Kristina1995
Kvinna ·
16 okt, 2017
Nån med erfarenhet av 725cc?
BröstförstoringJag ska opereras hos Patrik höijer den 26/10-17. Jag har vart på konsultation och vi kom fram till 725cc motiva corse, runda implantat med extra hög profil. Det kändes super bra med denna storleken när jag testade på storleken på konsultationen. Men nu såhär i efterhand så är jag så himla rädd att det ska bli för stort. Jag är 170 cm och väger kanske 70 kg. Om jag minns rätt så va min bröstbredd 13 cm och 13,5 cm. Jag har extremt lite egen bröstvävnad, nu kanske jag har 75 a i bh strl. Är det någon som har åsikter om detta eller någon som har erfarenhet av detta som jätte gärna skulle vilja dela med sig? Jag är så rädd att detta inte ska klä min kropp, att det ska se alldeles för onaturligt ut. Jag vill ha stora fylliga bröst som inte ser ut som ett par silikon bröst vid första ögonkast. Super kluven, kom med alla råd och erfarenheter!
Sortera efter
Banannie
Kvinna ·
16 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
16 okt, 2017
annie91
Kvinna ·
16 okt, 2017
Jag har det! Har 13,5 i bröstbredd. Jag är jättenöjd. De låter gigantiskt - jag vet! Men har Patrik rekommenderar dig det så kör på det. Googla inte på de, du kommer säkerligen se tjejer med gigantiska bröst då haha. Allt beror ju på vem dem sitter på.
Patrik sa till mig att de kommer stt bli fint på mig, men stort, men att alla definierar ju stort olika. Och i tex bikini och helt naken är dem ju stora, men inte SÅ stora att de är gigantiskt eller fult på något sätt. Fint bara. Även en annan kirurg rekommendera mig 725.
Kan säga att hade nån för ett år sen sagt jag skulle lägga in 725cc hade jag skrikit rakt ut nej för de låter gigantiskt. Och jag var osäker om jag verkligt skulle, men så tänkte jag såhär att dem som har mindre bröstbredd typ 11,5 cm och tar de störta för deras bredd, alltså corse, skulle de bli 440cc.
Ser du är bronsmedlem, gå in på min sida ser du mig med kläder på. Ser inte ut som jag skulle lagt i 725 om du frågar mig, för de låter ju gigantiskt.
Lycka till imorgon Banannie! :-D
Kristina1995
Kvinna ·
16 okt, 2017
Jag har det! Har 13,5 i bröstbredd. Jag är jättenöjd. De låter gigantiskt - jag vet! Men har Patrik rekommenderar dig det så kör på det. Googla inte på de, du kommer säkerligen se tjejer med gigantiska bröst då haha. Allt beror ju på vem dem sitter på.
Patrik sa till mig att de kommer stt bli fint på mig, men stort, men att alla definierar ju stort olika. Och i tex bikini och helt naken är dem ju stora, men inte SÅ stora att de är gigantiskt eller fult på något sätt. Fint bara. Även en annan kirurg rekommendera mig 725.
Kan säga att hade nån för ett år sen sagt jag skulle lägga in 725cc hade jag skrikit rakt ut nej för de låter gigantiskt. Och jag var osäker om jag verkligt skulle, men så tänkte jag såhär att dem som har mindre bröstbredd typ 11,5 cm och tar de störta för deras bredd, alltså corse, skulle de bli 440cc.
Ser du är bronsmedlem, gå in på min sida ser du mig med kläder på. Ser inte ut som jag skulle lagt i 725 om du frågar mig, för de låter ju gigantiskt.
Lycka till imorgon Banannie! :-D
Banannie
Kvinna ·
17 okt, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
17 okt, 2017
Kristina1995
Kvinna ·
17 okt, 2017
Jag är 170cm och 61kg. Även jag blev rekommenderad 625/725 för klyfta och fyllighet. Men de kändes för brett för mina 12.5. Ville inte ha för mycket sideboobs och blev skrämd av siffran. Landade på 650 ist. Ser verkligen helt bra ut på mig! Har tyvärr inga påklädda bilder men ska ladda upp nya imorgon så kan fixa det då om det önskas.
Lycka till!
Lycka till Banannie!!!
Kristina1995
Kvinna ·
17 okt, 2017
Bellie här har precis lagt in 725 cc. Och jag lägger in 825 cc imorgon:)
Banannie
Kvinna ·
17 okt, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
18 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
18 okt, 2017
Kristina1995
Kvinna ·
18 okt, 2017
Nya bilder på mina 650cc uhp round finns nu :)
Anneh
Kvinna ·
18 okt, 2017
Kristina1995
Kvinna ·
18 okt, 2017
Mitt råd är ta inte 550 om du redan där vart så besviken. Vore ju inge smart! ;P Du lär ju inte vara nöjd efteråt då heller tänker jag. Alla har vi ju en egen uppfattning om vad stort är eller ej. Vet inte hur du ser ut i övrigt heller, men jag tex har breda höfter oxå o rumpa så de balanserar bra tillsammans med mina breda axlar o brösten i mina ögon iaf
Kolla måtten på de olika implantaten på motivas hemsida. Kan du se va skillnaden är på 625 hp och 725corse är.
Hade 75B först, sen 425cc och nu 725! Är så sjukt nöjd, han har agerat med en magipinne Patrik :-D
Kristina1995
Kvinna ·
18 okt, 2017
Jag har 725cc gjorda av Patrik! Skulle inte kunna tänka mig mindre, tvärtom!
Kristina1995
Kvinna ·
18 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
18 okt, 2017
elenatiana
Kvinna ·
21 okt, 2017
Förresten, är det någon som skulle vilja lämna lite kommentarer om nedanstående.
Jag tror iaf jag har kommit fram till 725 cc.
Mina implantat kommer ha en bredd på 13,5 cm, projektion på 6,9 cm och en arc length på 10,8 cm.
Låter inte arc length något stort? Om man liksom tänker att bröstvårtan ska vara vid den högsta punkten på bröstet och sedan ned till "basen" av bröstet. Det låter som att min bröstvårta kommer att vara sjuk långt ifrån "bröstbasen" (om man kan kalla det så?). Eller vad tycker ni??
Banannie
Kvinna ·
21 okt, 2017
elenatiana
Kvinna ·
21 okt, 2017
Jag lägger upp en ny bild på mina 825 cc 4 dagar efter operation nu. Är sjukt nöjd!