Storstörrestörst
Kvinna ·
08 jun, 2013
Någon som har gjort 250cc 300cc?
BröstförstoringVill ha "mindre", "naturligare" bröst.
Har op tid om bara några veckor men tycker som många andra att det är svårt att bestämma sig.
Finns det någon som har gjort runt 250-300cc?
Har haft konsultaion och vi har pratat om runda, bakom för jag har ganska små. Är det någon som har gjort det och kan berätta om vad ni tycker möjligen bilder? Helst med bikini eller tajt tröja på. Det är ju trots allt det jag kommer att synas mest i:)
Tach för hjälpen!
Sortera efter
elliefia
Kvinna ·
08 jun, 2013
Jag gjorde 320cc runda för drygt 2 veckor sedan. Var så rädd att vakna med två basketbollar :)) har inte sagt något på jobbet och var rädd att någon skulle märka något!
Men med facit i handen kan jag säga att ingen har märkt förändringar. Jag fick bara två fasta unga bröst och det gick hur bra som helst att dölja dem under kläder. Men det går så klart att framhäva dem också! Jag skulle ha lagt 350cc! Så rådet är att kör på det sista eller ännu lite till. Det skulle jag ha gjort. Men man vet ju inte något föran man gjort det!
Gilla
JollyGood
Kvinna ·
08 jun, 2013
Jag har resonerat lika, vill ha mindre och naturliga bröst. Svårt att veta hur mkt ca 300 kommer att synas på en själv. Efter att ha tittat runt på bilder blir man nästan ännu mer förvirrad, det blir så olika! Rädd för att ångra att det blev för lite, samtidigt är jag ännu mer rädd för att det kommer bli alldeles för mkt! Beslutsångest!
Gilla
backtoboobs
Kvinna ·
09 jun, 2013
Jag har 280/295 anatomiska men de är supernya så kan inte säga ännu hur det blir.
Jag tror dock de blir naturliga och att jag kan gömma dem om jag vill.
Under 300 blir en diskret förstoring på de flesta skulle jag säga.
Lycka till!
Gilla
Lillans
Kvinna ·
09 jun, 2013
Jag har 250 cc, runda, bakom, har massa bikini/bh bilder på min sida :)
Gilla
elliefia
Kvinna ·
09 jun, 2013
Lillan du har mycket fina naturliga bröst som man inte kan skilja från äkta. Men du är också rätt så smal! Din storlek passar bra på din kropp om man vill ha så äkta Look som mäjligt
Gilla
Pygme
Kvinna ·
09 jun, 2013
Helt omöjligt att jämföra på bilder. Har kollat massor för jag tycker mina blev för stora. Jag är liten och tog 225cc. När jag först läste här på forumet att folk lägger in 300, 400 så tänkte jag att det verkar ju helt galet! Men kollar jag sen bilder och jämför längd och vikt så kan två personer som är lika långa och väger lika få helt olika resultat.
Jag börjar fundera på om jag egentligen inte tycker mina är för stora utan snarare att det är det att jag upplever att de ser oäkta ut, jag är ganska mager på bröstkorgen, jag kanske skulle ha valt samma storöek men anatomiska i stället för en naturligare look. Kanske nåt att tänka på om man är väldigt smal.
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
Tack för alla svar!
Trodde inte att man skulle få någon respons så fort:)
Jag blev medlem igår så jag antar att man får vänta till imorn innan jag blir bronsmedlem?
Villl så gärna se hur andra har gjort och vad de har fått för resultat.
ja ja får hålla tummarna:)
Gilla
Pygme
Kvinna ·
09 jun, 2013
Är du aktiv så går det fort att kunna se bronsbilder. Jag (som har lag i 225cc, men är mindre än du) har laddat upp några bilder i tajt linne, med och utan BH under, jag tycker själv de känns stora, fast det tycker nog ingen annan haha
Gilla
Salt26
Kvinna ·
09 jun, 2013
Jag har anatomiska 255MF och har fått ett väldigt naturligt resultat. Jag gick från 70a till 70C/D
Gilla
elliefia
Kvinna ·
09 jun, 2013
Väldigt naturligt Pygme! Fina skidbacken på dina bröst
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
Pygme skrev:
Är du aktiv så går det fort att kunna se bronsbilder. Jag (som har lag i 225cc, men är mindre än du) har laddat upp några bilder i tajt linne, med och utan BH under, jag tycker själv de känns stora, fast det tycker nog ingen annan haha
Är du nöjd? Det mesta man läser råder en att ta de större storleken...
Hur länge har du haft dem?
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
Salt26 skrev:
Jag har anatomiska 255MF och har fått ett väldigt naturligt resultat. Jag gick från 70a till 70C/D
Var inne på att ta anatomiska men min läkare avrådde mig. Sa att jag skulle få det resultat jag sökte efter utan och att om man tog det skulle det kännas lite platt. Hur känner du?
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
elliefia skrev:
Jag gjorde 320cc runda för drygt 2 veckor sedan. Var så rädd att vakna med två basketbollar :)) har inte sagt något på jobbet och var rädd att någon skulle märka något! Men med facit i handen kan jag säga att ingen har märkt förändringar. Jag fick bara två fasta unga bröst och det gick hur bra som helst att dölja dem under kläder. Men det går så klart att framhäva dem också! Jag skulle ha lagt 350cc! Så rådet är att kör på det sista eller ännu lite till. Det skulle jag ha gjort. Men man vet ju inte något föran man gjort det!Men tycker du inte att det skulle märkas mer om du tog de större? Vill som sagt inte att det ska vara det första man ser...men vill gärna få valuta för pengarna=)
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
backtoboobs skrev:
Jag har 280/295 anatomiska men de är supernya så kan inte säga ännu hur det blir. Jag tror dock de blir naturliga och att jag kan gömma dem om jag vill. Under 300 blir en diskret förstoring på de flesta skulle jag säga. Lycka till!Vad var det som avgjorde att du tog anatomiska? funderade själv åp det men läkaren sa att det kunde se för platt ut. Dina är iof ganska nya så de kanske fortfarande är svullna:) men hur känner du? Är du nöjd med storleken?
Gilla
Pygme
Kvinna ·
09 jun, 2013
Mina är sju veckor. Jag börjar undra om jag inte skulle ha tagit anatomiska i stället. Tycker det känns lite som bollar. Syns inte med linne på men naket. Har väldigt lite underhudsfett på bröstkorgen. Det ska man nog ta i beräkning om man är smal. Annars börjar jag nog vänja mig vid storleken, tyckte först de var gigantiska :) jag är inte en av dem som ångrar att jag inte tog större, snarare tvärt om..
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
Pygme skrev:
Mina är sju veckor. Jag börjar undra om jag inte skulle ha tagit anatomiska i stället. Tycker det känns lite som bollar. Syns inte med linne på men naket. Har väldigt lite underhudsfett på bröstkorgen. Det ska man nog ta i beräkning om man är smal. Annars börjar jag nog vänja mig vid storleken, tyckte först de var gigantiska :) jag är inte en av dem som ångrar att jag inte tog större, snarare tvärt om..Verkar ändå som större är bättre? aja får fundera lite till på det där
Gilla
LadySS
Kvinna ·
09 jun, 2013
Jag har 300 cc framför, ser stort ut naken men med kläder ser det inte så stort ut. Med kläder känns det som jag skulle kunna tagit i mer, men naken och i underkläder/bikini så tycker jag nästan Tt det känns för stort. Så jag är nöjd trotts allt :-)
Gilla
Lillans
Kvinna ·
09 jun, 2013
elliefia skrev:
Lillan du har mycket fina naturliga bröst som man inte kan skilja från äkta. Men du är också rätt så smal! Din storlek passar bra på din kropp om man vill ha så äkta Look som mäjligtTack så mycket :) Jag ville verkligen ha så naturliga bröst som möjligt :)
Gilla
elliefia
Kvinna ·
09 jun, 2013
Jag är nöjd med 320. Känns inte alls stort! Skillnaden med 350 skulle inte vara det första man ser)! Däremot lite mer valuta utan Bh! Hur som helst jag är nöjd att jag inte tog mindre.
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
elliefia skrev:
Jag är nöjd med 320. Känns inte alls stort! Skillnaden med 350 skulle inte vara det första man ser)! Däremot lite mer valuta utan Bh! Hur som helst jag är nöjd att jag inte tog mindre.skönt att höra=)
Gilla