Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Marie123 profilbild

Marie123

Kvinna ·

08 feb, 2017

Ni med 345cc från A till C?

Bröstförstoring

Hej! Jag funderar på att lägga in 345cc och jag har nu knappt en A-kupa och vill komma upp i en C-kupa, så jag undrar då ni som lagt in den storleken på implantatet och har samma grund kupa och liknande vikt och längd som mig, vilken storlek fick ni efter åt?

28

Sortera efter

Lady_Cazz

Kvinna ·

09 feb, 2017

Har också A men vill ha C-kupa :) Följer denna tråden.
Gilla

34an

Kvinna ·

09 feb, 2017

Följer! Ska lägga in 320 och vill Max ha c kupa men vet inte alls hur det blir så mkt intressant tråd !
Gilla

Lady_Cazz

Kvinna ·

09 feb, 2017

34an skrev:

Följer! Ska lägga in 320 och vill Max ha c kupa men vet inte alls hur det blir så mkt intressant tråd !

Åh, du verkar vilja exakt samma sak som mig. Gå från A- kupa till C och ha naturliga bröst. Du har även bokat operation på samma klinik med samma kirurg som jag funderar på :) Kan du lägga upp "efter"-bilder på dina bröst sen? Hade varit så intressant att se hur det blir för dig!
Gilla

PumaBaby

Kvinna ·

09 feb, 2017

Ja tror att lägger man in över 300 cc så får man D kupa som minst. Så vill du ha C Kupa kanske du ska lägga in 275 cc eller nått. : ) Om ni är silver medlemmar kan ni kolla på bröst bilder. Före o efter bilder. Där folk även lägger upp hur många cc dom har. Man kan lätt bli storleks blind!
Gilla

34an

Kvinna ·

09 feb, 2017

Ghaaaa nu fick jag ämnet panik över att få för stora!
Gilla

Geishal

Kvinna ·

09 feb, 2017

Jag har lagt 320/340.. hade 75a-b kupa innan med egen vävnad på 200. Och har 70 E-F (75 D-E) men ser väl ut som så man tänker sig en C/D kupa :)
Gilla

Marie123

Kvinna ·

09 feb, 2017

Okej ja man märker ju att det är väldigt individuellt med vilken bh storlek man får efter operationen med samma implantat storlek, längtar tills man får se silver bilder så man får en bättre uppfattning... :) men jag kan då inte ha mer än 50-100 egen vävnad så då borde jag komma upp till en C med 345cc tycker jag! Men vill ju samtidigt inte att dom ska bli mindre än så heller...:P
Gilla

Ilovelove

Kvinna ·

09 feb, 2017

Jag la in 350 cc och hade A/B kupa innan, nu har jag 70E. Är 176 cm lång. :-)
Gilla

Lady_Cazz

Kvinna ·

09 feb, 2017

34an skrev:

Ghaaaa nu fick jag ämnet panik över att få för stora!

Tycker nog att du ska gå på vad du tänkt. Även om det blir större än C-kupa kommer nog formen och fastheten göra att de ser proportioneliga och inte för stora ut på dig.
Gilla

34an

Kvinna ·

09 feb, 2017

Tack ! Jo jag fick ju i mina ristest på både 300 och 320 i RN B kupa samt c kupa fast på kappahl. Hm har ju mkt mindre strl så där gick det inte dock!
Gilla

Mysen85

Kvinna ·

10 feb, 2017

Jag har 320cc och har 65E/70D i kupstorlek.
Gilla

TEL

Kvinna ·

10 feb, 2017

Bli inte skrämd av att vissa har d-e i kupa, det är silikon och kräver större kupor. Är det en visuell c du vill ha så kan bh storleken vara d-e exempelvis:-) Jag har lagt in 325 och var ute efter fyllning och inga bomber. Kan ha alla kläder som jag haft innan och folk som inte känner mig regerar inte på mina tuttar:-)
Gilla

Estet

Kvinna ·

10 feb, 2017

Det måste ju bero på vilket implantat man väljer, bredd och höjd säger mer än volym cc. Jag sitter också och tittar på bilder med andra som opererats med lika implantat som jag ska ha och alla ser olika ut och har olika bröstvolym och bröstbredd från början. Jag hoppas att jag känner som TEL efteråt:-)
Gilla

nameeless

Kvinna ·

10 feb, 2017

Håller med TEL, stirra dig inte blind på CC, utan tala om vad du är ute efter visuellt. Har själv 265cc, visuellt ser det ut som en C/D men min bh strl är 70E/F.
Gilla

Marie123

Kvinna ·

10 feb, 2017

De låter ju lovade! Ja min läkare tyckte 330cc såg bra ut men jag kände ändå att jag ville ha lite större, så jag kör nog på 345, det är ju inte sån stor skillnad mellan dom ändå men..:P nästa storlek skulle bli 400cc och det tror jag nästan blir för stort
Gilla

mille

Kvinna ·

12 feb, 2017

Hänger med här! Vill också hamna runt en visuell C-kupa. 300, 320 eller 340 cc i mellanprofil tyckte min kirurg skulle passa utifrån min målbild.
Gilla

34an

Kvinna ·

13 feb, 2017

Då är vi i samma sits ! Hur mkt har du i egen vävnad ? Kup strl ? Jag har op på torsdag :) gode tid slltså !
Gilla

mille

Kvinna ·

13 feb, 2017

Oj vad spännande 34an! Gott om tid ja :) Jag har inte mycket egen vävnad kvar efter graviditeter. Tomma och i stort sett platt nu. Har alltid vadderad BH på mig (ganska mycket vadderingen) och vill få ett resultat likt hur det ser ut. Fast då med ovadderad bh/bh-lös. Så alltså inte märkas så mycket med kläderna på. Tar jag 300 så sa min kirurg att ingen kommer att märka något om jag inte vill berätta. Kanske lite tråkigt... Aningens lite större skulle kanske inte skada :) Har du bestämt dig för vilken profil det blir?
Gilla

34an

Kvinna ·

14 feb, 2017

Hej förstår hur du känner precis , därför tig jag online med 20 cc till Hahahaha . Det blir demi profil just för jag inte vill ha två höga bollar som folk tittar på först . Det kan man ju välja själv sen med bh med pusch isf ! När op du?
Gilla

mille

Kvinna ·

14 feb, 2017

Så då blir det 320 för dig? Hoppas det blir helt perfekt! Är "vanliga runda" och ergonomix samma sak? Vet du det? Tänker exakt lika med push-up. Går att göra större men svårt att göra mindre. Dessutom vill jag inte ha för stora i bikini... Op bokad i april :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem