Marie123
Kvinna ·
08 feb, 2017
Ni med 345cc från A till C?
Hej! Jag funderar på att lägga in 345cc och jag har nu knappt en A-kupa och vill komma upp i en C-kupa, så jag undrar då ni som lagt in den storleken på implantatet och har samma grund kupa och liknande vikt och längd som mig, vilken storlek fick ni efter åt?
Sortera efter

Marie
Kvinna ·
14 feb, 2017

Linsan1975
Kvinna ·
14 feb, 2017
Ja tror att lägger man in över 300 cc så får man D kupa som minst.
Så vill du ha C Kupa kanske du ska lägga in 275 cc eller nått. : )Om ni är silver medlemmar kan ni kolla på bröst bilder.
Före o efter bilder. Där folk även lägger upp hur många cc dom har.Man kan lätt bli storleks blind!
Jag tror inte det är D kupa som minst med 300CC. Mkt beror ju på ens egna förutsättningar, bredd osv + att ett silikonbröst ger en helt annan storlek i BH (sä där kanske det ger mkt mer än D men visuellt så kanske det är en fyllig C tex.).
Jag ska lägga in 450 eller 500CC och det ger kanske en D kupa, en full D kupa.

nattinat
Kvinna ·
16 feb, 2017

Marie
Kvinna ·
17 feb, 2017
Så vill du ha C Kupa kanske du ska lägga in 275 cc eller nått. : )Om ni är silver medlemmar kan ni kolla på bröst bilder.
Före o efter bilder. Där folk även lägger upp hur många cc dom har.Man kan lätt bli storleks blind!
Jag tror inte det är D kupa som minst med 300CC. Mkt beror ju på ens egna förutsättningar, bredd osv + att ett silikonbröst ger en helt annan storlek i BH (sä där kanske det ger mkt mer än D men visuellt så kanske det är en fyllig C tex.).
Jag ska lägga in 450 eller 500CC och det ger kanske en D kupa, en full D kupa.
Jag tror inte heller man kan säga att 300CC ger D kupa som minst. Svårigheten för mig är att få en klar bild över hur storleken kommer fungera med min korta längd och relativt breda axlar. Många bilder är så otroligt svårtolkade, får hoppas det blir lättare med silverbilder.
Jag vill ju ha ett resultat som både går att framhäva men även hålla diskretare, så då hoppas jag 400cc och mellanprofil blir lagomt?

Glam
Kvinna ·
15 mar, 2017

PumaBaby
Kvinna ·
16 mar, 2017

Glam
Kvinna ·
16 mar, 2017
Det är inte så stor skillnad på 300-350, det ger ett lite bredare bröst bara..kanske lite mer volym men inte mkt. Jag stog mellan valet 300-350 cc, valde då 350 cc då jag hörde från annat håll att sätter man bakom muskeln så försvinner ialf 20 cc bort. : )
Så ta den större storleken! Lycka till!

Marie
Kvinna ·
16 mar, 2017
Det är inte så stor skillnad på 300-350, det ger ett lite bredare bröst bara..kanske lite mer volym men inte mkt. Jag stog mellan valet 300-350 cc, valde då 350 cc då jag hörde från annat håll att sätter man bakom muskeln så försvinner ialf 20 cc bort. : )
Så ta den större storleken! Lycka till!
Jo, jag känner att det lutar mest åt 355 cc just nu. Men är fortfarande väldigt rädd för att få för stora bröst..
Kommer att bli 355 cc motiva ergonomix full profile, isåfall.
Så vill du ha C Kupa kanske du ska lägga in 275 cc eller nått. : )
Om ni är silver medlemmar kan ni kolla på bröst bilder.
Före o efter bilder. Där folk även lägger upp hur många cc dom har.
Man kan lätt bli storleks blind!