bluenavy
Kvinna ·
07 apr, 2014
Ni som lagt in 250-275 cc
BröstförstoringHur upplever ni som har lagt in 250-275 cc era bröst? Hur mycket har ni lagt in? Är ni nöjda? Jag är 162-163 cm och väger 51 kg. Är ute efter ett naturligt resultat och inte stooora bröst. Står och velar lite mellan exakt strl. Förstått att de flesta verkar lägga in mer än vad jag tänkt mig. Hur mycket väger ni och hur långa är ni? Såå tacksam för svar!
Sortera efter
Salt26
Kvinna ·
07 apr, 2014
Julia92
Kvinna ·
07 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
07 apr, 2014
bluenavy
Kvinna ·
08 apr, 2014
Zinya
Kvinna ·
08 apr, 2014
Opmars14
Kvinna ·
08 apr, 2014
bluenavy
Kvinna ·
08 apr, 2014
Honeyloops
Kvinna ·
09 apr, 2014
Hej,
Jag har 275 cc runda är och är mycket nöjd! :)
Första tiden grät jag att dom var förstora.. sen vande jag mig sen tyckte jag dom nästan var för små.. Går upp och ner lite. Men för det mesta är jag mest väldigt nöjd med dom!
Lycka till i val av implantaten! Inte lätt att veta vad man ska välja och vad man vill ha innan dom sitter i/på kroppen!
bluenavy
Kvinna ·
09 apr, 2014
Honeyloops
Kvinna ·
09 apr, 2014
Tack så hemskt mycket!
Helt ärligt var jag bara superförvirrad av att prova implantat och göra tester.. Kunde inte föreställa mig det som mina bröst.
Kommer inte ihåg vilken profil jag har eller vilken typ av tex jag har, är på semester :) första gången i bikini med bröst!!! yippie
Får nog säga att jag gått mycket på vad kirurgen föreslagit om dom två valen, efter att jag sagt vad jag är ute efter.
Men har coh1 för jag ville ha mjuka!
nyckelpigan
Kvinna ·
09 apr, 2014
jag fick 240/275 i går, har inte kikat under bandage och bh än, men dom känns bra... dom känns lite stora nu, det är ovant :) Jag vill heller inte ha stora bröst, vi har i princip samma storlek i kropp du och jag. Mina är runda om man tittar uppifrån och droppformade... många droppformade implantat verkar vara lite högre på höjden, men Polytech som jag fick har ovala på längd, bredd och runda. Framförplacering. 3cm höga.
bluenavy
Kvinna ·
09 apr, 2014
bluenavy
Kvinna ·
09 apr, 2014
nyckelpigan
Kvinna ·
10 apr, 2014
såg dom idag 😀 är överlycklig. Lite uppblåsta nu, men jag ser förutsättningarna. För mig perfekt storlek. Ska försöka lägga upp bilder när jag kommer hem, åker nu (op tisd nu torsdag.... dom håller kvar en längre på vissa sjukhus, är inte gjort på en privatklinik).
Zinya
Kvinna ·
10 apr, 2014
såg dom idag 😀 är överlycklig. Lite uppblåsta nu, men jag ser förutsättningarna. För mig perfekt storlek. Ska försöka lägga upp bilder när jag kommer hem, åker nu (op tisd nu torsdag.... dom håller kvar en längre på vissa sjukhus, är inte gjort på en privatklinik).
bluenavy
Kvinna ·
10 apr, 2014
nyckelpigan
Kvinna ·
11 apr, 2014
har lagt upp ett par bilder. Det är svullet framförallt mellan brösten, som verkar gå ner sakta men säkert märker jag idag. Klyftan kommer därför bli tydligare. Mår oförskämt bra, känns knappt att jag opererats. Ibland när jag ansträngt mig så sticker det till ett litet tag, men jag försöker ta det lugnt...
Stöter i dörrposter med brösten osv, haha, måste vänja mig vid mitt nya omfång. Märker att kläder sitter väldigt tajt upptill (måste rensa garderoben), så om det är så med mig och mina små implantat, hur svårt är det då inte att hitta kläder med 500+..!
Är väldigt nöjd, är övertygad om att dom kommer bli väldigt bra för mig när läkningsprocessen är över, så som jag ville ha dom. Fast det är kul med överraskningen också hur dom har blivit och kommer bli, jag har ju inte stirrat mig blind på höjd, bredd osv, utan låtit mina kirurger med sin erfarenhet välja. Bara med storleken gav jag dom ganska fasta ramar (inte över 275).
Honeyloops
Kvinna ·
11 apr, 2014
Ser redan jättefint ut!! Tänk när svullnaden lagt sig och dom mognat!! Grattis!
bluenavy
Kvinna ·
12 apr, 2014
ansan
Kvinna ·
12 apr, 2014
Jag har anatomiska 255MF och har skapat några trådar som du kan läsa.