Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

16 nov, 2012

Någon mer som ska op 20/12 på Proforma?

Bröstförstoring
Hej!
Tänkte bara kolla om det finns någon/några andra tjejer som ska operera sig den 20:e decemberProforma Clinic? Jag har bokat in en bröstoperation hos Örjan Gribbe det datumet.
Jag är inte helt 100% säker om jag kommer fullborda det, ska ha en till konsultation på måndag och efter det så bestämmer jag mig om det känns bra med storleken och allt.
Jag är lite nervös över hur det kommer bli med smärtan då det bara är 4 dagar innan julafton!! Kommer jag orka "fira" julen?? Vill inte "förstöra" för alla andra liksom... Jag kommer vara hos min sambos familj i år, har inte berättat något för mer än mina nämsta vänner, sambon och mina syskon om att jag funderar på att operera mig... Vill inte att min pappa ska veta (han är en person som är emot estetik typ tatueringar, färga håret.. you name it!) Han kanske kommer märka det om jag är i bikini på sommaren eller nått, men då har det ändå gått flera månader efter op.
Men som sagt, om du också ska operera dig den 20/12 på Proforma; skriv en kommentar 👍
48

Sortera efter

Anonym användare

13 dec, 2012

Känns skönt att höra att man inte är "ensam" den 20/12. Någon mer som ska op då på Proforma?? Jag börjar bli rätt så nervös nu... bara 1 vecka kvar! Känns overkligt 🙂
Gilla

sthlm12

Man ·

16 dec, 2012

Proforma 19/12 för mig...
Gilla

Leonea

Kvinna ·

18 dec, 2012

Jag ska också operera mig hos Örjan Gribbe den 20/12, alltså nu på torsdag! Fyyyy vad nervöst, men samtidigt sjukt kul! Vilken tid ska du opereras boobies88?
Gilla

Anonym användare

18 dec, 2012

Jag ska ha en tenta som slutar 13, men kanske går tidigare än så. De sa att jag ska komma till kliniken direkt efter den, så runt 13.30 tror jag det blir. Själv?
Gilla

sthlm12

Man ·

19 dec, 2012

Ni blir många på Proforma imorn. Sista chans innan jul :-) Jag lämnar kliniken när ni checkar in. Är supernöjd med allting så långt - nu återstår bara å vänta in resultatet :-)
Gilla

Anonym användare

20 dec, 2012

Lycka till idag tjejer, vi kanske ses på uppvaket sen 🙂
Gilla

sthlm12

Man ·

20 dec, 2012

Lycka till alla - det kommer gå jättebra! Jag lämnar kliniken nu. Lite trött och lite ont men inte såå farligt:-)
Gilla

Anonym användare

20 dec, 2012

Är på plats nu, fick ett eget rum nr 8. Jag har fått skriva i en hälsodeklaration och inväntar nu narkosläkaren och Örjan. Börjar bli lite nervig, tänk om det blir för stort??
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem