Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 mar, 2013

Någon som valt 500cc?

Bröstförstoring

Hej Jag ska operera mig i september och tänkte höra mig för om det är nån som valt 500cc?

39

Sortera efter

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jag har i dag 500cc. Ska dock byta till 700cc nästa vecka :) Kommer lägga upp bilder i veckan, har inga på sidan än förutom min profilbild.
Gilla

Epos

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jag har
Gilla

bejbigirl

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jag har!
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Wow vad fina dina är!!!! Vad är det för profil på dem nu? Och varför känner du att du vill ha 700cc? :-)
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Hej på dig Känner du att du är nöjd med storleken? Vart det som du tänkt, vad valde du för profil. Förlåt om jag bombarderar med frågor. Vart gjordes det? :-)
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Vart du nöjd? Är det tungt, hur breda e dina? Jag förstår att du e längre än mig men tänkte fråga ändå
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Glömde fråga vad du har för bredd på dina o profil på bilden och vad blir det på dem nya? Hoppas jag inte tröttar ut dig hehehe
Gilla

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78 Menar du frågorna till mig eller någon annan? :)
Gilla

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78: Men jisses vad trög man kan vara, när jag nu läser igenom hela tråden så förstår jag ju att du menar mig haha :) Sorry, jag skyller på att det är morgon :D Tack så mycket :)) På dom jag har nu är det high :) Bredden är 13,1 på dom jag har i dag och dom nya kommer bli 14,2 :) så dom blir ju lite bredare, men det tycker jag bara är bra, vill ha dom lite tätare ihop i mitten :) Denna gången på mina 700cc blir det ultra high profil istället :) Vill ha lite mer put och vill ha lite större än i dag så därför väljer jag att byta :) Samt säger min kirurg att med ultra high får jag lite mer fyllnad upptill vilket jag också vill ha :) Du får ställa hur många frågor du vill :) Svarar på det jag vet och kan :)) Vart vill du operera dig? :) Bestämt någon klinik än? Har förresten lagt upp bilder ifrån min första op nu, före och efter bilder. Ska bara leta upp ifrån min andra där jag har 500cc så kan du se lite mer och bättre hur det ser ut :)
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Åh vad gulligt! Jag vill gärna se på bilder, grejen e att jag nu har 280 allergan anatomisk men vill ha fyllning upptill och Örjan på proforma tyckte jag skulle ha 500cc då jag sa att jag kunde tänka mig 400/450cc, Han as att dem runda kommer att fylla ut den egna bröstvävnaden jag har nertill och på sidorna och dem skulle vara ca 13 cm breda, typ som dina då? Jag tycker att dina är sjukt fina!! Vart det mycket svullnad efter ingreppet. Min första operation gjorde typ inte alls ont och fina utan ojämna svullnader, hur var det för dig? Jag hade liten B kupa knappt innan.
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Ojdå måste citera eller referera mina svar sorry
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Epos skrev:
Jag har
Hur känns det med 500cc tungt, vänjer msn sig fort? Är du nöjd med storlek o form?
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

bejbigirl skrev:
Jag har!
Vet du inte om det blev framför eller bakom muskeln? Är du nöjd med storlek, känns det dom du ville ha dem eller större/ mindre än vad du tänkt dig ?
Gilla

