Storstörrestörst
Kvinna ·
08 jun, 2013
Någon som har gjort 250cc 300cc?
BröstförstoringVill ha "mindre", "naturligare" bröst.
Har op tid om bara några veckor men tycker som många andra att det är svårt att bestämma sig.
Finns det någon som har gjort runt 250-300cc?
Har haft konsultaion och vi har pratat om runda, bakom för jag har ganska små. Är det någon som har gjort det och kan berätta om vad ni tycker möjligen bilder? Helst med bikini eller tajt tröja på. Det är ju trots allt det jag kommer att synas mest i:)
Tach för hjälpen!
Sortera efter
Målan
Kvinna ·
09 jun, 2013
Jag la in 280 bakom, hög profil.
Jag var inne i en period när jag tyckte de var för små. Men jag känner mer och mer att de är helt perfekta i storlek. Jag är glad att jag tog hög profil som min kirurg rekommenderade, jag hade eg tänkt låg eller mellan. Är tyvärr dålig på att lägga upp bilder men ska lägga upp så du kan se. Nu är de tre månader.
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
09 jun, 2013
Målan skrev:
Jag la in 280 bakom, hög profil. Jag var inne i en period när jag tyckte de var för små. Men jag känner mer och mer att de är helt perfekta i storlek. Jag är glad att jag tog hög profil som min kirurg rekommenderade, jag hade eg tänkt låg eller mellan. Är tyvärr dålig på att lägga upp bilder men ska lägga upp så du kan se. Nu är de tre månader.Gärna.. dröjer säkert ett tag innan jag får se bilder men jag tar all hjälp jag kan få. Det låter som du har det jag vill ha själv...
Gilla
Lillans
Kvinna ·
09 jun, 2013
Nu ser det ju ut som du fått brons så nu har du ju massa att titta på! :D
Gilla
mariah
Kvinna ·
10 jun, 2013
Jag har 280cc anatomiska, och är typ samma längd som dej :)
Gilla
Erma2013
Kvinna ·
10 jun, 2013
Hej! Jag har helt bakomplacerade 280 cc runda implantat genom armhålans hud. Jag är 165 väger typ 50 kg och hade 70 A innan op. Nu har jag 70D/65DD men visuellt ser det ut som en Ckupa. Jag känner mig fortfarande nätt och är så otroligt nöjd att jag inte nog större. Min kirurg tyckte jag skulle ta 300, men ja sa nej. Och är så nöjd, jag har tyvärr inga bilder. Men Jag kan säga att undert kläder så är det ingen som märker att jag är opererad. :)
Lycka till
Gilla
Erma2013
Kvinna ·
10 jun, 2013
Erma2013 skrev:
Hej! Jag har helt bakomplacerade 280 cc runda implantat genom armhålans hud. Jag är 165 väger typ 50 kg och hade 70 A innan op. Nu har jag 70D/65DD men visuellt ser det ut som en Ckupa. Jag känner mig fortfarande nätt och är så otroligt nöjd att jag inte nog större. Min kirurg tyckte jag skulle ta 300, men ja sa nej. Och är så nöjd, jag har tyvärr inga bilder. Men Jag kan säga att undert kläder så är det ingen som märker att jag är opererad. :)
Lycka till
156 cm skulle det stå :D
Gilla
backtoboobs
Kvinna ·
10 jun, 2013
Storstörrestörst skrev:
Vad var det som avgjorde att du tog anatomiska? funderade själv åp det men läkaren sa att det kunde se för platt ut. Dina är iof ganska nya så de kanske fortfarande är svullna:) men hur känner du? Är du nöjd med storleken?
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
10 jun, 2013
backtoboobs skrev:
Storstörrestörst skrev:
Vad var det som avgjorde att du tog anatomiska? funderade själv åp det men läkaren sa att det kunde se för platt ut. Dina är iof ganska nya så de kanske fortfarande är svullna:) men hur känner du? Är du nöjd med storleken?
Tack så mycket för ditt svar...ska försöka bli lite klokare i allt detta boobhav...inte lätt. Men jag är säker på att jag kommer bli nöjdare oavsett om de råkar bli lite för runda och stora än vad jag är nu. Efter 2 barn och nästan inga bröst innan...och det ser inte nådigt ut=)
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
10 jun, 2013
Lillans skrev:
Jag har 250 cc, runda, bakom, har massa bikini/bh bilder på min sida :)Men så fina! Det är ju sånt resultat man är ute efter...vi verkar ha ungefär samma kroppsform oxå så det hjälpte tack. HA du tagit låg, mellan eller hög profil?
Gilla
Lillans
Kvinna ·
10 jun, 2013
Storstörrestörst skrev:
Lillans skrev:
Jag har 250 cc, runda, bakom, har massa bikini/bh bilder på min sida :) Men så fina! Det är ju sånt resultat man är ute efter...vi verkar ha ungefär samma kroppsform oxå så det hjälpte tack. HA du tagit låg, mellan eller hög profil?
Tack så mycket :) Jag har mellanprofil, alltså moderate + och har coh1 :)
Gilla
zup
Kvinna ·
10 jun, 2013
Jag har 225 och 250 låg profil. De som har sett mig hittills säger att det var väldans tur jag inte gjorde större. Är rätt mager över bröstkorgen och har dessutom trattbröst. Har ju mycket o göra med hur bred man är, hur mycket vävnad man har innan osv. Jag försökte få större och innan jag sövdes hade vi faktiskt kommit fram till 275. Men läkaren märkte under open att det inte skulle funka, så jag tror mycket på att lyssna på vad läkaren tror med just dina förutsättningar :)
Gilla
Storstörrestörst
Kvinna ·
10 jun, 2013
Lillans skrev:
Storstörrestörst skrev:
Lillans skrev:
Jag har 250 cc, runda, bakom, har massa bikini/bh bilder på min sida :) Men så fina! Det är ju sånt resultat man är ute efter...vi verkar ha ungefär samma kroppsform oxå så det hjälpte tack. HA du tagit låg, mellan eller hög profil?
Vad är skillnaden mellan coh1 eller 2? och varför valde du just coh 1?
Gilla
Lillans
Kvinna ·
10 jun, 2013
Storstörrestörst skrev:
Lillans skrev:
Storstörrestörst skrev:
Lillans skrev:
Vad är skillnaden mellan coh1 eller 2? och varför valde du just coh 1?
Gilla
henrietta
Kvinna ·
20 sep, 2013
Hej.
Kikade nyss på dina bronsbilder & jag måste få säga att det är precis så proportionerligt stora bröst jag själv vill ha. Väldigt fint resultat!
Känner du fortfarande att de nästa när för stora? Jag var på konsultation idag & vi kom fram till runda, hp, 250cc framför. Är dock orolig för att det ska bli stort men samtidigt är jag betydligt större än vad du är och storleksmässígt är skillanden ju bara 25cc så det kanske blir lagom stort ändå...
Gilla