Alexia_sm
Kvinna ·
29 jan, 2011
Någon mer som skall opas i mars 2011?
BröstförstoringDen 17 mars är det dags för mig att skaffa bröst, tänkta att det nog finns fler som skall göra det i mars... Kunde ju va kul att följa o stötta varandra🙂.
Sortera efter
Anonym användare
29 jan, 2011
Alexia_sm
Kvinna ·
29 jan, 2011
Lutar åt mentor 275 cc anatomiska medium tror jag det va.. Har oxå tubulära bröst 🙁 hoppas verkligen att Karl på art clinic (gbg) kan fixa till dem åt mig. Bikinisäsongen tycker jag är värst.. Så svårt att hitta en snygg bikini som kan dölja ens fula tuttar. Hoppas på att man kan ha en snygg trekantsbikini i sommar🤭
Anonym användare
29 jan, 2011
Hehehe! I sommar duuuu! :) Då blir det andra bullar! Jag har oxå haft ågren på sommaren, men har de senaste åren hittat bra vadderade bh:ar som har plattat till det strutiga och gett bilden av att man har mer "normala" bröst vilket har varit väldigt befriande....minns hur det var som tonåring när vaddering nästan var okänt....huga!! Kommer du att lägga framför eller bakom och gör du enbart förstoring eller lyft oxå? Min kirurg sa att jag får acceptera en viss asymmetri när jag förstorar utan att korrigera det bröstet som är mest tubulärt men att det var bäst för jag har ev svårt att läka snyggt så extra ärr var inget bra val för mig... Känns ju lite oroligt att veta att utgångsläget är sämre än för andra men med tanke på hur de ser ut i dag så är jag glad för alla förändringar, hehe!
tuttified
Kvinna ·
29 jan, 2011
Jag har tid 21 mars på Citadell och Tuve Mårtensson. =P
Jag ska på konsultation på onsdag så jag vet inte än vad jag ska lägga in. Var på Plasitkhuset i Linköping i början av januari och kam fram till 375 cc. Vill ju att det ska se naturligt ut. Men det kanske blir lite större ändå. Inte lätt!! =D
Kram på er!
Alexia_sm
Kvinna ·
29 jan, 2011
Kommer att lägga delvis bakom... Är lite nervös för jag har hört att det skall va smärtsammare 😢. Bara att bita ihop för sen har man nya fina bröst! Snittet hamnar i vecket under brösten så jag hoppas att det inte kommer att synas... Blir bara förstoring, är så strutiga att jag nog kan peta ut ögonen med dom. Står rakt ut =(. Har enligt Karls mätningar ingen märkbar skillnad på brösten så han tyckte att jag inte skulle göra ngt mer än en förstoring. Han tyckte inte att jag hade så tubulaära bröst heller, men det va ju kallt o då krullar dom ihop sig❤️
Innan de vadderade bharna blev poppis fick man gömma sig under bylsiga tröjor o jag kunde aldrig med att ha bikini utan fick gå i en ful baddräkt =(. Pushup-bh har vart min bästa vän😀. Ska bli skönt att kasta alla gamla hemska bhar o köpa nya till de förhoppningsvis både större o snyggare brösten.
Driver mina vänner o min pojkvän till vansinne med allt tjöt om tuttar hit o tuttar dit. Är dessa brösten snygga elller e de för runda osv.
Hur gör du vid op, skall du sova över eller kommer du hem samma dag?
Anonym användare
29 jan, 2011
Den 31 mars blir det för mig^^.. Längtar som fan! Tycker bara dagarna går så sakta :( Det är över åtta veckor tills jag ska opa mig och det känns som en evighet! Men egentligen är det inte länge kvar om man tänker efter..
Men längtar man efter något så går tyvärr tiden så sakta, tycker jag..
