Kristina1995
Kvinna ·
Nån med erfarenhet av 725cc?
Jag ska opereras hos Patrik höijer den 26/10-17. Jag har vart på konsultation och vi kom fram till 725cc motiva corse, runda implantat med extra hög profil. Det kändes super bra med denna storleken när jag testade på storleken på konsultationen. Men nu såhär i efterhand så är jag så himla rädd att det ska bli för stort. Jag är 170 cm och väger kanske 70 kg. Om jag minns rätt så va min bröstbredd 13 cm och 13,5 cm. Jag har extremt lite egen bröstvävnad, nu kanske jag har 75 a i bh strl. Är det någon som har åsikter om detta eller någon som har erfarenhet av detta som jätte gärna skulle vilja dela med sig? Jag är så rädd att detta inte ska klä min kropp, att det ska se alldeles för onaturligt ut. Jag vill ha stora fylliga bröst som inte ser ut som ett par silikon bröst vid första ögonkast. Super kluven, kom med alla råd och erfarenheter!
Sortera efter

Banannie
Kvinna ·

elenatiana
Kvinna ·
Allt går mycket snabbare denna gången än första. De är hyfsat mjuka redan :) jag håller tummarna för liknande resultat!

elenatiana
Kvinna ·
Allt går mycket snabbare denna gången än första. De är hyfsat mjuka redan :) jag håller tummarna för liknande resultat!

Lollaaan
Kvinna ·

Lollaaan
Kvinna ·

wantboobiez
Kvinna ·
Superfina!! Förstår verkligen att du är nöjd!! Och vilken otrolig skillnad det har blivit på bara fyra dagar?! Får jag liknande resultat som dig efter bytet så kommer jag också vara supernöjd