Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sednem profilbild

Sednem

Kvinna ·

06 apr, 2014

Någon som lagt in mellan 420-520cc? Hur upplever ni storleken?

Bröstförstoring

Hej hej! Har beslutsångest över vilken storlek jag ska sätta in så ville ta hjälp av er hur ni trivs med era storlekar och om ni har bilder på era bröst:) Är ni runt 168cm långa och väger ca 58kilo skriv gärna här!! Hur många cc har ni nu? Nöjd? Känns de stort/litet/perfekt? Vilken bh strl? Vilket utgångsläge hade ni innan op? Tacksam för alla svar! Rädd att jag får för stora boobies:( min kirurg vill lägga in 520cc?

35

Sortera efter

Sednem

Kvinna ·

06 apr, 2014

Anyone?
Gilla

Miss_America

Kvinna ·

07 apr, 2014

Hej, jag lade in 420 uhp i torsdags, hade själv tänkt 300-350 men blev rekommenderad 420 av kirurgen, var precis som du orolig att de skulle bli för stora. Nu är jag så nyopererad och galet svullen så det är svårt att säga än om det kommer bli för stort eller ej. Tror dock att det kommer bli en bra storlek för mig då kirurgen har mer erfarenhet om hur resultatet blir och hur olika kroppar sväljer implantaten. Visst ska man lyssna på sig själv också, så det är en svår balans.. Jag kände ändå att jag litade på hennes omdöme där såpass att jag gick efter hennes rekommendationer.. Blev kanske inte nåt bra svar på din fråga :) men jag skriver igen längre fram om hur jag tycker storleken blev (när svullnaden lagt sig lite).
Gilla

Zara1

Kvinna ·

07 apr, 2014

Jag tycker du ska välja runt 400cc, jag har idag 500cc och trivs inte alls! Jag gömmer dom nästan hela tiden och tycker de är alldeles för stora. Som jag har förstått så har du 200cc? och väljer du 400cc så kommer du märka skillnad! Väljer du för stora implantat kan du också istället börja känna dig stor och bred. Det gör jag! I vissa kläder ser jag jätte stor ut när jag egentligen är väldigt liten, har tid för op, den 22 april, ska lägga in mindre, till 375cc :). Det är så olika vad man tycker är stort men jag tycker det är snyggare med mindre, men jag var väldigt nöjd i 1,5 år. Jag älskade dem! Men idag vill jag bara byta till mindre! Men det är så olika vad man tycker och vad man har för smak, ingen på mitt jobb t.e.x tycker att det ser för stort ut om inte jag tar av mig t.e.x till linne eller bikini, då ser man att det är väldigt stort. Men jag har en vän som har samma mått som mig ungefär och hon gjorde sina för ca 6 mån, och la in 600cc och hon är supernöjd! Men hon älskar stora bröst så det är ju väldigt olika vad man tycker osv. :) Lycka till hoppas det blir bra!! 

Gilla

Alma27

Kvinna ·

07 apr, 2014

Det är så olika beroende på hur mycket egen vävnad man har,jag har lagt in 330 och hade inga bröst från början,jag tycker att dem är små och ska byta storlek till 550 i september.Mina bröst är superfina i bh eller bikini men med kläder så försvinner dem :(... om du har 200 cc egenvävnad så kanske det kan bli stort,men det beror det på om du vill ha STORA eller stora (normal stora). Lycka till

Gilla

Zara1

Kvinna ·

07 apr, 2014

Alma27, Wow! Dina bröst är ju jätte snygga!! 

Gilla

Alma27

Kvinna ·

07 apr, 2014

Nicole 1 ...Guuuud vilka SNYGGGGGAAA bröst du har....Jag älskar dem :))))))))))))))))))))))))......såååååna vill jag ha oxå haha.... Längtar till september....

