"Tess.. Måste fråga hur har du tänat??? Jag fått platt mage men får inga magruter. :P Vågar inte träna magmusklerna för mkt heller men du har ju också 2 barn =) Har du några tips du kan dela med dig av?? =)"
Hej Vad goa ni är tjejer!
Först och främst är jag väldigt liten och nätt i grunden men jag älskar gymmet. På profilbilden har jag inte tränat på 6 månader men har nu i dagarna återupptagit min älskade träning. Jag återhämtade mig kroppsligt snabbt efter mina två graviditeter och mycket är nog för att jag var vältränad innan jag vart gravid med mitt första barn. Och gener tjejer, min mamma och syster är också små. Tyvärr handlar mycket om dessa förbannade gener.
Men min träning består av gymmet, lyft tungt du blir inte grov av det, krävs mycket för att du ska bli stor av att lyfta vikter. Avsluta alla träningspass med lite magövningar. Magrutorna kommer säket fram i takt med att hela kroppen blir tonad.
Har ni några irriterande kilon som är i vägen så ta bort kolhydraterna i maten. Skippa pastan och mackorna. Blir du sötsugen ät tex bär med kesella (lättkvarg). Ät alla måltider men som sagt ta bort de onödiga kolhydraterna.
Fråga på om ni undrar något :) Stor bamse kram på er och kör hårt! ;)
Hej, 160, 48-50 kg. Väger just nu lite mindre men 48-50 är min normala vikt. Du bestämmer väl själv vad du vill väga för att må bra. S länge du äter ordentligt och är hälsosam spelar det väl ingen roll vad vågen säger. hitta en nivå där du känner dig nöjd med din kropp och kolla sen vad vågen säger. du säger ju att du e kurvig och då kan du ju inte jämföra dig med exempelvis mig som e plattrumpad och plattbröstad =)
55 kg låter iallafall utmärkt i mina öron, men det är du som bestämmer och lyssna inte på dina kompisar. Vill du forma kroppen så träna. =)