Miss_twisted
Kvinna ·
19 mar, 2012
Ni som är 1,74-1,80 och väger 65-70
Jag är 1,75 lång och väger 70 kilo. Ska ner till 65 innanop tänkte jag. Har några gravidkilon kvar. Jag har urammade bröst men inte hängiga. har ganska mycket egen vävnad fakstiskt. Mer än vad jag trodde men när jag tittat runt här så verkar jag har mer än de flesta andra som har ammat.
Jag ska op mig i maj och jag är inne på framför muskeln, runda inplantat och runt 600 cc. Jag vill ha fylliga relativt stora bröst. Tror ni det blir för stort?Vill inte vakna upp och känna att dom är för små.🙁
Ni andra som har dessa förutsättningar, hur ser era bröst ut och hur mycket har ni lagt in?
Sortera efter

Miss_twisted
Kvinna ·
20 mar, 2012

PowerS
Kvinna ·
20 mar, 2012
Det tar jag som en komplimang :-) Tack :-)
Du skriver att du vill ha relativt stora bröst så då bör du nog köra på minst 600c, med tanke på din längd och vikt.. Skulle jag gissa :-)

Anonym användare
20 mar, 2012

PowerS
Kvinna ·
20 mar, 2012
Tack :-)
Ful muskelpåverkan, DB och smärtor pga muskeln.

Anonym användare
20 mar, 2012

PowerS
Kvinna ·
20 mar, 2012
Bakom rekommenderas ju allmänt till de flesta utan vidare eftertanke, verkar det som. Gammal trend, typ,sa min kirurg.

Miss_twisted
Kvinna ·
20 apr, 2012
Var på konsultation idag. Calle sa att det inte var några problem att lägga framför om jag inte var rädd för synliga kanter. Och det är jag ju inte, tycker ju det är ganska snyggt så framför blir det🙂 Sen så provade vi 500 i hp och det tyckte Calle skulle bli perfekt, jag ville ha 550 och det sa han att det var max vad han trodde han skulle kunna få in. så nu väger jag mellan 500 och 550, ingen större skillnad egentligen men vad tror ni? 500 el 550? Hp förstås.
Var inne på uhp oxå men det skulle bli för stort mellanrum i klyftan då jag är ganska bred över bröstkorgen

Anonym användare
20 apr, 2012

Casiopeia
Kvinna ·
20 apr, 2012
174cm 69-70, 31år, 3 barn... hyffsat lika ;)
bilder finns i min profil där jag har 375cc och 500cc. jag är dock missnöjd och upplever mina 500 som för stora och skall gå ner till 375 igen.

Miss_twisted
Kvinna ·
20 apr, 2012
hihi hyffsat lika? Du skulle ju kunna vara jag😉
När jag tittar på bilder på tuttar som jag vill ha så återkommer jag hela tiden till dina bilder🙂