Gilla

Alma27

Kvinna ·

07 apr, 2014

Nicole 1... Jag tycker om mina bröst ibland. Jag vill ha bara mer putt och fyllnad upp till som du har,jag önskar att jag kunde ha 500 från början men eftersom jag hade inga bröst frön början så ville läkare inte lägga in mer än 330,men nu ska jag träffa han 8 maj så får vi vad jag väljer då 500-550 max. :)

Gilla

Zara1

Kvinna ·

07 apr, 2014

Alma27, Jag förstår dig! Jag kände så med efter första operation då jag la in 375cc, kände precis som dig! Det kommer bli jätte bra! :) Lycka till! 

Gilla

Alma27

Kvinna ·

07 apr, 2014

Tack Nicole1 ..Vad skönt o höra att du kände så,ibland blir jag fundersam om jag e galen,jag hade inga bröst från början och nu har jag stora men är inte nöjd. Men jag tror med 500 kommer jag bli jätte nöjd.

Gilla

Soleros

Kvinna ·

07 apr, 2014

Jag har 500cc, velade mellan 400 och 500 men är så glad att jag valde 500, älskar dom :)
Gilla

Sednem

Kvinna ·

07 apr, 2014

Tack för ditt svar! Va tycker du om Helena? Ja håll mig uppdaterad:)
Gilla

Sednem

Kvinna ·

07 apr, 2014

Du har alldeles i det du säger! Jag är inte ute efter större kupa utan vill ha volym upp till. Då borde de väl räcka med 400 och så hög profil som möjligt? Så länge de sitter i rätt höjd o ser proportionerligt ut så är jag överlycklig! För just nu hänger dem, volymlösa o tråkiga..
Gilla

Sednem

Kvinna ·

07 apr, 2014

Nicole och Alma! Måste säga att jag blev lite förälskad i båda era bröst! Ni har sån sjukt fin perfekt fyllnad upptill båda två! Vad har ni för implantat? Hur hög profil ? Runda? Fan de är ju precis detta jag är ute efter.. Hur längesen va det ni op er?
Gilla

Alma27

Kvinna ·

07 apr, 2014

Hej! Jag har allergan profil medium, runda . Jag opererades 3 dec 2013 men ska byta till större implantat i sept :) då ska jag ta 500 eller 550! Får se när jag träffar min läkare!
Gilla

Zara1

Kvinna ·

07 apr, 2014

Jag har mentor hög profil, runda och opererades i feb 2011 :) jag har dock ett väldigt litet mellanrum mellan brösten men tycker det är rätt snyggt när det inte är för mycket mellanrum. :) 

Gilla

Soleros

Kvinna ·

07 apr, 2014

Nicole1 skrev:

Jag har mentor hög profil, runda och opererades i feb 2011 :) jag har dock ett väldigt litet mellanrum mellan brösten men tycker det är rätt snyggt när det inte är för mycket mellanrum. :) 

Vad fina dina bröst är av det man ser i profilbilden! Tycker du har perfekt mellanrum mellan brösten, hoppas att mina går ihop lite mer när dom har mjuknat och läkt klart för det är såå snyggt! Gillar din bikini också, vartär den köpt? :)
Gilla

Zara1

Kvinna ·

07 apr, 2014

Tack så jätte mycket! Jag är verkligen jätte nöjd med formen och hur de ser ut, tycker bara de är för stora! Tack! :D Den är köpt på h&m förra året! :) 

Gilla

Lucan87

Kvinna ·

07 apr, 2014

Jag tog 500hp och är super glad att jag ej tog 400mp+ för vill ha fyllighet, o i kläder så ser det ej så stort ut men de synd att jag har bröst så därför e jag glad att det ej blev mindre :) 

Gilla

fannzan

Kvinna ·

07 apr, 2014

Ni har verkligen super snygga bröst tjejer! Ville bara säga det :-)
Gilla

Sednem

Kvinna ·

07 apr, 2014

Tack för era svar tjejer! Lagom är oftast bäst och i och med att jag redan har såpass mycket bröst redan tror jag att jag kör på något mittemellan.. Dock förvånad att klinik 34 tyckte ja skulle ha 420cc. Art clinic tyckte 365cc och Citadell tyckte 520cc. Inte konstigt man blir förvirrad
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem