Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Amerigo

Amerigo

Kvinna ·

Ni med 550cc

Bröstförstoring

Var på konsultation igår och blev då "rekommenderad" 550cc, i "sportBHn" såg det jätte stort ut men jag vet ju att det ser annorlunda ut när de ligger i kroppen istället för utanför. Ni som har 550cc (eller 500-600cc) skulle ni kunna ge mig lite mer input, är det riktigt stort? Har försökt söka bilder här på forumet men det går inte att få fram det jag söker nu efter uppdateringen. Jag är 168cm lång, väger 57kg och har 425ml (eller var det 450ml) egen vävnad.

25

Sortera efter

dalkullann

dalkullann

Kvinna ·

Du har ju ganska stora redan så känns uppenbart att dom kommer bli stora men det kan ju ändå se naturligt ut. Och vill han inte ta i dig så är han inget att ha heller. Finns andra! Tycker också det låter som han är grymt osäker i sig själv.
Gilla
Kentaura

Kentaura

Kvinna ·

Amerigo, hur gick det med tuttar och sambo och allt? Min man är precis tvärt om, skulle vilja ha dom hur stora som helst på mig medan jag själv bara vill fylla ut och få mer put. Har en C-kupa idag och blev rekommenderad 500cc av Helena på Citadell men oroar mig för att bli en tuttlisa.
Gilla
Amrezy

Amrezy

Kvinna ·

Hej! Jag har 560cc och har en bild på dem i bronsgalleriet. Så kan alltså 560cc se ut (extra hög profil), jag är dock en väldigt liten tjej. Det vill säga inte så lång och väger inte jättemycket, väldigt liten i "kroppen" satt säga. Så ni som vill ha cirka 500cc men ändå vill att det ska se någorlunda naturligt ut ska inte avskräckas haha. Och ni som vill ha stora bröst och har mer som min kroppstyp kan jag säga att de känns stora men jag kan absolut dölja samt framhäva de mer efter mitt tycke.
Gilla
fiffy78

fiffy78

Kvinna ·

Hej jag läste ditt inlägg, funderar själv på 500-550cc bilderna såg bra ut men det lät så mycket??? Är livrädd att man ska se så stor ut!! Vill inte ha värsta stora bröst. Jag har typingen vävnad själv bara 78, så Mattias tyckte 500-550 skulle passa. Han föreslog runda motiva, hög profil. Jag kan inte se bilder, men kan du beskriva lite?
Gilla
fiffy78

fiffy78

Kvinna ·

Tessie_91 skrev:

Du verkar vara i en lite jobbig situation men sambon och allt.. Men du verkar vara ute efter ett "naturligt resultat", och det verkar ju han i grund och botten också gilla. :P Så det löser sig säkert ^^
Men fokusera på hur DU vill se ut för ditt eget välbefinnande. För anledningen till att du väljer att göra en operation är ju för din egen skull och inte någon annans, eller hur? :) Jag själv är så otroligt nöjd att jag äntligen gjorde min operation!
Stort lycka till med framtida op'n och de nya tuttarna, kommer säkert gå jätte bra! :D

Finns det någon som är kvar i tråden?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem