PrettyStupid
Kvinna ·
12 jul, 2019
Ni med mindre än 300 cc
BröstförstoringNi som lagt in under 300 cc. Är ni nöjda? Står och velar mellan 285 eller om jag ska gå upp till 300. Har typ A-kupa i dagsläget och är mer rädd att få för stora bröst än för små egentligen men vill ju ändå att det ska synas liksom.
Sortera efter
TyTy
Kvinna ·
12 jul, 2019
Annie96
Kvinna ·
12 jul, 2019
PrettyStupid
Kvinna ·
12 jul, 2019
Annie96
Kvinna ·
13 jul, 2019
Har valt mellanprofil, borde jag gå upp i cc då kanske till 300 för att inte riskera få för små?
Xkl
Kvinna ·
13 jul, 2019
Nelli
Kvinna ·
15 jul, 2019
Nelli
Kvinna ·
15 jul, 2019
PrettyStupid
Kvinna ·
16 jul, 2019
Jag har lagt in Motiva ergonomix 245cc demi bakom för två veckor sedan. Började kolla Motivas tabeller om storlek och sedan följde många dagars storleksångest helt i onödan? Mitt slutliga val stod imellan 245, 285 och 300cc demi. När jag lusläst tabellen förstod jag att det som egentligen skilde dessa åt var bredden på implantatet det var i princip där all skillnad i cc låg - hur breda brösten skulle bli - så putet skiljde endast 4mm från 245 till 285cc idemi
varianten! Så det är som någon skrev här ovan att vill man öka putet vilket väl är det som mest gör att brösten uppfattas som större så måste man nog gå på full eller course profil. Jag är nöjd mina. De ser stora ut naket men absolut inte med kläder på. Ser ut som min mest vadderade 75A Bh som jag brukade ha innan. Jag hade absolut kunnat ta 300cv utan problem och kunnat dölja dessa.
Nelli
Kvinna ·
16 jul, 2019
Mikaela87
Kvinna ·
16 jul, 2019
Nelli
Kvinna ·
16 jul, 2019
Mikaela87
Kvinna ·
16 jul, 2019
Camilla
Kvinna ·
18 jul, 2019
Nelli
Kvinna ·
19 jul, 2019
Mikaela87
Kvinna ·
19 jul, 2019
Mikaela87 förstår precis vad du menar? Hade precis dessa hjärnspöken som du har nu! Tänkte också att det var stor skillnad även om tabellen upplyste mig om att så inte var fallet. Jag ändrade mig i sista stund till 245cc. 285 var de jag tänkt ta hela tiden. Jag är nöjd med mina 245 de är jättefina men jag kan på något sätt ändå ångra att jag inte tog 285 nu tänker jag att jag hade önskat något lite mer. Kände att mitt max var 300 cc och det skulle jag mycket väl kunnat ta!
Camilla
Kvinna ·
19 jul, 2019
Mikaela87 förstår precis vad du menar? Hade precis dessa hjärnspöken som du har nu! Tänkte också att det var stor skillnad även om tabellen upplyste mig om att så inte var fallet. Jag ändrade mig i sista stund till 245cc. 285 var de jag tänkt ta hela tiden. Jag är nöjd med mina 245 de är jättefina men jag kan på något sätt ändå ångra att jag inte tog 285 nu tänker jag att jag hade önskat något lite mer. Kände att mitt max var 300 cc och det skulle jag mycket väl kunnat ta!
Har läst i olika trådar här att ”många” i efterhand önskat att de inte tog en större cc än vad de gjorde. Precis som du också skriver. Men roligt att du blev nöjd med 245cc :).
Jag är bara rädd att min korta längd gör att 285cc ser oproportionerligt ut. Funderar ändå på att ta en mindre cc ?. Mycket velande här ?.
Mikaela87
Kvinna ·
19 jul, 2019
Har läst i olika trådar här att ”många” i efterhand önskat att de inte tog en större cc än vad de gjorde. Precis som du också skriver. Men roligt att du blev nöjd med 245cc :).
Jag är bara rädd att min korta längd gör att 285cc ser oproportionerligt ut. Funderar ändå på att ta en mindre cc ?. Mycket velande här ?.
Jag var också rädd för det! Är 159. Men 300 såg inte alls oproportionerligt ut! Det är kanske också för att jag har lite rumpa etc:)
Camilla
Kvinna ·
19 jul, 2019
Jag är bara rädd att min korta längd gör att 285cc ser oproportionerligt ut. Funderar ändå på att ta en mindre cc ?. Mycket velande här ?.Jag var också rädd för det! Är 159. Men 300 såg inte alls oproportionerligt ut! Det är kanske också för att jag har lite rumpa etc:)
Jag litar ju egentligen på känsla jag fick under konsultationen och då kändes 285cc bra. Men nu hemma efter att ha kikat på bilder och läst olika trådar har velandet kommit samt efter massa stirr på 3D-bilderna, som helt plötsligt kanske känns stora eller så gör dem inte de haha. Går fram och tillbaka. Rädd att välja fel cc.
När opades du? :)
Mikaela87
Kvinna ·
19 jul, 2019
Camilla
Kvinna ·
19 jul, 2019
Camilla, så roligt :). Hur känns det rent fysiskt 5 veckor efter operationen?
Kan ju tyvärr inte se alla bilder än :(.