pinkdasey
Kvinna ·
27 apr, 2018
Någon som lagt in lite cc? 200-350?
BröstförstoringHej. Jag har väldigt små bröst a-kupor ( nästan obefintliga ) men vill inte ha jätte stor skillnad. Max en C kupa. Undrar om någon har varit i samma situation som mig? Hur mycket har ni lagt i och vad blev er storlek ? ( både före och efter ) Har tänk göra hos Tuve Mårtensson, lägga bakom muskeln och genom armhålan. Vilket leder mig till min andra fråga - ärren och "tortyr-bh" ? Hur läker ärren och syns "tortyr-bh" under kläderna ? Jätte många frågor, är helt ny inom detta! Ni får gärna skriva vad man ska tänka på, hur mycket ni lagt in och vad det resulterat i :D
Sortera efter
Heyu
Kvinna ·
04 jul, 2018
pinkdasey
Kvinna ·
05 jul, 2018
Alice11
Kvinna ·
05 jul, 2018
Minlillaponny
Kvinna ·
08 jul, 2018
Jag har lagt in 300 cc hos Tuve! Hade ungefär samma utgångsläge som du. Har idag, fem månader senare, 65F/70D i de flesta bh-ar. Men storleken för silikonbröst är ju alltid större än för riktiga bröst. Visuellt typ C-kupa! Kolla gärna mina bilder :-)
Plattfisk
Kvinna ·
08 jul, 2018
Tycker ni man känner stor skillnad? asså när ni tar på brösten jämfört med era gamla naturliga bröst?
Max1
Kvinna ·
09 jul, 2018
Jag har lagt in 300 cc hos Tuve! Hade ungefär samma utgångsläge som du. Har idag, fem månader senare, 65F/70D i de flesta bh-ar. Men storleken för silikonbröst är ju alltid större än för riktiga bröst. Visuellt typ C-kupa! Kolla gärna mina bilder :-)
Jag tycker dina bröst ser så fina och naturliga ut. Undrar lite hur den storleken skulle se ut på mig som är lite större än dig. Borde jag då välja lite större implantat för att få samma resultat?
Aia
Kvinna ·
10 jul, 2018
Jag tycker dina bröst ser så fina och naturliga ut. Undrar lite hur den storleken skulle se ut på mig som är lite större än dig. Borde jag då välja lite större implantat för att få samma resultat?
Jag vill också sätta in ett litet implantat. Tycker att 300 ser superfint och naturligt ut på dig Alice11, men på andra ser det jättestort och bolligt ut. Är skillnaden att du har valt demi? Förutom att inte få bollar så vill jag inte heller att de blir för utstickande på sidorna.
Max1
Kvinna ·
10 jul, 2018
Jag vill också sätta in ett litet implantat. Tycker att 300 ser superfint och naturligt ut på dig Alice11, men på andra ser det jättestort och bolligt ut. Är skillnaden att du har valt demi? Förutom att inte få bollar så vill jag inte heller att de blir för utstickande på sidorna.
Motiva ergonomix demi eller mini profil ger naturliga resultat:) Bröstbredden och profilen på implantatet har stor betydelse. Jag har tex en bröstbredd på 12 cm och 340 ergonomix demi, ser inte stort ut! Men en tjej med 10,5 cm i brösbredd som väljer motiva round 325cc corsé profil kommer att se stort ut! Har man en bred bröstbredd så går mycket av storleken åt att fylla ut på bredden jämfört med någon med liten bröstbredd. Det jag vill säga är att inte fokusera för mycket på antalet cc:)
CarpeDiem
Kvinna ·
11 jul, 2018
Silmaril
Kvinna ·
11 jul, 2018
CarpeDiem
Kvinna ·
13 jul, 2018