null
Kvinna ·
Ni som lagt i runt 250cc! Se hit!
Hallå!
I mars ska jag förstora brösten och än så länge är det tänkt att vi ska lägga in 250 cc. Jag börjar dock bli mer och mer osäker på storleken, är lite rädd att det ska bli för stort på mig, är ute efter ett par bröst som ändå är relativt små och fasta, en stadig B-kupa ungefär (jag är ganska liten i kroppen). Det vore himla uppskattat om ni som lagt i ungefär den storleken ville dela med er av era erfarenheter, vad har ni för bhstorlek idag? Vad hade ni innan? Blev det en markant skillnad efter er operation eller är de lätta att "dölja" i kläder osv om man skulle vilja det?
Jag funderar på om jag skulle lägga upp en bild på mina bröst hur de ser ut idag, så kanske någon som är lite mer "kunnig" skulle kunna se om 250 cc verkar vara en bra storlek för mig?? :)
Tacksam för svar! :)
Sortera efter

Sunny.84
Kvinna ·
Gilla

Hoppitossan
Kvinna ·
Jag la in 300 cc runda. Gjorde iofs lyft också. Är väldigt nöjd med storleken. Ville absolut inte ha för stora utan mindre och naturliga :)
Gilla

Mkc
Kvinna ·
Hej jag har också varit hos Paolo, endast på konsultation. Inbokad op tid är nu i slutet på mars. Känns lite läskigt!
Han rekommendera mig allergan då jag sa att jag ville ha naturliga små bröst. Han sa 290 cc skulle passa. Jag funderar dock på 250 ist. Hur känns det för dig? Har du någon bild på resultatet?:)
Är du nöjd med Paolo? Jag tycker han verkade väldigt kunnig. Berätta gärna :)
Gilla
Hej! Jag har lagt in 290 g vilket motsvarar 350 cc, jag har 75C, 70D i bh storlek :) Kanske ungefär va du kommer få! Men sen har ju bredden/putet på implantatet betydelse.
Lycka till!! :)