Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MariaPaul

MariaPaul

Kvinna ·

Ni med stora implantat 700cc eller 800 cc eller större

Bröstförstoring

Hej tjejer! Jag har idag Mentor HP 500cc resp 550cc sedan 2009 och har trivts bra med dem, dock önskar jag mig större ca 800cc helst UHP, men det finns inte för Mentor i den profilen. Då kan man istället välja Eurosilicone eller Allergan men då lämnas i inte samma förmånliga garanti som för Mentor. Min kirurg vill heller inte befatta sig med andra implantat än Mentor. Hur som helst lutar det åt Mentor 800cc HP, då jag vill åt "fejk looken" min fråga till er tjejer med större implantat, hur pallar ryggen?

Ps. Jag har aldrig känt av ryggen med mina 500 cc resp. 550cc, väger 55 och är 163 cm / Kramiz

25

Sortera efter

Kristina1995

Kristina1995

Kvinna ·

väldigt sent, men dina bröst ser super fina ut. Det lugnar mig att se, har nämligen valt 725cc och har vart mycket rädd för den storleken!
Gilla
MariaPaul

MariaPaul

Kvinna ·

Tack Kristina, jag är super nöjd med mina nya bobisar, jag har dock en töjd ficka i vänster bröst, den har hängt med länge. Skall korrigera den i vår. Det är inga problem att bära upp 825 cc i varje bröst vilket jag var lite orolig över i innan operation. det är faktiskt så att jag går och funderar på att kanske gå upp lite till då jag ändå korrigerar fickan.
Gilla
Blondiefitness

Blondiefitness

Kvinna ·

Hej. Jag har 800cc mentor. Helt platt upptill pga att dom är så lösa, samt för breda. Skulle rekomendera Motiva. Dom är uhp och mycket fastare. Ska göra om mina i feb, lägga i Motiva uhp, 900-1000cc:)) Mvh Blondie
Gilla
Blondiefitness

Blondiefitness

Kvinna ·

Riktigt fint. :)
Gilla
Kristina1995

Kristina1995

Kvinna ·

Hur märker man att man har en töjd ficka?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem