Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MarsKatt profilbild

MarsKatt

Kvinna ·

17 feb, 2016

Någon som lagt in 400cc

Bröstförstoring

Jag har op datum 14/3-16. Ska lägga in 400cc bakom muskeln. Jag har strl 80A nu nuförtiden efter jag ammat 2 barn. Jag undrar vilken storlek i bh jag kommer att tänkas ha efter op??

29

Sortera efter

Plattfall

Kvinna ·

17 feb, 2016

Jag la in 400cc. Hade 70A innan (helt platt) och nu har jag 70C/D, mellan storlekarna (köper D då det är bekvämast) Bilder hittar du i mitt galleri.
Gilla

LillaLotta

Kvinna ·

17 feb, 2016

Jag har med lagt in 400 cc, hade knappt 75 a innan. Nu har jag D kupa på Bh.
Gilla

MarsKatt

Kvinna ·

18 feb, 2016

Tack för svar=) Det var ungefär däromkring jag tänkt mig.

Det bara slog mig nu i efterhand efter jag vart på konsultationen där vi bara provade olika storlekar som skulle passa mig och hitta en bra storlek 400cc men jag glömde fråga vilken bh stolek det kunde bli. =)

Jag är ny här på sidan och kan ännu inte se andras bilder dessvärre.... =(

Gilla

Nonnisen

Kvinna ·

18 feb, 2016

Jätte fint. Bra storlek.
Gilla

tyson

Kvinna ·

18 feb, 2016

När jag hade 430cc så hade jag 65G, det motsvarar 80D på dig som har 80 i underband.
Gilla

Smulans81

Kvinna ·

18 feb, 2016

Hade 75b/70c innan operation, nu 70f. Låter gigantiskt men det ser ganska små ut. Frågan är om du inte har för stort underhand? 80 låter mkt på dig som är så liten och smal.
Gilla

MarsKatt

Kvinna ·

18 feb, 2016

Smulans81 skrev:
Hade 75b/70c innan operation, nu 70f. Låter gigantiskt men det ser ganska små ut. Frågan är om du inte har för stort underhand? 80 låter mkt på dig som är så liten och smal.

Jag hade 70-75B-C innan mina graviditeter. Jag blev alltså plattare och bredare;)

Gilla

Plattfall

Kvinna ·

18 feb, 2016

anony skrev:

Vad jag förstår så verkar det väldigt individuellt men då vet jag på ett ungefär=)

Är ni nöjda med storleken? Vart det som ni tänkt er?

Vad behöver man göra som ny här för att kunna se bilder?

Jag har hela livet trott att jag drog 75 runtom men det visade sig att jag ska ha 70, gå till en underklädes affär och be dig mäta dig så vet du vilken storlek du verkligen har. Tycker som en annan skrev att 80 runt om verkar rätt mkt när du är såpass kort och bara väger 54kg. För att se bilder måste du ha gjort minst 15 inlägg som är relevanta, inte inlägg som "håller med eller följer".
Gilla

Smulans81

Kvinna ·

18 feb, 2016

Det låter ju inget kul
Gilla

Smulans81

Kvinna ·

18 feb, 2016

Det låter ju inget kul
Gilla

frugus00

Kvinna ·

18 feb, 2016

Funderar också på storleken 400cc, är själv en 75b idag och är lite orolig att det ska kännas för stort. Men de flesta verkar ångra att de inte tog en större storlek efter op så jag tänker att det blir bra i slutändan. Ni som har 400 hur känner ni såhär i efterhand, är ni nöjda?
Gilla

MarsKatt

Kvinna ·

18 feb, 2016

Vad jag förstår så verkar det väldigt individuellt men då vet jag på ett ungefär=)

Är ni nöjda med storleken? Vart det som ni tänkt er? Jag är ute efter ett naturligt resultat som säkert dom flesta är.

Vad behöver man göra som ny här för att kunna se bilder?

Gilla

Plattfall

Kvinna ·

18 feb, 2016

Jag hade kunnat lagt in lite större, det kan jag erkänna men det är inget jag kommer att korrigera i efterhand. Jag och kirurgen bestämde oss för 360 cc på konsultationen men jag ändrade mig till 400 efter jag gått med ris i nylosstrumpa här hemma... Jag skulle kunnat tagit 430-450, helt klart.
Gilla

Pii

Kvinna ·

18 feb, 2016

Opererade mig för tre veckor sen, så håller fortfarande på och läker. Men var ivf nästintill platt innan (använde bh:n från H&M i storleken 70B men har aldrig fyllt ut en kupa, enligt måtten var jag säkert AA). Satt in 420cc framför muskeln. Handla mina första bygelbehån efter operationen igår från Cubus och det blev storleken 65F i ena paret och 65G i andra. Visuellt hamnar jag väl kring C-kupa tycker jag. 

Gilla

Chuchundra

Kvinna ·

19 feb, 2016

Intressant jag provade idag ristestet och gick runt med 400cc jag har idag storlek 75D i H&M bh-ar. Jag har försökt att mäta bredden på mina bröst och dem ligger på 13,5 cm, dock är mina bröst väldigt tomma mest bara skinn. Ja frågan är väl om dem kommer bli groteskt mkt större med 400cc för skinnet måste fyllas ut...
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

20 feb, 2016

Jag har 400 g :) Change nog 65 E, testade de jag hade hemma snabbt och de passade. Visuellt en C kupa kankse, tycker mina swr små ut nu när svullnaden lagt sig. De är nog lite mindre än mina nyaste bilder. :)
Gilla

MarsKatt

Kvinna ·

20 feb, 2016

hejsanhoppsam skrev:
Jag har 400 g :) Change nog 65 E, testade de jag hade hemma snabbt och de passade. Visuellt en C kupa kankse, tycker mina swr små ut nu när svullnaden lagt sig. De är nog lite mindre än mina nyaste bilder. :)

Hej

Såg du opat dig 2 gånger.... vart du inte nöjd efter första med storleken? Hur känns det nu?

Jag har börjat och tänka mer och mer på storlek nu.... jag vill ha stora fylliga men ändå fina naturliga bröst:)

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

20 feb, 2016

MarsKatt skrev:

hejsanhoppsam skrev:

Hej

Såg du opat dig 2 gånger.... vart du inte nöjd efter första med storleken? Hur känns det nu?

Jag har börjat och tänka mer och mer på storlek nu.... jag vill ha stora fylliga men ändå fina naturliga bröst:)

Hej, både ja och nej. Kunde inte lägga i mer pga. mina naturliga förutsätrningar sedan blev det tyvärr inte så bra på höger sida så korrade och bytte upp mig då men är egentligen max nu :) finns inte plats för mer haha Tycker de känns små! ändå är jag super smal runtom och inte speciellt lång eller bred :p
Gilla

MarsKatt

Kvinna ·

20 feb, 2016

hejsanhoppsam skrev:
MarsKatt skrev:

hejsanhoppsam skrev:

Hej

Jag har börjat och tänka mer och mer på storlek nu.... jag vill ha storafylliga men ändå fina naturliga bröst:)

Hej, både ja och nej. Kunde inte lägga i mer pga. mina naturliga förutsätrningar sedan blev det tyvärr inte så bra på höger sida så korrade och bytte upp mig då men är egentligen max nu :) finns inte plats för mer haha Tycker de känns små! ändå är jag super smal runtom och inte speciellt lång eller bred :p

Kika på dina bilder:) dom såg jättefina ut:)

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

20 feb, 2016

Tack! Snällt :) Tror du ska satsa på hög profil ändå även om du vill ha naturligt resultat om du vill ha fylligheten:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem