Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Miss_twisted profilbild

Miss_twisted

Kvinna ·

19 mar, 2012

Ni som är 1,74-1,80 och väger 65-70

Bröstförstoring

Jag är 1,75 lång och väger 70 kilo. Ska ner till 65 innanop tänkte jag. Har några gravidkilon kvar. Jag har urammade bröst men inte hängiga. har ganska mycket egen vävnad fakstiskt. Mer än vad jag trodde men när jag tittat runt här så verkar jag har mer än de flesta andra som har ammat.

Jag ska op mig i maj och jag är inne på framför muskeln, runda inplantat och runt 600 cc. Jag vill ha fylliga relativt stora bröst. Tror ni det blir för stort?Vill inte vakna upp och känna att dom är för små.🙁

Ni andra som har dessa förutsättningar, hur ser era bröst ut och hur mycket har ni lagt in?

30

Sortera efter

Anonym användare

19 mar, 2012

Kolla min tråd - ligger under nya trådar - "lång tjej (177cm) med Strlksproblem.. Bra tips från tjejerna där :)
Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

19 mar, 2012

Tack🙂 Jag ska oxå till Calle. Ska dit den 20 april och längtar så in i h*lvete

Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

19 mar, 2012

Har du bestämt dig för hur mycket cc du ska ta?
Gilla

Anonym användare

19 mar, 2012

Är helt ny här men planerar att göra en förstoring i början av nästa år. Vill komma helt i form efter graviditet först. Är 177 och väger nu 65 kg så jag spanar helt enkelt in den här tråden och tar in lite tips!
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

19 mar, 2012

Jag är 176 lång och väger runt 70kg. Jag var helt platt från början och la in 600 och 650cc i mina bröst. Jag tycker jag har fått stora bröst men absolut inga bomber. Det går att framhäva och det går att dölja. Finns både före och efterbilder i min logg.

Att d ska lägga framför muskeln tycker jag låter väldigt vettigt utav dig, då du har egen vänad så kommer den troligen täcka implantatet helt och då minimeras risken för en vanlig framförkomplikation, rippling. Sedan behöver man inte heller oroa sig för muskelpåverkan, DB, undermuskelhäng och obehag.

Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

19 mar, 2012

Tack  för ditt svar. Jag gick in och kollade på dina bilder och jag tycker dina bröst är jättesnygga🙂 Jag tycker att 600 låter så mycket men när man kollar in bilder så ser det lixom inte alls så groteskt stort ut som det låter.

Gilla

Anonym användare

19 mar, 2012

Miss Twisted- nej har inte bestämt cc ännu..drav min tråd :) har lite (ganska mkt) beslutsångest just nu på den. Men lutar mot 500-550cc. Tror 600 kan bli fööör mkt , har ju lite bröst innan också.
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

19 mar, 2012

Man ska inte stirra sig blind på voymen, försök istället uppskatta diametern och putet för o försöka få en uppfattning. Som lång kan man bära upp myket större storlekar men man ska även tänka igenom valet noga då man gärna dras mé i "storlekshetsen" som kan upplevas här ibland.

Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

19 mar, 2012

Jag vill ju ha ganska mycket put på mina men jag vill absolut inte ha breda tuttar som "lägger sig i armhålan" Är det uhp som gäller då kanske?

Gilla

Juli11

Man ·

19 mar, 2012

Jag är 174 och väger 74. Har i dagsläget 375 men ska snart byta till 500 cc för att få mer fyllnad utåt armhålan. Huruvida det blir stort beror lite på profil och bredd också. Stort blir det men troligen inte gigantiskt med dina mått.
Gilla

Anonym användare

19 mar, 2012

jag är 179lång, men väger lite mer än vad du efterfrågade, jag väger 74kg. jag har 600cc mentor högprofil. jag hade INGENTING innan jag opade mig. jag gjorde först 400cc och det ångrade jag bittert, vad är du mest rädd för frågade en tjej mig här häromdagen; att vakna upp och tycka att dom är lite för små, eller lite för stora.. Jag ska opa mig igen den 3april, och lägga i ytterligare.. hoppas på att det blir rätt denna gång. =)
Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

19 mar, 2012

jag är liite kortare..172 väger 70 kg och jag hade 650 men bytt till 800 uhp, o de kan lätt döljas o lätt framhävas, kan kolla in mina bilder på min sida så ser du :)

Gilla

mräv

Kvinna ·

19 mar, 2012

Hej! Jag är 177 och väger 66. Har ammat 2 barn. Du kan se bilder på mina urammade bröst i min logg. Jag blir inte klok på mig själv när det gäller val av storlek. Vet att jag kan bära upp en större storlek men vill ändå inte ha så stora... Fast inte heller så små. Vet knappt vad det är jag vill längre. Bestämde mig först för 350cc runda hög profil. Men ändrade mig till 325. Konstigt nog var det väldigt stor skillnad, det tyckte tom sköterskan. Tyvärr frågade jag aldrig hur mkt egen vävnad jag har och hur breda mina bröst här. Får maila kirurgen och fråga.. Kommer du lägga upp ngn Före bild?
Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

20 mar, 2012

Jag tänkte inte lägga upp några bilder först men nu ska jag det. Har varit lite feg för att lägga ut nakna bilder på mina bröst men nu när jag ser att det är så må¨nga som gjort det så vågar jag oxå😉

Gilla

Juli11

Man ·

20 mar, 2012

Miss_twisted skrev:

Jag tänkte inte lägga upp några bilder först men nu ska jag det. Har varit lite feg för att lägga ut nakna bilder på mina bröst men nu när jag ser att det är så må¨nga som gjort det så vågar jag oxå😉

Jag tyckte också det först men det är så mkt lättare att komma med tips när man ser. Tänk att nästan alla här upplever samma sak ;-)
Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

20 mar, 2012

Nu har jag lagt in bilder🙂 Gå gärna in  och kika och kom med råd och tips😉

Gilla

Anonym användare

20 mar, 2012

Du och jag har lite lika förutsättningar som jag ser det, de har tappat några våningar men ändå inte fått ett hängveck om du förstår hur jag menar :) därav sa min läkare att jag inte behövde lyft o skulle lägga bakom o Minst 450 med hög profil för att fylla upp dem igen. Jag har dessutom Ca 14cm breda bröst så är därav inne på att gå upp ännu lite mer för att inte få dem för smala o undvika en "motorväg" mellan brösten. Vill ha tighta, runda med ganska nära i klyftan :) Men måste fråga- varför tänker du framför?
Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

20 mar, 2012

Okej, jag har ju inte varit på konsultation än så alla mina önskemål kanske inte alls blir bra:( Jo jag vill ha framför för att jag känner 3 st spom fått sån muskelpåverkan och op sig igen och ändrat till framför. Och jag är livrädd för det då jag vill träna 5 dagar i veckan utan problem. Självklart vet jag att inte alla får muskelpåverkan men det känns läskigt när så månhga i min närhet fått det.

Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

20 mar, 2012

WOHOOOOOOO!! Bokat tid för op nu🙂 Kändes säkrast att göra det nu så jag vet att jag får op innan sommarn. Så i maj smäller det.

Gilla

PowerS

Kvinna ·

20 mar, 2012

Jag är 172 (lite mindre än det du efterfrågade, men ändå) och väger 65, har 700/750 :-)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem