Proformatuttar
Kvinna ·
09 feb, 2015
Någon annan, relativt smal, som lagt in runt 800cc?
BröstförstoringOroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf!
Är lång och bredaxlad och tror att jag skulle bära upp det bra! Med ristestet är den enorm skillnad från bh till bh, men med en "farmorsbh" är det typ en visuell d-kupa typ? Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha! ❤️
Hur har era resultat blivit?
Sortera efter
9April
Man ·
18 feb, 2015
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
9April
Man ·
18 feb, 2015
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Pygme
Kvinna ·
18 feb, 2015
Anonym användare
18 feb, 2015
Jag tycker dina bröst är jättefina som de är nu TS men jag ser också som 9April att de ser ut redan nu att sitta väldigt tätt i klyftan och du skrev ju också att du har haft problem med tenting. Så vill du verkligen lägga så stora implantat framför och riskera att få symmastia? (Även fast det såklart inte är säkert att du får det). Men jag tänkte att eftersom du redan har tendenser och riskerna ökar med framförplacering, särskilt med tunga implantat och om man är smal.
Det är väldigt svårt att bedöma hur det skulle se ut endast baserat på ristestet i en svart bh.
Om du vill öka i storlek så ser jag inte riktigt vad det spelar för roll vad folk på ett forum tycker för det är ju ändå din kropp
och du som ska känna dig nöjd med dina bröst - inte vi. Om du inte tycker 800 ser stort ut på dig så kör på det. Det är din kropp och ditt beslut.
Och alla har vi olika uppfattningar om vad som ser stort ut och inte. Jag är 2 cm kortare än dig och väger mindre, har 440 cc och tycker mina bröst ser stora ut, men det beror ju också på hur man ser ut i kroppen i övrigt och vad man tycker är stort respektive litet. Jag tycker man absolut ser att du har bröst och jag har svårt att se att de skulle försvinna i kläder men det beror ju på hur man klär sig.
Jag menar verkligen inget elakt med det här så jag hoppas du inte tar illa upp men du skriver "Mina 500/550 ser inte mycket ut för världen i kläder utan bh under. tyvärr. från sidan står de knappt ut. Önskar att jag kunde svara på varför. men min kropp bara sväljer ALLT. Jag går jämt runt med pushupiga vadderade bhar, för att man ska se att jag har lite tuttar :) Det är den pushen jag vill fylla ut! "
För vem vill du att de ska synas att du har stora bröst? För dig själv eller vill du att andra ska se att du har stora bröst?
För då kommer iaf frågan för mig, opererar du dig igen och vill lägga in större för att du vill att de ska synas mer för andra människor?
Du vill att de ska se att du har stora bröst? (Vilket jag redan tycker du har).
Eller är det för att du själv vill ha större för du vill bli nöjd med dina bröst?
För jag tror det är lätt att fastna i en spiral och bara vilja ha större bröst och vara missnöjd med den storleken man har.
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Mandelblom
Kvinna ·
18 feb, 2015
TS: Jag tycker också du ska skriva vilken bröstbredd du har och att du ska sätta in bilder på dig i profil och gärna en ljus bh om du har. Det är väldigt svårt utifrån de bilderna du har på din blogg att se om de är lagom. Dessutom vore det bra om du skrev bredd och profil på de implantat du har nu och de implantat du skulle vilja sätta in. När vill du gå utan bh? Har man implantat och är rädd om brösten så är det inte bra att gå utan bh. Tittar man på röda mattan där många kändisar har klänningar som är väldigt urringade och ser ut att inte ha bh på sig så har de oftast ganska små bröst, de med stora bröst tycker jag ser ofta väldigt fejkade ut när de har väldigt urringat och det ser ganska porrigt ut och det är iget fel med det. Kanske du egentligen vill se lite porrig ut och det inget fel med det. Men man tycker ju olika. Nu kommer jag säkert få starka motreaktioner och få höra att jag är gammal, men det är helt ok för mig.
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Anonym användare
18 feb, 2015
Mandelblom
Kvinna ·
18 feb, 2015
Har tittat på bilder och de med ungefär din längd och vikt och med mellan 700-800cc är Fyrtornet (700cc), EeM (800cc), Cheesecake85 (800cc),Roxy (700cc), solvindvatten (700cc), Matahari (800cc). Hoppas du hittar deras bilder för inspiration.
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Har tittat på bilder och de med ungefär din längd och vikt och med mellan 700-800cc är Fyrtornet (700cc), EeM (800cc), Cheesecake85 (800cc),Roxy (700cc), solvindvatten (700cc), Matahari (800cc). Hoppas du hittar deras bilder för inspiration.
Mandelblom
Kvinna ·
18 feb, 2015
Var så god, det var så lite :)
Anonym användare
18 feb, 2015
Fast det är inte sant. Man kan visst korrigera det. Frågan är väl om han vill och vet hur man gör. Jag korrigerade nyligen för min tenting och för att brösten satt för tätt så visst går det. Frågan är ju vad som kommer hända om du behåller bakomplaceringen och lägger in bredare implantat med mer projektion om brösten redan sitter tätt och du har lite tenting😕
Mandelblom
Kvinna ·
18 feb, 2015
Isabella88: Hur gjordes korrigeringen? Var det operation? Sydde han/hon ner huden? Vem gjorde det?
Anonym användare
18 feb, 2015
Isabella88: Hur gjordes korrigeringen? Var det operation? Sydde han/hon ner huden? Vem gjorde det?
Patrik Höijer gjorde det som jag opererade mig hos första gången🙂
Jag fick ha en thongbra och toryrbh på mig först i ca. 2 månader för att tentingen skulle minska och huden skulle fästa vid bröstbenet igen. Sen så korrigerade Patrik genom att flytta mina implantat åt sidorna och sy in mot klyftan i fyra lager. Så fick jag tortyrbhn och thongbra på mig efter operationen nu igen som jag ska ha i 3 månader för att undvika att brösten åker ihop igen då mina kapslar var väldigt tunna och sköra.
blondy
Kvinna ·
18 feb, 2015
Hej ! :)
Jag har 480cc nu , väger runt 60kg, o ska lägga in 800cc på måndag :)
Ophelia
Kvinna ·
18 feb, 2015