att se uppenbart opererat ut. Men du har ju dock stora implantat från början så vill du ha en ordentlig skillnad så lär du ju få ta typ 800. Men naturligt kommer det inte se ut.
Jaa, gud, det är ju det... jag önskar verkligen att jag kunde ta typ 400 och att det skulle ge mig det resultat jag vill ha på min kropp, men jag tycker mina ser så små ut! Även fast jag vet att de EGENTLIGEN är stora, så ser de ju inte ut så !! Kanske är storleksblind,. men kolla gärna bildern jag la upp i tråden, tycker du at det är väldigt stort på mig? Har 2,5dl ris i bhn. Kommer jag undan som "Kanske opererad" ?
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Det låter som att du ska gå ner lite i storlek när jag läser "Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha!". Så du kanske har svarat på din fråga själv? ^^
Men tänk igenom noga vad du vill ha för resultat. Hur kommer det sej att du vill gå från 500 till ev 800? För 500 är redan ganska stort, så för mej låter det som att du vill ha stora tuttar som ser fejk ut, för 800 kommer se fejk ut enligt mej. Fast jag utgår ju iofs från min egen kropp då. På dej kanske 800 inte kommer se så stort ut som det skulle göra på mej eftersom jag är så tunn och lång. Jag har ca 500 och det ser ut som c eller d i tighta kläder och naken syns det att det är fejk men ändå så natuligt det går antar jag eftersom det är perthese.
Du skriver iofs att du vill ha stora bröst men inte uppenbart opererad. Hmm.. Jag tror iaf att du ska gå ner lite under 800. Men tänk igenom va du vill ha! Jag delar mina tankar här för att det kanske kan ge nån hjälp på vägen ;) Hur som helst, hoppas du kommer fram till ett beslut och att du blir riktigt nöjd efter operationen! :)
Tack för ditt svar! :) Jag velar faktiskt mellan 700-750 och 750-800.. Det är endast skillnad på putet mellan de olika, då de är i två olika profiler med samma diameter.. men jag har tidigare opererat mig några gånger, pga komplikationer, och passat på att lägga in mer, och varje ggn har jag känt "fam, vrf fegade jag ur".. men nu handlar det ju faktiskt om väldigt stora implantat :/ vill verkligen inte gå "över gränsen", Jag har lagt upp bilder i tråden på när jag testar ristestet med 2,5dl. Du får gärna kolla och säga hur du tycker att det ser ut till min kropp. :) Som jag frågade en annan tjej, kommer jag undan med att se "kanske opererad" ut? :P :)
starlet
Kvinna ·
10 feb, 2015
Har samma dilemma då jag är kort och smal och ska byta till 650 snart. Och redan nu med lite över 400 vet alla att de är fixade...
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
På dessa bilder har jag alltså 2,5 dl extra ris i Bhn. Motsvarande 800cc allt som allt! Ser det uppenbart opererat ut? Väldigt stort? Vill egentligen inte ha den looken:( Men jag dras alltmer åt att välja detta! Är jag storleksblind?
Velar mellan antingen 700/750, eller 750/800. Det är två olika profiler från samma märke, så enda skillnaden är putet, basen på dem är densamma! När jag har riset i och kläder på ser det väldigt normalt ut tycker både jag och sambon. Men oroar mig för hur resultatet blir "i verkligheten"... Och om jag blir smalare?
Jag har haft många komplikationer med mina bröst. Och har då passat på att förstora lite extra när jag ändå ska opereras. Har gått från 350/400 till 500/550. Har varje gång ångrat att jag fegade ur och förstorade så lite! Vill inte känna så denna gång! Men oroar mig då det är STORA implantat jag har att göra med nu ... Anledningen till operationen från första början är att jag har DB, så ska flytta fram implantaten!
Ärliga åsikter uppskattas!
starlet
Kvinna ·
10 feb, 2015
konstigt ser inte bilderna?
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
konstigt ser inte bilderna?
Nej oj, ser att de ej syns! Jag är bronsmedlem, jag ska väl ändå kunna lägga upp bilder? Hur ska man göra? Jag klistrade bara in dom i inlägget, jag kunde se att de postats alldeles nyss! Men nu är det bara ett litet frågetecken? :/
fisalotta
Kvinna ·
10 feb, 2015
Jag ser inte heller bilderna. Bara små figurer som visar att det ska va bilder där typ, om du fattar :p
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Jag ser inte heller bilderna. Bara små figurer som visar att det ska va bilder där typ, om du fattar :p
Gud vad konstigt! Likadant för mig nu, men alldeles nyss såg jag dem i tråden? jag bara klistrade in dem i inlägget! Hur gör man för att ladda up bilder i tråden? Hittar ingen symbol/länk/flik för det? :/
starlet
Kvinna ·
10 feb, 2015
ser också bara små rutor... kanske kan du lägga dom på din sida?
fisalotta
Kvinna ·
10 feb, 2015
Gud vad konstigt! Likadant för mig nu, men alldeles nyss såg jag dem i tråden? jag bara klistrade in dem i inlägget! Hur gör man för att ladda up bilder i tråden? Hittar ingen symbol/länk/flik för det? :/
Jag har aldrig lagt upp bilder i trådar själv, men jag har för mej att man måste lägga upp bilderna på sin sida först och sen kan man infoga dom i tråden :p
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Vet inte riktigt vad jag gjorde, då det bara stod error överallt vad jag än försökte med, men iaf jag kan se bilderna i tråden nu! :D
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
www.pofpofpof.blogg.se
Blev galen när jag inte fick något att fungera, så,
BILDERNA FINNS NU I DENNA BLOGG!
För att se dem behöver ni
användarnamn: pof
lösenord: pof
👍
starlet
Kvinna ·
10 feb, 2015
Såg bilderna nu! Tycker det ser bra ut på alla bilder! men tänk på att det kommer ju inte se ut så... med projektionen blir de ju mycket högre och håller sig inte till bh-n..
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Såg bilderna nu! Tycker det ser bra ut på alla bilder! men tänk på att det kommer ju inte se ut så... med projektionen blir de ju mycket högre och håller sig inte till bh-n..
Jaa gud vad svårt att veta hur resultatet blir! Om jag tar de större blir de 2cm högre i projektion än vad jag har idag, men de lägre tror jag de blir ca 1,2 cm högre... jättesvårt att välja ! Kan ju ta mindre också, men att öka 150cc "bara" när man e uppe i dessa storlekar kommer nog kännas som bortkastade pengar pga minimal skillnad!
Rosett
Kvinna ·
10 feb, 2015
starlet
Kvinna ·
10 feb, 2015
Jag tycker ristest o sånt kan vara lite missvisande för de visar bara storleken men inte formen, och det är på formen man ser att det är fake.
har själv samma dilmma, men håller med den som skrev tidigare att ju större desto mer häng får man senare, och det kommer sluta med ett lyft ngn gång i livet.
Proformatuttar
Kvinna ·
10 feb, 2015
Ja det är verkligen inte lätt! Jag har ju tidigare också stått i valet och kvalet 3 ggr! Och samtliga gånger kört på det "säkrare" kortet och fegat ur, vilket resulterat i att jag än idag inte är nöjd! Det skulle kännas riktigt surt att göra samma misstag igen! Men så vill jag ju inte vakna upp med porr-tuttar heller!
Skulle du kunna gissa att de är 800cc's tuttar på bilden?
Ja det är ju det! Jag tycker både "fejklooken" och den mer "naturliga" är snygg, men jag tror verkligen inte att jag är den tjejen som kan bära upp ett par heeelt uppenbara silikonbröst! men jag vill ju ha stora! Haha. Men jag tycker verkligen inte att det ser så stort ut på mig? Kanske att jag är storleksblind, haha, du får gärna säga vad du tycker! Har laddat upp lite bilder i tråden :D