Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
bluenavy profilbild

bluenavy

Kvinna ·

07 apr, 2014

Ni som lagt in 250-275 cc

Bröstförstoring

Hur upplever ni som har lagt in 250-275 cc era bröst? Hur mycket har ni lagt in? Är ni nöjda? Jag är 162-163 cm och väger 51 kg. Är ute efter ett naturligt resultat och inte stooora bröst. Står och velar lite mellan exakt strl. Förstått att de flesta verkar lägga in mer än vad jag tänkt mig. Hur mycket väger ni och hur långa är ni? Såå tacksam för svar!

40

Sortera efter

Salt26

Kvinna ·

07 apr, 2014

Jag har anatomiska 255MF och har skapat några trådar som du kan läsa.

Gilla

Julia92

Kvinna ·

07 apr, 2014

Jag är 164 och väger ca 53kg :) vi kom fram till mentor m moderate 300cc coh2 :)
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

07 apr, 2014

Jag är 162 och väger 53, har i princip inga bröst i dagsläget... Kom fram till 305cc, MP, på konsultationen. Jag är också ute efter ett naturligt resultat!
Gilla

bluenavy

Kvinna ·

08 apr, 2014

Salt26, dina var verkligen superfina! Ser såå naturligt snyggt ut! Julia och sommarflickan, verkar alltså inte vara så många som lägger in under 300. Hoppas att era operationer blir lyckade och att ni får ett fint resultat! Börjar bli nervöst nu! :)
Gilla

Zinya

Kvinna ·

08 apr, 2014

bluenavy skrev:
Hur upplever ni som har lagt in 250-275 cc era bröst? Hur mycket har ni lagt in? Är ni nöjda? Jag är 162-163 cm och väger 51 kg. Är ute efter ett naturligt resultat och inte stooora bröst. Står och velar lite mellan exakt strl. Förstått att de flesta verkar lägga in mer än vad jag tänkt mig. Hur mycket väger ni och hur långa är ni? Såå tacksam för svar!
Jag har anatomiska implantat av märket Allergan typ 410 MF 255 cc och är mer än nöjd. Helt ärligt upplever jag dem som mycket vackra. Det jag var ute efter var ett naturligt resultat med bröst som ser välproportionerliga ut till min kroppsform, och absolut inte är stora eller utmärkande. Jag är 171 cm lång och väger 58 kg.
Gilla

Opmars14

Kvinna ·

08 apr, 2014

Hej! Jag har anatomiska 255cc, som än så länge bara är 8 dagar, men jag är supernöjd! Jag är 160 cm och väger 50. Mitt mål var att det skulle se så naturligt ut som möjligt och än så länge är jag som sagt mycket nöjd
Gilla

bluenavy

Kvinna ·

08 apr, 2014

Vad kul att höra att det är fler som är så nöjda med lite "mindre" bröst! Opmars, du och jag är väl ganska lika strlks mässigt då :) Zinya, de är jättefina! :)
Gilla

Honeyloops

Kvinna ·

09 apr, 2014

Hej,

Jag har 275 cc runda är och är mycket nöjd! :)

Första tiden grät jag att dom var förstora.. sen vande jag mig sen tyckte jag dom nästan var för små.. Går upp och ner lite. Men för det mesta är jag mest väldigt nöjd med dom!

Lycka till i val av implantaten! Inte lätt att veta vad man ska välja och vad man vill ha innan dom sitter i/på kroppen!

Gilla

bluenavy

Kvinna ·

09 apr, 2014

Honeyloops, de ser såå snygga ut! Hur kommer det sig att du valde texturerade? Vilken profil valde du? Nej jag veyt, man vill ju bara veta exakt hur det kmr se ut nuu! Hehe. Gjorde du ristestet innan, i sånna fall, var det jämförbart med resultatet?
Gilla

Honeyloops

Kvinna ·

09 apr, 2014

Tack så hemskt mycket!

Helt ärligt var jag bara superförvirrad av att prova implantat och göra tester.. Kunde inte föreställa mig det som mina bröst.

Kommer inte ihåg vilken profil jag har eller vilken typ av tex jag har, är på semester :) första gången i bikini med bröst!!! yippie

Får nog säga att jag gått mycket på vad kirurgen föreslagit om dom två valen, efter att jag sagt vad jag är ute efter.

Men har coh1 för jag ville ha mjuka!

Gilla

nyckelpigan

Kvinna ·

09 apr, 2014

jag fick 240/275 i går, har inte kikat under bandage och bh än, men dom känns bra... dom känns lite stora nu, det är ovant :) Jag vill heller inte ha stora bröst, vi har i princip samma storlek i kropp du och jag. Mina är runda om man tittar uppifrån och droppformade... många droppformade implantat verkar vara lite högre på höjden, men Polytech som jag fick har ovala på längd, bredd och runda. Framförplacering. 3cm höga.

Gilla

bluenavy

Kvinna ·

09 apr, 2014

Jag känner typ samma sak med att prova olika storlekar, men blir säkert bra. Är bara så orolig att jag kommer tycka de är för stora! Kommer också att välja coh1 :) Vad kul! Njut av din semester!! ;D
Gilla

bluenavy

Kvinna ·

09 apr, 2014

Nyckelpigan, åh vad spännande för dig! Längtar till det blir min tur! Kommer ju att placera bakom dock och runda implantat. Uppdatera gärna med hur det känns osv, super nyfiken då vi verkar vara ute efrer ca samma resultat och är lika i kroppen! :)
Gilla

nyckelpigan

Kvinna ·

10 apr, 2014

såg dom idag 😀 är överlycklig. Lite uppblåsta nu, men jag ser förutsättningarna. För mig perfekt storlek. Ska försöka lägga upp bilder när jag kommer hem, åker nu (op tisd nu torsdag.... dom håller kvar en längre på vissa sjukhus, är inte gjort på en privatklinik).

Gilla

Zinya

Kvinna ·

10 apr, 2014

nyckelpigan skrev:

såg dom idag 😀 är överlycklig. Lite uppblåsta nu, men jag ser förutsättningarna. För mig perfekt storlek. Ska försöka lägga upp bilder när jag kommer hem, åker nu (op tisd nu torsdag.... dom håller kvar en längre på vissa sjukhus, är inte gjort på en privatklinik).

Med den positiva inställning du haft inför op är jag inte förvånad över din lycka! G R A T T I S :)
Gilla

bluenavy

Kvinna ·

10 apr, 2014

Vad kul! Och skönt att få komma hem förstås! :)
Gilla

nyckelpigan

Kvinna ·

11 apr, 2014

har lagt upp ett par bilder. Det är svullet framförallt mellan brösten, som verkar gå ner sakta men säkert märker jag idag. Klyftan kommer därför bli tydligare. Mår oförskämt bra, känns knappt att jag opererats. Ibland när jag ansträngt mig så sticker det till ett litet tag, men jag försöker ta det lugnt... 

Stöter i dörrposter med brösten osv, haha, måste vänja mig vid mitt nya omfång. Märker att kläder sitter väldigt tajt upptill (måste rensa garderoben), så om det är så med mig och mina små implantat, hur svårt är det då inte att hitta kläder med 500+..! 

Är väldigt nöjd, är övertygad om att dom kommer bli väldigt bra för mig när läkningsprocessen är över, så som jag ville ha dom. Fast det är kul med överraskningen också hur dom har blivit och kommer bli, jag har ju inte stirrat mig blind på höjd, bredd osv, utan låtit mina kirurger med sin erfarenhet välja. Bara med storleken gav jag dom ganska fasta ramar (inte över 275). 

Gilla

Honeyloops

Kvinna ·

11 apr, 2014

Ser redan jättefint ut!! Tänk när svullnaden lagt sig och dom mognat!! Grattis!

Gilla

bluenavy

Kvinna ·

12 apr, 2014

Håller helt med honneyloops, ser såå fint ut! Du kan vara jätte nöjd :)
Gilla

ansan

Kvinna ·

12 apr, 2014

Jag är 162 cm lång och väger ca 51 kg så vi har väldigt likanande utgångsläge som jag hade innan op:) Har lagt in allergans anatomiska 255 g MF och är nöjd med storleken! Var LIVRÄDD innan för att få ett för stort resultat och hade nästan ställt mej in på att jag skulle uppleva dem så, men inte alls, det ser supernaturligt ut till min kropp vilket också var resultatet jag ville ha. Mina vänner som sett dom säger att det kunde inte se naturligare ut!:) Jag har dock blivit lite blind och tycker ibland att de ser små ut och tänker att jag hade kunnat ta en strl större, men tror att mkt beror på att jag nu bara går omkring i läkningsbehån som inte är så smickrande ;) Ska lägga upp lite bilder framöver, har inga nu!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem