Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Alexia_sm profilbild

Alexia_sm

Kvinna ·

29 jan, 2011

Någon mer som skall opas i mars 2011?

Bröstförstoring

Den 17 mars är det dags för mig att skaffa bröst, tänkta att det nog finns fler som skall göra det i mars... Kunde ju va kul att följa o stötta varandra🙂.

38

Sortera efter

Anonym användare

31 jan, 2011

Jaa det är samma här jag kan sitta framför datorn hur länge som helst! Tycker synd om min pojkvän som fått en så osocial flickvän på köpet av det här :P Sitter jag vid datorn så säger han bara "sitter du och tittar på bröst nu igen?" Tihi..

Jag vet inte exaakt vad jag vill ha men på ett ungefär.. Först var jag bestämd med ca 500 cc men förstår att det nog kommer bli för stort eftersom jag redan har en del egen vävnad. Så Hp 400cc  kanske, men kommer antagligen bestämma mig helt på konsultationsdagen då man får mer experthjälp 😀

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Jag tänkte 300cc när jag började sitta här, sedan blev det 350-375cc. När jag kom på konsult. så sa han 330cc eller 390cc, och så höll han upp 330cc. Men det tycker jag var så litet eftersom det "försvinner" 25-50cc då man stoppar bakom muskeln. Så nu ska jag stoppa in 390cc anatomiska bakom muskeln med snitt under bröstet :)

Mm du har endel egen vävnad så råder jag dig att lägga framför, dem sa alla andra åt mig då jag började här :D Plus.. Du opa ju dig baka någon dag efter mig, så om du inte får någon tidigare tid så kan vi ju ha lite kontakt här och se hur båda mår osv :)

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

eller som sagt. HP Mentor. Brösten blir lite mer strutformade än runda. men inte för mkt.

Gilla

Alexia_sm

Kvinna ·

31 jan, 2011

Börjar få ångest med storleken jag med =( Först ville jag ha max 200cc men nu lutar det åt 275cc men jag är fortfarande rädd att de ska bli för stora o va i vägen. Som tur e är min pojkvän o jobbar i Polen så han slipper sitta hemma med en helt bröstfixerad flickvän😀. Har haft ngra killkompisar hemma som fått sitta o titta på bröst me mig, men jag fattar inte hur killar funkar. Trodde alla killar gillade stora snygga bröst, men tydligen inte i min bekanstkapskrets... Alla e på mig om att jag inte får lägga in för stora för jag är ju såå liten o hur kommer det att gå om jag vill skaffa barn osv... Kanske inte vill ha ngra barn o om jag vill det är väl ändå min huvudvärk ✉️ .

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Haha. Förstår dig. Alla som jag berätatt åt förutom min kusin och kompis säger att jag inte behöver lägga i. Men det är ju ändå min kropp?? Hallå, då har dem ju inget att säga om!

Nej det är inte månag som gillar stora bröst, men vissa gör det.
Ja, det är som svårt när du inte vill att dem ks avara ivgen. Men om du bara lägegr i 200cc så tror jag du kommer ångra dig.. Men det är ju min tanke:P

Gilla

Meryl

Kvinna ·

31 jan, 2011

Tror inte att 275 blir för stort :))
Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Nej, jag tror 275cc ser mer naturligt ut..

Gilla

Alexia_sm

Kvinna ·

31 jan, 2011

Tack för att ni håller med om 275cc 👍. Mina killkompisar är så rädda om mig o vill nog egentligen inte att jag skall göra detta, men känna efter op vill dom!

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Haha! Klart dem vill känna. känner en annan som ville "peta" på dem efteråt :p Haha. Men det får jag se sen...
275cc tycker jag du ska ta. För du kan inte vaar mkt mindre än mig (har helkropps bild på min presentation) och jag ska stoppa in390cc. men jag rider ju inte så.. men tror ändå 275cc blir bra :)

Gilla

Alexia_sm

Kvinna ·

31 jan, 2011

Nä, jag tror inte att jag är mindre än dig. Tror du kommer passa skitbra i 390cc =). Ska in o prova fler implantat nästa vecka. Hoppas på att Karl kan knö in 275cc. Har rätt bred bröstkorg så jag tror det borde gå bra även om de blir lite bredare än planerat...

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Okej. Jo folk har sagt det och jag hoppas det blir en bra storlek :)
Min kirurg sa att jag skulle ta 11 i bred (opm jag kommer ihåg rätt) men jag sa att jag inte ville ha för smala, för han höll upp ett implantat och set såg så smalt ut, så han höjde till 11.5. Hoppas det blir bra, så jag inte gjorde något dumt :P Men sa att jag inte ville att dem skulle sticka ut för mkt!

Gilla

Alexia_sm

Kvinna ·

31 jan, 2011

11,5 lät inte så brett oska du ha 390cc så måste du ju ha lite bredd, kommer ju se knasigt ut annars =). Har sj kollat på 10 bred men får nog gå upp till 11 om jag vill ha 275cc.

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Jag ska opa mig på art clinik i gbg den 21 mars! har ni testat ristestet? tyckte inte det blev lika stort som det kändes på kliniken...
Gilla

Alexia_sm

Kvinna ·

31 jan, 2011

Bara ngra dar efter mig =) Vilken kirurg har du? Karl Bremer som skall opa mig. Har provat ristestet o tyckte att det stämde på ett ungefär. Tyckte det va svårt att forma till dom... Tyckte oxå implantaten kändes stora, men dom är ju formade som dom ska o är inte en klump ris i en nylonstrumpa.. Sak till art clinic nästa vecka igen o prova storlekar =)

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Sharii4real skrev:

Ska också operera mig på Art Clinic Göteborg den 9e Mars så då lär vi träffas du o jag inca =) Vilken läkare har du? Jag har Andri Thorarinsson.

Se där! Va kul!

Ska oxå opereras av Andri :) Vilken tid ska du vara där? Jag ska vara där 7.15

Gilla

Anonym användare

31 jan, 2011

Jag har testat med ristest och tyckte dem var knöliga :P

Men ristestet är inte lika som implantatet. det blir mer volym med implantatet. tänk på det

Gilla

Anonym användare

15 feb, 2011

Jag ska också köpa bröst 17 mars. Jag ska operera mig på KKAB i Jönköping. Är bara 4 veckor kvar nu!! :-)
Gilla

admin

Man ·

17 feb, 2011

Diskussionen fortsätter i orginaltråden om "Vi som ska op oss i Mars 2011"

https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/vi-som-ska-op-oss-i-mars-2011

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem