Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Någon som är 159 lång och väger 50kg?

Bröstförstoring

Någon som är lika kort som jag som gjort op? Rädd det kommer bli som bomber på mig men vill ändå ha runt 300-400. Vilket tror ni är lagom?

43

Sortera efter

Baylis

Baylis

Kvinna ·

Nu har jag lite mer 450cc och är 1 cm längre :P Sen är mina bara 8 dagar, så nya.. Men du kan kika på bilder i min profil
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Super fina. Tycker det är så svårt att välja storlek. På en del ser ju runt 350 jättestort ut och på vissa lagom.. Har ni lagt bakom eller framför muskeln?
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Sorry såg att båda lagt bakom :) det är vad jag också kommer att göra.. Finns så många olika sorter på implantat så jag blir alldeles snurrig.. Vad blev ni rekomenderade att välja på er konsultation?
Gilla
Baylis

Baylis

Kvinna ·

:) tack tack.. Lite svullna bara.. Håller med om att det är så olika på alla, men beror väl på hur bred/smal man är över bröst,axlar osv.. Sen är det nog beroende på vad man har för inplantat, framför eller bakom.. Jag har lagt delvis bakom..
Gilla
gladidag

gladidag

Kvinna ·

Jag är nästan i samma storlek som du och har tänkt mig runt 250 cc. Mend et är jättesvårt att kolla bidler på andra då jag tycker det varierar jättemycket. Ibland tycker jag det räcker med 220 sen på vissa bilder tänker jag 300...
Gilla
Possa

Possa

Kvinna ·

Jag är 159 och väger ca 54-55. La in 375 framför. Lagom storlek. Ser naturligt ut..
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Ja visst är det jättesvårt.. Vill att dom ska se naturliga ut.. Men när man ändå gör det vill jag inte att dom ska bli för små heller :). Man kan inte amma om man lägger framför muskeln väl? Vill kunna amma mina framtida barn och så..
Gilla
Cosmofierad

Cosmofierad

Kvinna ·

Jag är 160 och väger 49 kg. Har idag 340 mp men kommer att byta till större.

Gilla
Ciita

Ciita

Kvinna ·

Jag är 158 och väger ca50kg, har lagt in 325cc och tycker det ser lagom stort ut på mig (: Vill för tillfället inte ha större iaf!
Gilla
Lovely Lily

Lovely Lily

Kvinna ·

160/48 och har 250cc mentor mp
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är =) ska på konsultation nu i feb så vet inte hur stora ilägg jag ska ha men funderar på 350-400 iaf.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag är 155 och har lagt in 435 och har 70 i
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Okej tack för alla svaren :) funderar på att välja kkab i Falköping. Har hört gott om Både Stefan och Ivan. Har ni hört nått om dom?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har hört bra om Ivan och tror det är hans som opererar i jkpg så honom får ju jag isf :)
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Tack för alla svaren. Prövade 350 och 375 mp plus men tyckte 375 kändes för stort.. Så nu velar jag mellan 300, 325 och 350 mp plus.. Och släta el textuerade.. Skiiit svårt.. Som sagt är ganska liten 158 väger 49 kg.. Ska lägga bakom muskeln och hört att man ska räkna bort ca 20cc från när man prövat utanpå, stämmer det? Tänkte om 325 känns bra då kanske man ska välja 350??
Gilla
mammasangel

mammasangel

Kvinna ·

157/48 kg. 400cc 5 dagar gamla, kolla bilder :) tycker de ser alldeles lagom ut! Hade,att i lite mer om jag fått välja om, men allt är en smaksak.
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Är 158 och väger 53 och har 280!
Gilla
A_petite

A_petite

Kvinna ·

Jag är 162cm och väger under 45kg. Har 390cc anatomiska framför! Tycker att storleken är alldelens lagom. Nu är de ju iofs lite svullna då de bara är drygt 1vecka gamla.. Men jag var oxå rädd innan att de skulle se ut som två bomber! Jag velade fram å tillbaka mellan 2 storlekar, tillslut fick jag göra en 3D simulator på kliniken och med hjälp av den så kunde jag välja. De blev dom större implantaten! Och jag är såå nöjd att jag valde dom!! Lycka till!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 156 cm lång, och väger 53 kg och jag kommer att lägga in 375cc, hp. Jag har 70A sen innan. 
Gilla
Mynameis

Mynameis

Kvinna ·

Linnnea skrev:
Någon som är lika kort som jag som gjort op? Rädd det kommer bli som bomber på mig men vill ändå ha runt 300-400. Vilket tror ni är lagom?

Du och jag är ungefär samma storlek kroppsmässigt :) jag opererade mig i tisdags och jag har 275cc i de vänstra och 300 cc i det högra och just nu känns det som att dom är enorma haha, men jag är supernöjd! :)
dom passar bra på min kropp utan att se dumma ut och dom kommer lägga sig bättre när svullnaden har gått ner.
jag tog moderate plus profile vilket är en lite mer putigare implantat, som sagt, supernöjd!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem