null
Kvinna ·
Ni som lagt i runt 250cc! Se hit!
Sortera efter

Candycane
Kvinna ·

031112
Man ·

Jojjoo
Kvinna ·

luppisen
Kvinna ·

Storstörrestörst
Kvinna ·

null
Kvinna ·

Lillans
Kvinna ·

kiwi2013
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

bijoh
Kvinna ·
Kolla med Teess hon är som du i STL och la in 275 HP bakom och blev nöjd. Bild finns i hennes profil!

Lilleskutt1
Kvinna ·
Jag har lagt in 255 g allergan, MF, anatomiska på Akademinikliniken i Göteborg i November! :) Innan operation hade jag ca. 70A, pojkvännen hade större bröst än mig när vi låg ner i sängen, haha! Jag gillar dock små bröst (men jag hade inga..) så jag ville göra en diskret förstoring som passade min kropp och såg naturlig ut. Storleken tycker jag är perfekt. Idag har jag en 75B i bh. Efter operationen blev jag dock riktigt chockad för det kändes stort, men man vänjer sig snabbt och nu trivs jag verkligen med dom! :) Jag kan lätt dölja dom i kläder eller framhäva dom under en utekväll om jag vill det!
Jag har lagt upp både brons och silverbilder om du vill kika!😀

Lilleskutt1
Kvinna ·
75C på vissa bh:ar, men oftast 75B. 🙂

Lelodi
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Fröken
Kvinna ·
Jag genomförde min op den 31/3. Har 310 cc bakom muskeln. På sport BH:n jag har nu så är storl. 75 C. Innan op hade jag 75 A. Jag är nog på gärnsen till en D-kupa, fick en D-kupa först av sköterskan. Jag föredrog dock C-kupa. Vill ju ha ordentligt med stöd. Just nu kan jag nästan ångra att jag inte tog i lite mer. Var beredd på att behöva dölja mina nya bröst. Men de ser ut precis som de gjorde med mina wonder-bras. Detta var egentligen vad jag ville. Hoppas och tror att jag med tiden kommer vara supernöjd. Vill ju egentligen inte ha för stora, utan det ska se helt naturligt ut. Ingen har hitintills märkt något, det känns skönt tycker jag. Har bara berättat för ett fåtal om min op.

kiwi2013
Kvinna ·

kiwi2013
Kvinna ·

Funderar78
Kvinna ·

Lollie
Kvinna ·
Vad svårt det är att välja storlek! Jag funderar mellan 275cc och 330cc. Vill inte att det ska bli för stort. Jag tycker att det är svårt att hitta bra före och efterbilder som stämmer något sånär med mina mått. Så längtar till jag kan se era bilder.

Mamma2barn
Kvinna ·