Labanlaban
Kvinna ·
Nervös inför operation 275cc citadellkliniken
Jag ska opereras av Jörg Bohn på citadellkliniken nästa vecka och är så nervös!! Jag vill ha ett naturligt snyggt resultat så jag har tänkt lägga 275cc. Är 178cm lång och väger 57kg, har en 75B kupa nu, men siktar på en komplett C kupa. Jag har läst massa hemska historier på internet och ät nervös över hur ont jag kommer ha dagarna efter. Upp till 5 dagar verkar den värsta smärtan vara. Stämmer det? Hur klarar man sig igenom dom dagarna haha? Vet att man får med sig smärtstillande hem men ändå, folk beskriver känslan som "värre än att föda barn 10 ggr om" och "blivit överkörd av en bil" osv. Låter inte jätte kul....
Sortera efter

lunsan
Kvinna ·

140121
Kvinna ·
Jag var också jättenervös men kan lova att du kommer bli väl omhändertagen på citadellkliniken, alla är så himla gulliga där! Tror det är väldigt olika hur ont man har efteråt, för mig var det inte så farligt faktiskt. Jag hade som ondast dag 3-5 men tog smärtstillande kontinuerligt och det var absolut inte så att man inte stod ut. Jag tyckte det värsta var att man va tvungen att sova på rygg vilket jag aldrig gör annars. Stort lycka till! :)

Lucan87
Kvinna ·
Vilken dag ska du Opa dig av Jörg? :)

viola
Kvinna ·

lillanna
Kvinna ·

Labanlaban
Kvinna ·

Labanlaban
Kvinna ·

Labanlaban
Kvinna ·

Jinne
Kvinna ·
Jag hade inte heller så värst ont faktiskt. :P Läste också innan jag opererade mig att andra hade jätte ont. Men det jag kände av mest var när man använde armarna och när man skulle gå upp ur sängen eller lägga sig ner igen, för då spände man bröstmuskeln. Det som kändes typ som en jätte stark träningsvärk typ. :) Jag har ju opererats två gånger med, och hade det vart så farligt första gången så hade man ju inte gjort om det. ;) Första gången var smärtan värre än andra gången kan jag säga med. För när jag opererades andra gången så behövde dom ju bara byta ut implantatet och inte skära i muskeln, så andra gången hade jag knappt ont alls. :D Tror tabletterna man tar dom första dagarna imot smärtan hjälper rätt bra med. :)

Nk82
Kvinna ·

Labanlaban
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Labanlaban
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Labanlaban
Kvinna ·
Ja det känns väldigt nära och bra faktiskt. När dom först nämnde att jag skulle sova över blev jag lite orolig men tänkte inte så mycket mer på det. Det är nu när det har börjat närma sig som jag blir mer och mer orolig för övernattningen och känner mig lite ängslig. Jag har egna insomningspiller som jag kommer att ha med mig. Men jag ska prata med Jörg i övermorgon, jag tror det kommer lägga sig, det är ju ändå bara en natt och förhoppningsvis kan man sova bort det mesta av tiden.
Jag checkar in kl 12 så du är redan klar när jag kommer! Önskar dig all lycka till!

Nk82
Kvinna ·

dooris
Kvinna ·

fimpz
Kvinna ·
Jag hade mer ont i ryggen än i brösten. Men det är bara att upp och gå lite så släpper det i ryggen. Jag hade inte jätteont, det jobbigaste var att resa sig från sängen och att klia sig på ryggen ;)

Labanlaban
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·