Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nervöös profilbild

Nervöös

Kvinna ·

09 jun, 2013

Någon som lagt in 325 eller 350cc!

Bröstförstoring

Jag ska operera mig om mindre än 3 veckor nu men är fortfarande osäker på om jag valt rätt storlek. Så finns de någon som gjort 325, 350 eller till och med 375? Jag vill inte att de ska bli förstora eller för små, vill att de ska se bra ut till min kropp. Är ganska smal för min längd och har alltid vart det. Men är så osäker på hur de kommer se ut sen när de är klart. Är de någon som gjort dt och skulle typ kunna berätta vad ni tycker om storleken. Har 70A nu, är 174 och vikten pendlar från 53-55. Tack på förhand :)!

50

Sortera efter

Nervöös

Kvinna ·

24 jun, 2013

Okej :) jo de är väl lika bra att egentligen bara prova på när man är där då man slipper sitta som mig tre dagar innan operation och fortfarande inte veta vad de blir haha :)! Ja de va en jäkla tur att du sa de haha, annars hade jag nog blivit lite missnöjd över storleken haha:) så tack för de! Förresten, har du tänkt på de här med träning och bakom placeringen? Läste runt lite att många har svårt att göra armhävningar med bakomplacering :O
Gilla

AnnaKarin13

Kvinna ·

24 jun, 2013

Nja har inte tänkt så mycket på det med träning, jag frågade om det lite på konsultationen och då nämnde örjan just som du säger att vissa kan ha svårt att göra övningar med bröstmuskulaturen, i alla fall belastade övningar! Men jag är inget träningsfreak ändå, gillar att träna men mer kondition! Jag klarar mig utan armhävningar :P
Gilla

Nervöös

Kvinna ·

24 jun, 2013

Jag tänkte inte ens på de när jag va på konsultation haha :P jag går dock mest på labbet och gör situps och lite annat på gymmet, men inte så mycket bröstmuskeln så de borde funka iaf hoppas jag haha :D
Gilla

nya_B_vid_42

Kvinna ·

29 jun, 2013

Hej! Jag ä lika lång som dig men väger mer men är inte kraftig för det. Jag har ammat två barn och tyckte mina bröst var ngt hängiga och ofyllda. Jag har nu opererat in 280 cc under muskeln och det blev perfekt till min kropp. De är inte för stora och inte för små. Jag ville att det skulle se normalt ut och inte synas för mycket. Jag hade 80B fast jag tyckte inte att jag fyllde ut bh:n upptill. Eftersom det var snart 3 veckor sedan jag operedes så sla man ju hassport bh och nu har jag C-storlek. Jag är jättenöjd! Ta inte för stora inlägg eftersom du har A-storlek och att du inte vill att de ska bli för stora till din smärta kropp!
Gilla

nya_B_vid_42

Kvinna ·

29 jun, 2013

Vet inte om mitt svar kom till rätt person här. Det ska vara till Nervöös. Jag är ny här så det kanske är lätt att hamna fel. ;-)
Gilla

Nervöös

Kvinna ·

29 jun, 2013

Jodå de kom rätt :)! Men de slutade med att jag opererade in 375 i High profile i torsdags :)! Men tack för ditt svar :)!
Gilla

nya_B_vid_42

Kvinna ·

29 jun, 2013

Va bra! Hoppas du är nöjd! :-D
Gilla

Nervöös

Kvinna ·

29 jun, 2013

Än så länge är jag nöjd :)! Får dock ont mot kvällen mellan tuttarna, kan va för jag gjorde en operation där emellan för 10år sen eller så är de så för alla, men ska snart ta natt medicin och lägga mig :D Är du nöjd med dina :)?
Gilla

nya_B_vid_42

Kvinna ·

04 jul, 2013

härligt att du blev nöjd! :) Ja jag är jättenöjd för jag ville inte ha jättebomber utan få tuttar som blev mer välfyllda och bara en kupstorlek större. Kunde inte drömma om att det skulle bli så här bra, mer runda än jag kunde hoppats på, jag har ju trots allt ammat två barn och brösten kändes lite sladdriga innan så trodde dem inte skulle bli så runda. Hoppas det håller i sig bara, jag är ju relativt nyopererad. De ska väl "hänga till sig" efter ett tag. Man ska ju tillbaka efter ett halvår och visa upp slutresultatet. Jag får också ont mellan tuttarna på kvällen när jag tar av sportbh:n och ska duscha, det stramar antagligen pga av den lite ökade tyngdkraften, har även fortfarande ont i bröstkorgen...det känns ett tryck i revbenen och skulderbladen..men det minskar mer och mer...jag har lite svårt att sova på sidan fördå gör det ont...och eftersom jag fårsova mycket på rygg som jag inte är van vid får jag mer ont i skulderbladen och bröstkorgen...har du samma problem? Någon annan som har ont i bröstkorgen??
Gilla

Nervöös

Kvinna ·

04 jul, 2013

Ja, alltså jag har ont i axlarna och skulderbladen från hur jag sover och typ sitter! Älskar att sova på sidan men de är omöjligt att sova på sidan. Gör sjukt ont när jag ens försöker vrida benen åt sidan än så länge haha :D sover dessutom fortfarande med tre kuddar under huvudet för att de gör lite ont att lägga sig ner plant! Men de går väl över snart :D hoppas bara på att mitt högra bröst lägger sig lite i svullnaden snart! Bara den som gör ont och på den sidan de gör mest ont mellan brösten haha :D har dessutom svårt att gå utomhus, blir typ andfådd och får ont efter bara 5-10minuter! De va de jag också va ute efter, liksom inte för stora men ändå större!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem