Labanlaban
Kvinna ·
Nervös inför operation 275cc citadellkliniken
Jag ska opereras av Jörg Bohn på citadellkliniken nästa vecka och är så nervös!! Jag vill ha ett naturligt snyggt resultat så jag har tänkt lägga 275cc. Är 178cm lång och väger 57kg, har en 75B kupa nu, men siktar på en komplett C kupa. Jag har läst massa hemska historier på internet och ät nervös över hur ont jag kommer ha dagarna efter. Upp till 5 dagar verkar den värsta smärtan vara. Stämmer det? Hur klarar man sig igenom dom dagarna haha? Vet att man får med sig smärtstillande hem men ändå, folk beskriver känslan som "värre än att föda barn 10 ggr om" och "blivit överkörd av en bil" osv. Låter inte jätte kul....
Sortera efter

Nk82
Kvinna ·
Labanlaban skrev:
Allting har gått så himla bra! Jag har knappt haft någon smärta alls. Det enda jag tyckte gjorde ont var sticket i armen med vätska man fick i början av dagen och som ska sitta i tills dagen efter. Nu känner jag det inte längre och kan böja på armen utan problem. Somnade på några sekunder av narkosen. Vaknade upp lite flummig på uppvaktningar men började konversera med sköterskan direkt och fick åka upp efter en liten stund. Mådde inte alls dåligt och hade inte ont.
Har vart på toaletten helt utan problem 4 gånger, suttit upp, ätit mat, tvättat mig, borstat tänderna, vart uppe och gått i korridorerna flera gånger, hämtat mitt eget te flera gånger. Det enda lilla illamåendet jag har känt var när sköterskan tryckte in nålen för dropp i början på dagen någon timma innan op men de släppte snabbt. Jag kände mig lugn men absolut inte påverkad på något på ett flummigt sätt av medicinerna och lugnande shotten som man fick.
Jag har lagt in runda implantat 250cc samt 275cc genom armhålan
Läkare: Jörg Bhon
Klinik: citadellkliniken[/quote.
Skönt att allt gick bra :)
Här har det oxå gått, mår väldigt bra. Va väldigt trött efter operationen och sov från och till, till kl 16-17 igår. Därav hade jag väldigt svårt att sova inatt.
Just nu tycker jag att jag har lite mer ont typ som träningsvärk och lite svårt att röra mig.
Har bara varit på rummet, kändes skönt när dom kopplade bort droppet igår kväll för att slippa ringa på klockan för att gå på toa. Gilla
Visar 21 till 21 av total 21 objekt