Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 mar, 2013

Någon som valt 500cc?

Bröstförstoring

Hej Jag ska operera mig i september och tänkte höra mig för om det är nån som valt 500cc?

39

Sortera efter

Epos

Kvinna ·

26 mar, 2013

Nä det är inte tungt. Märker ingen skillnad från 375-500. Ska ev göra ett lyft oxå eftersom jag inte är nöjd med resultatet.
Gilla

ida2

Kvinna ·

26 mar, 2013

520 :) 
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

bejbigirl skrev:
Iris78 skrev:
bejbigirl skrev:
Jag har!
Vet du inte om det blev framför eller bakom muskeln? Är du nöjd med storlek, känns det dom du ville ha dem eller större/ mindre än vad du tänkt dig ?

Haha jp jag vet var jag har dem, framför! Jag var osäker på var jag ville ha placeringen innan och har gkömt i min signatur! ;-)
Jag är nöjd med storleken, den passar min kropp MEN jag trodde att de skulle bli större! Och mina bröst är svullna fortfarande och jag har massor med blåmärken =( Jag var på återbesök igår och då sa de att det är inget konstigt med stora implantat och att blåmärkena inte var så farliga så då får jag ju tro på det!

Jag tror att om man hänger här på pof ett t ag så blir man storleksblind, för jag har fått stora bröst (E-kupa än så länge) det är STORT jämfört med min pyttelilla A-kupa innan men när jag jämför med många tjejer här så har jag små bröst...

Hur läng är du? De säger att längden "sväljer" cc ganska mycket.

Jag är 160cm och har tröttnat på mina " små " bröst
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

susy skrev:
Jag har 500 och 550 i andra så kolla mina bilder:)
Hej igen vet inte hur man kommer åt bilderna???
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

idae_ skrev:
520 :) 
Så du blev inte nöjd med storleken då? Hur lång är du?
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Sessan skrev:
Iris78: Nej det är ju olika :) mina blev svullna och ojämna vid första men inte så mycket vid andra. Mycket av vätskan gick ju ut via dränaget men formen blev lite ojämn som vid första :) Har du bestämt att du ska eller du bara funderar inu? :)
JAg har bestämt mig och har bokat till 5/9 då min dom klarar sig utan min famn... Dränage fick du det gratis eller betalade du för det, ingår det i garantin ?
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

bröststörst skrev:
Jag var på konsultation igår hos Örjan och valde 500cc, stod mellan 450cc men efter ett tag så tyckte jag det var snyggast på min kropp så då får det bli de :)
Så när kommer den stora dagen, min blir av i september 5:e
Gilla

bröststörst

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jag genomgå den 11/4-13 :D tvåveckor gaaaah
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

bröststörst skrev:
Jag genomgå den 11/4-13 :D tvåveckor gaaaah
Å
h vad kul!!!!! hör gärna av dig med hur det gick o så!!!! spännande!!

Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Sessan skrev:
Iris78: Nej det är ju olika :) mina blev svullna och ojämna vid första men inte så mycket vid andra. Mycket av vätskan gick ju ut via dränaget men formen blev lite ojämn som vid första :) Har du bestämt att du ska eller du bara funderar inu? :)
Hej, jag igen
Nu är det så att jag vill skicka bilder till min kirurg på hur jag vill ha dem ungefär men har inte hittat några som dina...hehehe....jag verkligen gillar dem som du har på din profilbild, nu e det så att jag kan inte se bilder för jag e nny här.... jag undrar om du kan skicka mig din bild på mail och om inte så förstår jag. Kanske du kan tipsa om vart man kan hitta alla slag brösttyper som man kan titta på....
Gilla

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78 skrev:
Sessan skrev:
Hej, jag igen
Nu är det så att jag vill skicka bilder till min kirurg på hur jag vill ha dem ungefär men har inte hittat några som dina...hehehe....jag verkligen gillar dem som du har på din profilbild, nu e det så att jag kan inte se bilder för jag e nny här.... jag undrar om du kan skicka mig din bild på mail och om inte så förstår jag. Kanske du kan tipsa om vart man kan hitta alla slag brösttyper som man kan titta på....
Men vad söt du är :)) Absolut får du det! Tack för att du frågar innan dock, uppskattas :) Sålänge du lovar att du bara har bilden till det och inte delar den så absolut får du det :) Men jag tror nästan du kan skriva ut den via sidan här?Eller det får kanske inte? Om du bara klickar upp den eller? :) Ska se om jag hittar den så löser vi det :)
Gilla

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78 skrev:
Sessan skrev:
JAg har bestämt mig och har bokat till 5/9 då min dom klarar sig utan min famn... Dränage fick du det gratis eller betalade du för det, ingår det i garantin ?
Vad spännande :)) Då antar jag att du redan nu längtar som en tok? ;) Nej dränaget betalade jag inget för, det var min läkare som tyckte att det behövdes så det ingick liksom :) Det är nog väldigt ovanligt dock att man får det! Hoppas på att slippa denna gång! För att dra ut det ur brösten är INTE skönt! :/ de ena hade fastnat i bröstet så när hon drog ut de... Ja du kan ju själv tänka dig hur de kändes! Aj aj! Där de inte fastnat kändes de mest obehagligt och sved lite, man känner ju liksom hur de drar inne i bröstet.
Gilla

Sessan

Kvinna ·

26 mar, 2013

Iris78: kan se om jag hinner fixa bilden i morgon kväll :) i så fall mailar jag över den till dig, kom på att man kan nog inte ta bilder härifrån? Vet inte men blir nog lättast så :) Så skuggar jag över ansiktet bara :) eller klipper bort de, vilket som nu blir lättast :)
Gilla

Anonym användare

27 mar, 2013

Sessan skrev:
Iris78: kan se om jag hinner fixa bilden i morgon kväll :) i så fall mailar jag över den till dig, kom på att man kan nog inte ta bilder härifrån? Vet inte men blir nog lättast så :) Så skuggar jag över ansiktet bara :) eller klipper bort de, vilket som nu blir lättast :)
gud vad gulligt!!! Tack och jag hoppas jag inte behöver dränage låter hemskt!!
Gilla

Anonym användare

27 mar, 2013

Sessan skrev:
Iris78 skrev:
Sessan skrev:
Hej, jag igen
Men vad söt du är :)) Absolut får du det! Tack för att du frågar innan dock, uppskattas :) Sålänge du lovar att du bara har bilden till det och inte delar den så absolut får du det :) Men jag tror nästan du kan skriva ut den via sidan här?Eller det får kanske inte? Om du bara klickar upp den eller? :) Ska se om jag hittar den så löser vi det :)
Absolut bara jag och kirurgen som ska se den!!! Jag e helt kär i dina bröst hahahahha och hoppas mina kan bli lika fina!!!

Gilla

Sessan

Kvinna ·

27 mar, 2013

Iris78: Dränage är väldigt ovanligt om jag förstått det rätt så det tror jag inte du kommer att få :) Vet faktiskt inte varför han valde att sätta det egentligen, kanske för att minska smärtan lite, mindre svullnad och mindre vätska i brösten liksom :) samt är de väl för att "skit" åker ut. Ska fixa de till dig, återigen tack så mycket :) kul att höra! Du är för söt :))
Gilla

susy

Kvinna ·

27 mar, 2013

Iris78 skrev:
susy skrev:
Jag har 500 och 550 i andra så kolla mina bilder:)
Hej igen vet inte hur man kommer åt bilderna???
Är du silver medlem?
Gilla

Anonym användare

27 mar, 2013

Susy: Ja blev det idag!👍
Gilla

susy

Kvinna ·

28 mar, 2013

Iris78 skrev:
Susy: Ja blev det idag!👍
Grattis! :) bara in och kika