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78 skrev:
Åh vad gulligt! Jag vill gärna se på bilder, grejen e att jag nu har 280 allergan anatomisk men vill ha fyllning upptill och Örjan på proforma tyckte jag skulle ha 500cc då jag sa att jag kunde tänka mig 400/450cc, Han as att dem runda kommer att fylla ut den egna bröstvävnaden jag har nertill och på sidorna och dem skulle vara ca 13 cm breda, typ som dina då? Jag tycker att dina är sjukt fina!! Vart det mycket svullnad efter ingreppet. Min första operation gjorde typ inte alls ont och fina utan ojämna svullnader, hur var det för dig? Jag hade liten B kupa knappt innan.
Då är dom lika breda som dom jag har i dag :) Det kommer ju bli skillnad mot vad du har i dag :) vet du hur breda du har i dag? Så dom kommer ju fylla ut mer, är ju ändå en del skillnad på 280 och 450/500 :) Sen är det ju ganska stor skillnad på runda och anatomiska med! Runda blir ju lite mer "bolliga" eller hur man nu ska uttrycka sig :) Tack så jätte mycket, snäll du är :) ska kika in på din sida också :)) Usch jag tyckte den första gjorde grymt ont! Allt man använde bröst musklerna till tyckte jag gjorde så ont, bara att trycka på en pumptvål typ! Haha, jag är kanske lite klen :P Grät när jag kom hem och undra va fan jag gett mig in i ;) Andra däremot gjorde inte ens hälften så ont! :) Fick då även dränage i 3 dygn för att få ut vätskan. Jag blev ganska svullen efter min första och blev ganska rejält ojämn i formen, men det la ju sig efter ett tag. Men dom var inte alla fina den första tiden :) Ena satt lite högre upp och dom var "knutiga" eller hur jag ska säga :)
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Sessan skrev:
Iris78 skrev:
Då är dom lika breda som dom jag har i dag :) Det kommer ju bli skillnad mot vad du har i dag :) vet du hur breda du har i dag? Så dom kommer ju fylla ut mer, är ju ändå en del skillnad på 280 och 450/500 :) Sen är det ju ganska stor skillnad på runda och anatomiska med! Runda blir ju lite mer "bolliga" eller hur man nu ska uttrycka sig :) Tack så jätte mycket, snäll du är :) ska kika in på din sida också :)) Usch jag tyckte den första gjorde grymt ont! Allt man använde bröst musklerna till tyckte jag gjorde så ont, bara att trycka på en pumptvål typ! Haha, jag är kanske lite klen :P Grät när jag kom hem och undra va fan jag gett mig in i ;) Andra däremot gjorde inte ens hälften så ont! :) Fick då även dränage i 3 dygn för att få ut vätskan. Jag blev ganska svullen efter min första och blev ganska rejält ojämn i formen, men det la ju sig efter ett tag. Men dom var inte alla fina den första tiden :) Ena satt lite högre upp och dom var "knutiga" eller hur jag ska säga :)
Bra o veta att dem kanske inte ser perfekta ut på en gång för det gjorde dem för mig kanske lite höga men annars jätte fina. Jag e ny här så jag måste lära mig vart jag hittar bilder på profilerna
Gilla

bejbigirl

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78 skrev:
bejbigirl skrev:
Jag har!
Vet du inte om det blev framför eller bakom muskeln? Är du nöjd med storlek, känns det dom du ville ha dem eller större/ mindre än vad du tänkt dig ?

Haha jp jag vet var jag har dem, framför! Jag var osäker på var jag ville ha placeringen innan och har gkömt i min signatur! ;-)
Jag är nöjd med storleken, den passar min kropp MEN jag trodde att de skulle bli större! Och mina bröst är svullna fortfarande och jag har massor med blåmärken =( Jag var på återbesök igår och då sa de att det är inget konstigt med stora implantat och att blåmärkena inte var så farliga så då får jag ju tro på det!

Jag tror att om man hänger här på pof ett t ag så blir man storleksblind, för jag har fått stora bröst (E-kupa än så länge) det är STORT jämfört med min pyttelilla A-kupa innan men när jag jämför med många tjejer här så har jag små bröst...

Hur läng är du? De säger att längden "sväljer" cc ganska mycket.

Gilla

susy

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jag har 500 och 550 i andra så kolla mina bilder:)
Gilla

Gussilagon

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jag har 500 cc delvis bakom, kika in och kolla före och efter bilder :)
Gilla

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78: Nej det är ju olika :) mina blev svullna och ojämna vid första men inte så mycket vid andra. Mycket av vätskan gick ju ut via dränaget men formen blev lite ojämn som vid första :) Har du bestämt att du ska eller du bara funderar inu? :)
Gilla

bröststörst

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jag var på konsultation igår hos Örjan och valde 500cc, stod mellan 450cc men efter ett tag så tyckte jag det var snyggast på min kropp så då får det bli de :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem