Miss_twisted
Kvinna ·
19 mar, 2012
Ni som är 1,74-1,80 och väger 65-70
Jag är 1,75 lång och väger 70 kilo. Ska ner till 65 innanop tänkte jag. Har några gravidkilon kvar. Jag har urammade bröst men inte hängiga. har ganska mycket egen vävnad fakstiskt. Mer än vad jag trodde men när jag tittat runt här så verkar jag har mer än de flesta andra som har ammat.
Jag ska op mig i maj och jag är inne på framför muskeln, runda inplantat och runt 600 cc. Jag vill ha fylliga relativt stora bröst. Tror ni det blir för stort?Vill inte vakna upp och känna att dom är för små.🙁
Ni andra som har dessa förutsättningar, hur ser era bröst ut och hur mycket har ni lagt in?
Sortera efter

Anonym användare
19 mar, 2012

Miss_twisted
Kvinna ·
19 mar, 2012
Tack🙂 Jag ska oxå till Calle. Ska dit den 20 april och längtar så in i h*lvete

Miss_twisted
Kvinna ·
19 mar, 2012

Anonym användare
19 mar, 2012

via_dolorosa
Kvinna ·
19 mar, 2012
Jag är 176 lång och väger runt 70kg. Jag var helt platt från början och la in 600 och 650cc i mina bröst. Jag tycker jag har fått stora bröst men absolut inga bomber. Det går att framhäva och det går att dölja. Finns både före och efterbilder i min logg.
Att d ska lägga framför muskeln tycker jag låter väldigt vettigt utav dig, då du har egen vänad så kommer den troligen täcka implantatet helt och då minimeras risken för en vanlig framförkomplikation, rippling. Sedan behöver man inte heller oroa sig för muskelpåverkan, DB, undermuskelhäng och obehag.

Miss_twisted
Kvinna ·
19 mar, 2012
Tack för ditt svar. Jag gick in och kollade på dina bilder och jag tycker dina bröst är jättesnygga🙂 Jag tycker att 600 låter så mycket men när man kollar in bilder så ser det lixom inte alls så groteskt stort ut som det låter.

Anonym användare
19 mar, 2012

via_dolorosa
Kvinna ·
19 mar, 2012
Man ska inte stirra sig blind på voymen, försök istället uppskatta diametern och putet för o försöka få en uppfattning. Som lång kan man bära upp myket större storlekar men man ska även tänka igenom valet noga då man gärna dras mé i "storlekshetsen" som kan upplevas här ibland.

Miss_twisted
Kvinna ·
19 mar, 2012
Jag vill ju ha ganska mycket put på mina men jag vill absolut inte ha breda tuttar som "lägger sig i armhålan" Är det uhp som gäller då kanske?

Juli11
Man ·
19 mar, 2012

Anonym användare
19 mar, 2012

citadellboobisar
Kvinna ·
19 mar, 2012
jag är liite kortare..172 väger 70 kg och jag hade 650 men bytt till 800 uhp, o de kan lätt döljas o lätt framhävas, kan kolla in mina bilder på min sida så ser du :)

mräv
Kvinna ·
19 mar, 2012

Miss_twisted
Kvinna ·
20 mar, 2012
Jag tänkte inte lägga upp några bilder först men nu ska jag det. Har varit lite feg för att lägga ut nakna bilder på mina bröst men nu när jag ser att det är så må¨nga som gjort det så vågar jag oxå😉

Juli11
Man ·
20 mar, 2012
Jag tänkte inte lägga upp några bilder först men nu ska jag det. Har varit lite feg för att lägga ut nakna bilder på mina bröst men nu när jag ser att det är så må¨nga som gjort det så vågar jag oxå😉

Miss_twisted
Kvinna ·
20 mar, 2012
Nu har jag lagt in bilder🙂 Gå gärna in och kika och kom med råd och tips😉

Anonym användare
20 mar, 2012

Miss_twisted
Kvinna ·
20 mar, 2012
Okej, jag har ju inte varit på konsultation än så alla mina önskemål kanske inte alls blir bra:( Jo jag vill ha framför för att jag känner 3 st spom fått sån muskelpåverkan och op sig igen och ändrat till framför. Och jag är livrädd för det då jag vill träna 5 dagar i veckan utan problem. Självklart vet jag att inte alla får muskelpåverkan men det känns läskigt när så månhga i min närhet fått det.

Miss_twisted
Kvinna ·
20 mar, 2012
WOHOOOOOOO!! Bokat tid för op nu🙂 Kändes säkrast att göra det nu så jag vet att jag får op innan sommarn. Så i maj smäller det.

PowerS
Kvinna ·
20 mar, 2012
Jag är 172 (lite mindre än det du efterfrågade, men ändå) och väger 65, har 700/750 :-)