Skapat en tråd där alla som ska opa sig i Mars skriver i. Såg att det börjar bli lite folk där, roligt! ;D
Alexia_sm
Kvinna ·
29 jan, 2011
Välkommen! Har oxå sjuk storleksångest. Vill inte att de skall vara förstora, men vill ju inte ha för små heller. Kommer dom se mer fejk ut om jag tar större osv. Hoppas på att få lagom stora o att dom fortfarande ser naturliga ut. Lutar åt 275, har en del egen fyllning o är ganska liten i kroppen. Har häst med o dom får absolut inte va i vägen när jag rider, men jag vill ju ändå ha bröst... Har frågat min pojkvän ngra gånger men han e så rädd att jag skall komma ut med Pamela Anderson bröst så han vägrar svara😡
Anonym användare
29 jan, 2011
Haha okej!
Jag lutade mot 300cc då jag började kolla här. Men ju mer jag kollade runt och testade med ristestet så började jag luta mot 350-375cc. Men då var jag till min kirurg på konsult. och då bestämde jag mig för 390cc eftersom det "försvinner" ju 25-50cc.
Min kille säger bara att det kommer bli bra med 390cc. Innan sa ahn att jag inte skulle ta för litet, eftersom jag kanske ångrar mig och att det kostar mycket pengar. Har testat ristest med 300, 400 och ungefär 500cc. Men 500 blev för mycket! ;P
Jag har kollat runt på några som ungefär har 390cc, och på vissa ser dem stora ut och andra inte. Så jag hoppas det blir en bra storlek på mig.
Det enda jag nu funderar på är hur jag ska berätta för min sambos föräldrar om detta. Började lite försiktigt idag med att säga "kan du vara hundvakt i mars?" då frågade hon bara hur länge osv, inte varför. Men jag glömde en internet ruta öppen hemma hos dem med POF och hon hade klickat ner den sen, så jag antar att hon kanske kolla. Men tur var jag ej inloggad ;P
Så jag tror hon kanske fattar vad som är på gång. För jag har ju tidigare pratat om att jag vill göra det osv.
Nu vill jag att februari ska gå snabbt! Sedan ska jag på bröllop i början av mars och sedan fyller jag år i mitten av mars. Så då kommer nog tiden gå snabbt!
Fin födelsedagspresent jag ger åt mig själv ^^.. Hiihii!
Alexia_sm
Kvinna ·
29 jan, 2011
Skall ringa till kliniken o prata me Karl igen o höra vad han säger om att gå upp lite i storlek. Han ville lägga in 195cc, men jag tror att det blir för lite. Vill ha 255cc eller 275. Vet ju att en del försvinner när man lägger bakom... Hade jag inte haft en halvrisig rygg o häst hade jag definitivt lagt in minst 300cc. Tycker det är jättesvårt att titta på bilder o försöka se hur ens egna bröst skulle bli med samma fyllning. Känns lite som en chansning.
Har inte berättat ngt för mina svärföräldrar, vet inte hur de kommer att reagera. Kan man hoppas på att de inte kommer märka ngt?😇 Har däremot berättat för min mamma som tyckte att jag skulle vänta till jag skaffat barn.. Hon sa ngt i stil med att om jag var missnöjd nu så skulle jag nog kunna döda för snygga bröst efter ett barn. Hon stöttar mig vilket som, vilket är tur då det är hon som får ta hand om hästen ett tag =). Är ju svårt att be ngn ta hand om ens djur utan att berätta varför😕
Hade kunnat få en tid i slutet av feb, men jag är ute till sjöss på praktik till 10 mars. Kan se elingenjörens min: Ja just det jag ska opa mig nu så jag behöver va hemma lite o sen kan ja nog bara gå omkring o nöjda mig över mina nya bröst för jag får inte anstränga mig så mycket på ett tag... Undrar hur bra omdöme man hade fått då??
Lycka till me svärföräldrarna! Du får berätta hur det går =).
Anonym användare
30 jan, 2011
Jag opererar mig för 2:a gången den 9 mars på Art Clinic i Göteborg. Ska lägga i 550cc HP eller 600cc HP denna gången. Har 325 cc MP nu men har varit missnöjd med bredden på dom från början. Ska göra en korrigering pga kapselkontraktur i båda brösten o därför passar jag på att byta stl oxå. Hade aldrig genomgått en 2:a op bara för att byta stl om allt hade läkt som det skulle men som läget e nu så...
Alexia_sm
Kvinna ·
30 jan, 2011
Va roligt med en till som skall opa sig på art clinic gbg =). Tråkigt att du inte blev nöjd med din första op o att du fick kapselkontraktur. Hoppas att du blir nöjd denna gången iaf. Hur kommer ärren att bli när dom skall öppna upp igen? Hoppas att mina ärr kommer att läka bra sen, ska sluta röka nu o jag hoppas att jag kommer att klara det...
Anonym användare
30 jan, 2011
Va roligt med en till som skall opa sig på art clinic gbg =). Tråkigt att du inte blev nöjd med din första op o att du fick kapselkontraktur. Hoppas att du blir nöjd denna gången iaf. Hur kommer ärren att bli när dom skall öppna upp igen? Hoppas att mina ärr kommer att läka bra sen, ska sluta röka nu o jag hoppas att jag kommer att klara det...
Kommer ju få nya ärr eftersom bröstvecket ska flyttas ner så dom gamla ärren kommer hamna en bit upp på brösten... Hoppas det inte kommer synas alltför mkt!
Slutade röka för 3 veckor sedan o det har gått hur bra som helst :) Förra gången klarade jag det därimot inte men nu vill jag ha de bästa förutsättningar att läka ordentligt så nu e det färdigt med rökningen!
Tänk på att du ska ge dig själv det bästa o då e sluta röka det enda alternativet, du kommer klara det!!!
Anonym användare
30 jan, 2011
Okej. Jag ska skriva sen hur mina svärföräldrar reagerar då jag säger det. Ska berätta det så tiden börjar närma sig. Måste tänka ut hur jag sak framföra det bäst utan atyt bli jätte nervös och generad ;P
Anonym användare
30 jan, 2011
måste du berätta för svärföräldrarna då? Jag kommer inte att säga ngt tror jag, iaf inte till svärfar utan det får min sambo göra, jag kanske diskuterar det med svärmor men det känns värre att berätta för en man tycker jag... har inte sagt det till min pappa heller, utan jag antar att mamma berättat för honom men han har inte sagt ngt till mig. Men vår familj fungar lite så, hehe, jag pratar med morsan och hon pratar med farsan :P
Anonym användare
30 jan, 2011
Jag står så nära dem och dem komemr undra vad vi ska göra i Umeå igen (dem ska vakta min hund medans vi åker dit igen). Dessutom kommer det synas så mkt på mig och vi är där jätte ofta. Så det känns lika bra att berätta för dem.
Anonym användare
31 jan, 2011
Ska också operera mig på Art Clinic Göteborg den 9e Mars så då lär vi träffas du o jag inca =) Vilken läkare har du? Jag har Andri Thorarinsson.
Anonym användare
31 jan, 2011
Roligt att se att det kommer fler och fler personer till denna tråd! :D
Anonym användare
31 jan, 2011
Preliminärbokade operation den 4 april i Landskrona men när jag ringde och bokade sa receptionisten att det kan vara möjligt att dom hittar någon tidigare tid vilket jag får reda på min konsultationsdag den 15 februari, så det vore ju toppen om man kanske också kan tillhöra er som opereras i mars 😀
Anonym användare
31 jan, 2011
Okej. Jo, det är ju som roligt att få dem tidigare ;)
Dessutom slipper man bli "galen" *skrattar*.. Jag har blivit helt brösttokig under dem senaste två månaderna jag varit här på forumet ;P
Anonym användare
31 jan, 2011
Förresten.. vad skoch hur mkt ska du lägga in? :)
Jag ska!!! 1:a mars p åEstetisk kirurgi i Ockelbo, hur pirrigt som helst!! Vad ska du lägga in? Jag ska ha 425/450 silikon med hög profil delvis bakom muskeln, hoppas mina ojämna och delvis tubulära bröst förvandlas till något fint att titta på...just nu vill man mest gråta om man tittar sig i spegeln :(
Kram norrland