Amerigo
Kvinna ·
Ni med 550cc
Var på konsultation igår och blev då "rekommenderad" 550cc, i "sportBHn" såg det jätte stort ut men jag vet ju att det ser annorlunda ut när de ligger i kroppen istället för utanför. Ni som har 550cc (eller 500-600cc) skulle ni kunna ge mig lite mer input, är det riktigt stort? Har försökt söka bilder här på forumet men det går inte att få fram det jag söker nu efter uppdateringen. Jag är 168cm lång, väger 57kg och har 425ml (eller var det 450ml) egen vävnad.
Sortera efter

dalkullann
Kvinna ·

Kentaura
Kvinna ·

Amrezy
Kvinna ·

fiffy78
Kvinna ·

fiffy78
Kvinna ·
Du verkar vara i en lite jobbig situation men sambon och allt.. Men du verkar vara ute efter ett "naturligt resultat", och det verkar ju han i grund och botten också gilla. :P Så det löser sig säkert ^^
Men fokusera på hur DU vill se ut för ditt eget välbefinnande. För anledningen till att du väljer att göra en operation är ju för din egen skull och inte någon annans, eller hur? :) Jag själv är så otroligt nöjd att jag äntligen gjorde min operation!
Stort lycka till med framtida op'n och de nya tuttarna, kommer säkert gå jätte bra! :D