Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

någon som lagt in 275cc ? för litet?

Bröstförstoring
jag har valt att lägga in 275cc och jag är väldigt smal, jag är 1.60 lång och väger 47 kilo.
så nu undrar jag om det finns fler som är väldigt smala som lagt in 275cc. om ni tycker att storlekn var bra eller om den känns för liten?
24

Sortera efter

ida2

ida2

Kvinna ·

den blir nog inte för liten på dig :) 
Gilla
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

okej, får jag fråga hur mycket du har lagt i? :)
och om du är nöjd med storleken?
Gilla
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

jag såg nu att du lagt i 200. och du är nöjd med storleken?:)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

nae de är för litet , fast jag ville ha naturliga typ C , liten D så tkr jag dom blev för små. dom ser inte ens ut som en liten C. förut hade jag en mittemellanstor 75A. men jag gick bara upp en storlek på 200 cc. men jag är längre än dig så de kan va därför, fast att jag inte är jätte lång.
du är 160 och det gör nog att de inte ser lika litet ut på dig :) de beror förstårs på vad du vill ha hur mkt vill du gå upp då? :)
Gilla
Sockersöt

Sockersöt

Kvinna ·

jag är 166 och väger 45 och la in 325 igår :) jag ville ha så normala som möjligt, inte för stor o inte för små o dom ska passa min kropp.
jag är väldigt smal upptill men jag e verkligen supernöjd med 325...testa lägg 3dl ris i nylonstrumpa så ser du att de blir bra =) trodde de skulle bli för stort på mig men blev mycket nöjd :)
Gilla
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

okej, nu blir jag jätte osäker, skulle jag ha tagit 300? tror du jag kommer tycka 275 är för litet?
när jag provade 250 tyckte jag tillochmed att det såg stort ut.
Gilla
Sockersöt

Sockersöt

Kvinna ·

riset blir ju inte rättvis stl, jag provade 300 i ris o tyckte de såg stort ut, men ja bestämde mig för 325 i inlägg o de blev jättebra o de såg inte alls lika stort ut som riset...lite missvisande tycker jag...fråga läkaren va dom tycker passar för dig, det gjorde jag o la mina tuttar i deras händer :)
ska du lägga framför eller bakom? ja la bakom så lite försvinner ju dessutom..därför e ja glad att jag tog 325
Gilla
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

bakom. men jag provade deras inlägg 250cc och det såg stort ut men jag vet ju att nu är dem utanpå och kommer inte se så stora ut.

Gilla
missymissy

missymissy

Kvinna ·

Vad jag har märkt här på forumet är att väldigt många som lägger i lite senare ändrar sig och vill ha större och då måste opa om sig.. 
jag har 325 och jag känner nu att jag skulle vilja gå upp till 450.
När jag gjorde ristestet tyckte jag 400 såg gigantiskt så det är precis som Sockersöt säger, ristestet är inte rättvist. Man får helt enkelt kolla på bilder där tjejerna har samma utgångsläge och lita på magkännslan :)
Gilla
Sannaw

Sannaw

Kvinna ·

Det borde inte se så stort ut, lägger du bakom muskeln så försvinner ju ca 50cc, så alltså 225 kvar. En av mina kompisar har 250cc medium profil, och hennes bröst är jättefina, ser helt naturlig ut, trodde absolut inte att det var silikon innan hon sa det. Och dom är små :) Ser ut som en vanlig B-kupa.
Gilla
lilla-My

lilla-My

Kvinna ·

Jag har 275 cc. Finns några bilder på min sida tror jag. Tycker absolut inte det blev för litet, snarare på gränsen till tvärtom.
Är 163 cm lång och väger ca 52-53 kg.
Gilla
Ciita

Ciita

Kvinna ·

Känner att jag har ungefär samma utgångsläge som du och fundrar på samma cc :)
är 158cm och vägen 48-49kg.  Idag har jag 75A och önskar få en fyllig C. Min kirurg sa att jag kommer få C-kupa med 250cc-325cc, på ett ungefär :)
Dock har jag gjort ristestet massor hemma, haft riset i när jag pluggat och sett film osv och från att ha varit inne på 250cc är jag nu mer inne på 300-325cc, man vänjer sig fort! Men det beror helt på vad du är ute efter för storlek. Jag vill ha naturligt fyllifa bröst som passar kroppen och inte ser för stort ut till lilla mig :) Men jag har fram till en vecka innan OP på mig att bestämma storlek, håller med om att det är svårt!
Gilla
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

Lilla-My jag är fortfarande inte silvermedlem så kan inte kollla på dina bilder, men skulle jätte gärna
vilja se bilderna och se hur det ser ut. 
så jag skulle bli jätte glad om du ville skicka någon bild till min mail?
för jag har blivit så nojjig över storleken.

Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Jag lade i 300cc för tre veckor sedan och jag är 170 och väger 54-55 kg! De är inte för stora men absolut inte för små! Passar min kropp tycker jag :) Isabelleisabell! PM:a din mail till mig så kan jag skicka ;)
Gilla
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

eftersom att du är lite längre och väger lite mer än mig och du la in 300
och jag ska ta 275 så borde vi få iprincip lika storlek? det beror ju såklart på vilken storlek vi hade innan också såklart.
mwn du hade 75 a väl? och jag har 70 b.
Gilla
Lila sammet

Lila sammet

Kvinna ·

Storleken kan man älta hur länge som helst... Jag kommer nog fundera fram och tillbaka till operationsdagen. Funderar på 255 eller 295 cc bakom.
Gilla
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

sommartjej jag har pmat dig :)
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Nu har jag mailat dig :)
Gilla
lilla-My

lilla-My

Kvinna ·

Jag ger helst inte ut min mejladress :( Men kan nog slänga in nån bronsbild på min sida, det kan du se va?
Gilla
Pandora91

Pandora91

Kvinna ·

Ska du lägga in bakom eller framför? Tänk på att om du lägger in bakom så "försvinner" 50cc. Jag ville ha en full C kupa, är 156cm lång, väger 45 Kg ( Är alltså oxå väldigt liten) och la in 350 cc bakom muskeln i måndags.. Va hela tiden inne på 275/300 cc men eftersom att de "försvinner" 50cc så la vi in 350 cc så att jag skulle hamna på precis de jag ville ha.  Många tycker i efterhand att dom lagt in för lite så ett tips är att tänka på de..

JAG var från början inne på  275 cc, men slutade alltså på 350 cc :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem