Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

någon som lagt in 275cc ? för litet?

Bröstförstoring
jag har valt att lägga in 275cc och jag är väldigt smal, jag är 1.60 lång och väger 47 kilo.
så nu undrar jag om det finns fler som är väldigt smala som lagt in 275cc. om ni tycker att storlekn var bra eller om den känns för liten?
24

Sortera efter

isabelleisabell

isabelleisabell

Kvinna ·

okej, har du någon bild på hur det ser ut som du kan maila mig? så jag får se hur stort det är.
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Så var det inte för mig! Jag tänkte först 325-350 men hamnade på 300cc och är galet nöjd! Ville få dom större och det var precis det jag fick :) jag e jättenöjd med att jag tog det mindre!
Gilla
Ciita

Ciita

Kvinna ·

Alla blir nöjda med så olika så valet är himlans svårt! :/ Är ju så olika hur man är i kroppsformen, proportionerna osv.. Men Pandora91 känner du dig nöjd med storleken nu då? :) Det känns inte för stort?
Gilla
Lucy

Lucy

Kvinna ·

Lilla-My:

Du och jag har i princip nästan exakt samma utgångsläge verkar det som! Jag är 164 cm och vägen 53 kg. (Är också 27 lustigt nog ^^)

Har dock liten b-kupa i dagsläget.

Jag ska också göra min op på Proforma (Örjan) med 275cc moderate plus bakom muskeln. 

Jag har varit lite fundersam över storleksresultatet och måste därför fråga dig... Det står på din profil att du startade med 65A och fick i slutändan 65E! Stämmer det?? Hur kan det bli SÅ stort?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem