Linnnea
Kvinna ·
Någon som är 159 lång och väger 50kg?
Någon som är lika kort som jag som gjort op? Rädd det kommer bli som bomber på mig men vill ändå ha runt 300-400. Vilket tror ni är lagom?
Sortera efter

Linnnea
Kvinna ·
Tack för alla svar :) jag velar nu mellan 300-325.. Det är så svårt, rädd ja aldrig kommer kunna bestämma mig när dä väl är dax :)
Gilla

Rumidz
Kvinna ·
Det kommer inte att bli någon märkbar skillnad mellan 300cc och 325cc...
Jag har 325cc delvis bakom.
Gilla

Linnnea
Kvinna ·
Ser att du och jag är ungefär lika stora, el ska ja säga små :) är du nöjd med 320? Har du några nya bilder? :)
Gilla

Rumidz
Kvinna ·
Jag är väldigt nöjd med storleken! dom blev precis som jag tänkte mig i stl, men jag måste kanske korrigera det ena bröstet.
Det har tyvärr inte kommit ner i fickan som det ska och jag har därför knappt någon underpol på det bröstet.
Jag ska försöka lägga upp nya bilder, ser att det är längesedan nu :)
Gilla

Linnnea
Kvinna ·
Okej va tråkigt.. Är korrigering gratis? Ja lägg gärna upp nån mer bild :)
Gilla

Rumidz
Kvinna ·
Ja korrigeringen är gratis.
Gilla

Linnnea
Kvinna ·
Föredrar ni släta eller textuerade ? Vi som är små å smala har jag fått för mig lättare får ripping. Och det förekommer mest i textuerade inplantat?? Jag vet inte vad jag ska välja ::
Gilla

Ängel83
Kvinna ·
Jag är 159 och väger 50 kg :)
Ska förstora brösten nästa torsdag *lääääängtar* Ska opereras av Ivan på KKAB i Jönköping.
På konsultationen så pratade vi om att lägga in ca 400 cc, hög profil och bakom muskeln eftersom jag är så smal så trodde sköterskan att det skulle bli snyggast på mej.
Exakt mängd bestäms på operations dagen men som sagt, runt 400cc.
Gilla

Linnnea
Kvinna ·
Okej kul :) jag velar mellan 270-320 ja.. Så svåååårt :)
Gilla

Anonym användare
Jag är nyopad, la framför och till mig sa Ivan att chansen för rippling är väldigt mycket högre med släta. Men jag vet inte. Tror det är från person till person.
Gilla

Linnnea
Kvinna ·
Okej :) ja det är så svårt det där, men man får väl lita på vad dom säger, tycker jag har läst någonstans att ripping är vanligare vid textuerade och kapsel bildning vid släta men jag vet inte :/
Gilla

Ninako
Kvinna ·
Jag är 159 cm och vägde mellan 52-53 kilo innan op. La in 325 cc hp och är helt säker att det är behövs inte mer för min kropp. Bröstbredden är 12,2 som kirurgen sa så storleken anpassades till bröstbredden. Just nu det är svårt att se resultatet , hoppas att det blir bättre om en vecka.
Gilla

Ängel83
Kvinna ·
Opererades i förrgår av Ivan Letterfors, det landade på 450cc, hög profil, bakom muskeln. Är super nöjd än så länge trots att dom bara är 2 dagar gamla. Trodde det skulle kännas stort men jag är tok nöjd.
Gilla

Linnnea
Kvinna ·
Ska op 16 april av Ivan. Vad tyckte du om honom? Nyfiken :)
Gilla

Nymfetamine
Kvinna ·
Jag är 1.58 lång och vägde ca 50 kg när jag opererade mig (väger lite mer nu)
La in 400cc men vill lägga in större.
Gick från 70A till 75D-70E
Gilla

Anonym användare
om du vear mellan 300 eller 325 så kommer du inte märka skillnad :P
100 är cirka en deciliter så tänk då vad lite 25 skiljer de åt :P
Gilla

Nymfetamine
Kvinna ·
Det krävs minst 50cc för att det ska bli någon skillnad :P 25cc spelar ingen roll.
Gilla

Linnnea
Kvinna ·
Okej då kanske jag ska gå på 350 då :) ska pröva mer på min op dag och kommer vara nervvrak då när jag ska bestämma mig :)
Gilla

Ängel83
Kvinna ·
Jag tyckte Ivan var helt underbar, en riktig mys gubbe som kan sin sak :) Även den andra personalen på KKab i Jkpg var underbara.
Gilla

Sessan
Kvinna ·
Jag är 161cm och väger 50 kg la i 300/325cc vid min första förstoring.
Gilla