pinkdasey
Kvinna ·
27 apr, 2018
Någon som lagt in lite cc? 200-350?
BröstförstoringHej. Jag har väldigt små bröst a-kupor ( nästan obefintliga ) men vill inte ha jätte stor skillnad. Max en C kupa. Undrar om någon har varit i samma situation som mig? Hur mycket har ni lagt i och vad blev er storlek ? ( både före och efter ) Har tänk göra hos Tuve Mårtensson, lägga bakom muskeln och genom armhålan. Vilket leder mig till min andra fråga - ärren och "tortyr-bh" ? Hur läker ärren och syns "tortyr-bh" under kläderna ? Jätte många frågor, är helt ny inom detta! Ni får gärna skriva vad man ska tänka på, hur mycket ni lagt in och vad det resulterat i :D
Sortera efter
Värmlanddusköna
Kvinna ·
22 maj, 2018
winckie
Kvinna ·
22 maj, 2018
Plattfisk
Kvinna ·
23 maj, 2018
Gemmi
Kvinna ·
23 maj, 2018
Benedicte
Kvinna ·
23 maj, 2018
Värmlanddusköna
Kvinna ·
25 maj, 2018
Benedicte
Kvinna ·
25 maj, 2018
mammazita
Kvinna ·
10 jun, 2018
Pillanpro
Kvinna ·
13 jun, 2018
gina96
Kvinna ·
28 jun, 2018
Det är så skumt att det blir så olika på folk:)
Jag blev rekommenderad att lägga in 420cc å då trodde läkaren att det blir typ en C eller D kupa:)
Rosanagellack
Kvinna ·
29 jun, 2018
Britt27
Kvinna ·
29 jun, 2018
Lean
Kvinna ·
29 jun, 2018
Värmlanddusköna
Kvinna ·
29 jun, 2018
Jag minns inte om jag skrivit i denna tråden,haha:D
Men jag har lagt in 320 cc demi och är nöjd över storleken, men skulle dock lätt kunnat tagit mindre och ev mini..
Szonja79
Kvinna ·
30 jun, 2018
Lean
Kvinna ·
01 jul, 2018
Jag minns inte om jag skrivit i denna tråden,haha:D
Men jag har lagt in 320 cc demi och är nöjd över storleken, men skulle dock lätt kunnat tagit mindre och ev mini..
Ååå har lätt kunnat byta med dig :) vi tänker lika fast tvärtom !! Du har perfekta bröst, super fina. Mina blev lite mindre än vad jag föreställt mig
Aia
Kvinna ·
01 jul, 2018
Minlillaponny
Kvinna ·
02 jul, 2018
Tror inte att jag har skrivit i den här tråden efter att jag opat mig. Sjukt nöjd med mina 340 demi iaf. Var helt platt innan och landade på 70D efter. Implantat drar ju lite större bhstorlek än vanliga och jag tycker inte att mina varken ser eller känns större än en C-kupa:) känner mig fortfarande smal och nätt och är så glad att jag följde kirurgens råd om just 340 demi eftersom att jag från början hade tänkt mig ca 250. Hoppas att det gått/går bra för alla er andra tjejer med lite mindre implantat!
Aia
Kvinna ·
02 jul, 2018
Tror inte att jag har skrivit i den här tråden efter att jag opat mig. Sjukt nöjd med mina 340 demi iaf. Var helt platt innan och landade på 70D efter. Implantat drar ju lite större bhstorlek än vanliga och jag tycker inte att mina varken ser eller känns större än en C-kupa:) känner mig fortfarande smal och nätt och är så glad att jag följde kirurgens råd om just 340 demi eftersom att jag från början hade tänkt mig ca 250. Hoppas att det gått/går bra för alla er andra tjejer med lite mindre implantat!
Följer denna tråd då jag är inne på små bröst för att inte känna mig stor efter och väcka uppmärksamhet.
Måste bara flika in att dina bröst Aia är så fina och helt perfekta i storlek. Såg dins sista bilder och vilken skillnad från första:) förstår att du är nöjd. Önskar jag kunde ha samma storlek.
Värmlanddusköna
Kvinna ·
02 jul, 2018
Jag vill också bara fylla ut mina tomma bröst. Men har sp dålig koll på cc.. jag tycker 300 låter mycket;)