Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MarsKatt profilbild

MarsKatt

Kvinna ·

17 feb, 2016

Någon som lagt in 400cc

Bröstförstoring

Jag har op datum 14/3-16. Ska lägga in 400cc bakom muskeln. Jag har strl 80A nu nuförtiden efter jag ammat 2 barn. Jag undrar vilken storlek i bh jag kommer att tänkas ha efter op??

29

Sortera efter

starlie

Kvinna ·

20 feb, 2016

Jag har bara lagt in 330 cc men ändå gått från 70AA till 70E. Tror det är väldigt individuellt. Men mina ser inte speciellt stora ut, som C-kupa kanske.
Gilla

Guppi

Kvinna ·

20 feb, 2016

Jag har lagt in 400cc och har 75D nu :)
Gilla

frugus00

Kvinna ·

16 mar, 2016

Marskatt -visst har du opat dig nu? Blev du nöjd med storleken och blev det som du hade tänkt dig?
Gilla

madeleinep

Kvinna ·

16 mar, 2016

Jag hade 400 cc innan jag bytte, men har bilder kvar på min sida :) 

Gilla

MarsKatt

Kvinna ·

17 mar, 2016

frugus00 skrev:
Marskatt -visst har du opat dig nu? Blev du nöjd med storleken och blev det som du hade tänkt dig?
Hej Ja jag blev opad i måndags=) det gick jättebra och jag är supernöjd men just nu är bröstmusklerna såå spända och brösten sitter högt och det spänner. Längtar tills det börjar släppa... gör massagen som jag blev instruerad att göra för att musklerna ska spänna av=)
Gilla

frugus00

Kvinna ·

18 mar, 2016

MarsKatt skrev:
frugus00 skrev:
Hej Ja jag blev opad i måndags=) det gick jättebra och jag är supernöjd men just nu är bröstmusklerna såå spända och brösten sitter högt och det spänner. Längtar tills det börjar släppa... gör massagen som jag blev instruerad att göra för att musklerna ska spänna av=)

Vad skönt att du är nöjd! Opererades idag och har precis samma, känns som att man har en elefant på bröstkorgen. Mina sitter inte jättehögt men det kan ju ändras. Känns dock ganska stort så jag hoppas att det minskar lite när svullnaden avtar.

Gilla

detvar

Kvinna ·

19 mar, 2016

Hej! Jag hade storlek 70 b innan och la in 400cc och har nu 70f :)
Gilla

MarsKatt

Kvinna ·

20 mar, 2016

frugus00 skrev:

MarsKatt skrev:
frugus00 skrev:

Vad skönt att du är nöjd! Opererades idag och har precis samma, känns som att man har en elefant på bröstkorgen. Mina sitter inte jättehögt men det kan ju ändras. Känns dock ganska stort så jag hoppas att det minskar lite när svullnaden avtar.

Hej hur har det gått för dig? Går det bra? Själv är jag inne på 6e dagen efter op och känner mig bättre för var dag som går=) mindre smärta i brösten och magen känns lugnare... har vari så svullen. Spänner en del i bröstmusklerna men det är mer ett obehag än smärta=)
Gilla

Havremario

Kvinna ·

27 apr, 2016

Chuchundra skrev:
Intressant jag provade idag ristestet och gick runt med 400cc jag har idag storlek 75D i H&M bh-ar. Jag har försökt att mäta bredden på mina bröst och dem ligger på 13,5 cm, dock är mina bröst väldigt tomma mest bara skinn. Ja frågan är väl om dem kommer bli groteskt mkt större med 400cc för skinnet måste fyllas ut...
Jag har ungefär samma utgångsläge som dig jag har en stor C nu (nästan bara skinn) och har valt 350 cc bakom muskeln men funderar på att gå upp till 400 .. 350 känns för litet , känner du att du måste ta en större storlek så brösten fylls ut ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem