bulan11
Kvinna ·
26 jan, 2016
Ni som opererat er och lagt in 200-300cc
BröstförstoringHej đ
Precis som rubriken lyder undrar jag om det Àr nÄgra dÀr ute som lagt in mindre implantat, hur kÀnner ni, Àr ni nöjda? NÄn som sitter inne med positiv information? :) Har vÀldigt lite vÀvnad sjÀlv och Àr intresserade av smÄ implantat dÄ jag Àr vÀldigt aktiv.
Började titta runt hÀr pÄ forumet för ca 2Är sedan men har haft ett uppehÄll, har skrivit med nÄgra fantastiska tjejer som delat med sig av nÄgra erfarenheter kring detta, eller operation överlag, men skulle gÀrna vilja höra om ni blivit nöjda, precis som fler pÄtalat lÀser jag mycket om komplikationer och det gör mig rÀdd, samtidigt som det Àr bra att fÄ veta vilka risker det finns!
Sortera efter
Ohana
Kvinna ·
26 jan, 2016
Elledelle
Kvinna ·
26 jan, 2016
Hej.
Jag ska opperara mig i februari och har valt att lÀgga in 350 cc, och precis som du sÄ har jag vÀldigt liten vÀvnad. Min kirurg sa att jag kunde lÀgga in mellan 300-400 och fortfarande vara aktiv bÄde pÄ gymmet,jobbet och skolan utan nÄgra problem alls.
Jag har inte gjort opperationen Ă€nnu, men tĂ€nkte bara dela med mig med den informationen som jag har. đ
bulan11
Kvinna ·
26 jan, 2016
Okej! UngefÀr som mig dÄ :) Jag har helatiden funderar pÄ bakom.. vet att mÄnga skriver om muskelpÄverkan och att de aldrig skulle tÀnka tanken, men jag har ocksÄ hört dom det gÄr bra för. SvÄrt att veta.. dudÄ?:)
bulan11
Kvinna ·
27 jan, 2016
Hej.
Jag ska opperara mig i februari och har valt att lÀgga in 350 cc, och precis som du sÄ har jag vÀldigt liten vÀvnad. Min kirurg sa att jag kunde lÀgga in mellan 300-400 och fortfarande vara aktiv bÄde pÄ gymmet,jobbet och skolan utan nÄgra problem alls.
Jag har inte gjort opperationen Ă€nnu, men tĂ€nkte bara dela med mig med den informationen som jag har. đ
Skoj att du tagit dig modet till operation! :) kul att höra! TÀnker du lÀgga bakom eller framför?
CEH
Kvinna ·
27 jan, 2016
starlie
Kvinna ·
27 jan, 2016
Jag har lagt in 330 i fredags, hade inte heller direkt nĂ„n egen vĂ€vnad. Ăr ocksĂ„ aktiv, trĂ€nar mycket, vill inte ha stora bröst. Alla sĂ€ger att jag kommer Ă„ngra mig och vilja ha större men alla vill faktiskt inte ha stora bröst. :P Mina Ă€r ju sĂ„klart svullna men jag har inget emot om de blir lite mindre, dĂ„ blir de nog perfekta. :D
bulan11
Kvinna ·
27 jan, 2016
Jag har lagt in 330 i fredags, hade inte heller direkt nĂ„n egen vĂ€vnad. Ăr ocksĂ„ aktiv, trĂ€nar mycket, vill inte ha stora bröst. Alla sĂ€ger att jag kommer Ă„ngra mig och vilja ha större men alla vill faktiskt inte ha stora bröst. :P Mina Ă€r ju sĂ„klart svullna men jag har inget emot om de blir lite mindre, dĂ„ blir de nog perfekta. :D
Grattis till att du vÄgat ta steget! :) Nej jag Àr pÄ samma plan :) hÄller tummarna för dig! Har skickat ivÀg ett mejl om att boka tid med det verkar vara lÄngt bort nÀr jag kollade pÄ deras vÀntelista för konsultation, oklart hur jag kÀnner, vet inte om jag vill vara nyopererad just nÀr sommaren börjar, vill inte sabba Àrren och vara "svullen", kanske skulle tÀnkt pÄ det innan men jag Àr sÄ feg..
bulan11
Kvinna ·
27 jan, 2016
Men toppenbra CEH ! đ
Zinya
Kvinna ·
27 jan, 2016
anilina
Kvinna ·
27 jan, 2016
Zinya
Kvinna ·
28 jan, 2016
CEH
Kvinna ·
28 jan, 2016
bulan11
Kvinna ·
28 jan, 2016
Enormt mycket tack för att du delade med dig!! och sÄ skönt att allt gÄtt bra för dig! och jag kollade dina bilder, du har mina drömbröst! exakt! gud sÄ perfekta.. Stort tack igen! Absolut det ska jag göra :)
bulan11
Kvinna ·
28 jan, 2016
Haha jag förstÄr att man blir chockad nÀr man inte haft sÄ mycket innan (utgÄr frÄn mig sjÀlv ialf) :D Tycker inte du ska vara chockad, tycker dom passar dig jÀttebra och dom Àr superfina! Kram
bulan11
Kvinna ·
28 jan, 2016
Kan förstÄ att du har smÀrta om dom Àr sÄ "fÀrska" :) Men sÄ roligt! blir sÄ glad av att lÀsa att ni Àr nöjda! Gör gÀrna det!! Och tack för det, det ska jag göra, funderar dock mycket om hur det Àr efterÄt.. :) Kram
LillSofy
Kvinna ·
15 feb, 2016
Jag la in 325 cc och hade lĂ€tt kunnat lĂ€gga in mer och fortfarande trĂ€na utan problem (som det kĂ€nns iaf). Tycker de blev fina Ă€ven om jag Ă„ngrar att jag inte tog större. Men verkar Ă€ndĂ„ som de flesta med ca 200-300 cc blir nöjda. Det blir liksom en markant förĂ€ndring, men Ă€ndĂ„ inte "hĂ€r kommer brösten" đ.
bulan11
Kvinna ·
15 feb, 2016
Jag la in 325 cc och hade lĂ€tt kunnat lĂ€gga in mer och fortfarande trĂ€na utan problem (som det kĂ€nns iaf). Tycker de blev fina Ă€ven om jag Ă„ngrar att jag inte tog större. Men verkar Ă€ndĂ„ som de flesta med ca 200-300 cc blir nöjda. Det blir liksom en markant förĂ€ndring, men Ă€ndĂ„ inte "hĂ€r kommer brösten" đ.
Va bra! :) Jaha jaa mÄnga sÀger att man blir strlblind :D Ja det tror jag med.. har skrivit till kirurgen med frÄgor men inte fÄtt nÄgot svar Àn.. Vet att man fÄr er eller mindre muskelpÄverkan men jag frÄgade ex. tycker att det kÀnns konstigt att muskeln inte sitter fast lÀngre? :s tycker att man borde förlora styrka i den? haha nej det Àr precis sÄ jag vill ha det, inte hÀr kommer brösten :p btw, tycker dina Àr jÀttrefina!
LillSofy
Kvinna ·
15 feb, 2016
Jag la in 325 cc och hade lĂ€tt kunnat lĂ€gga in mer och fortfarande trĂ€na utan problem (som det kĂ€nns iaf). Tycker de blev fina Ă€ven om jag Ă„ngrar att jag inte tog större. Men verkar Ă€ndĂ„ som de flesta med ca 200-300 cc blir nöjda. Det blir liksom en markant förĂ€ndring, men Ă€ndĂ„ inte "hĂ€r kommer brösten"đ.
Va bra! :) Jaha jaa mÄnga sÀger att man blir strlblind :D Ja det tror jag med.. har skrivit till kirurgen med frÄgor men inte fÄtt nÄgot svar Àn.. Vet att man fÄr er eller mindre muskelpÄverkan men jag frÄgade ex. tycker att det kÀnns konstigt att muskeln inte sitter fast lÀngre? :s tycker att man borde förlora styrka i den? haha nej det Àr precis sÄ jag vill ha det, inte hÀr kommer brösten :p btw, tycker dina Àr jÀttrefina!
Tack vad gullig du Ă€r! :D Ja, det Ă€r en hel vetenskap detta â€ïžJag tĂ€nkte aldrig pĂ„ bröstmuskeln, eftersom det tydligen ser dumt ut att placera framför med liten vĂ€vnad.. Men vi fĂ„r se hur det gĂ„r att trĂ€na sen. Jag Ă€r inte sĂ„ förtjust i att trĂ€na styrka och överkropp Ă€ndĂ„ sĂ„ kanske turđĄMen man ska inte trĂ€na bröstmuskeln pĂ„ 6 mĂ„nader vad jag lĂ€ste i ett annat inlĂ€gg hĂ€r iaf. SĂ„ man fĂ„r nog börja lite pĂ„ ruta ettđ
bulan11
Kvinna ·
15 feb, 2016
Jag la in 325 cc och hade lĂ€tt kunnat lĂ€gga in mer och fortfarande trĂ€na utan problem (som det kĂ€nns iaf). Tycker de blev fina Ă€ven om jag Ă„ngrar att jag inte tog större. Men verkar Ă€ndĂ„ som de flesta med ca 200-300 cc blir nöjda. Det blir liksom en markant förĂ€ndring, men Ă€ndĂ„ inte "hĂ€r kommer brösten"đ.
Tack vad gullig du Ă€r! :D Ja, det Ă€r en hel vetenskap detta â€ïžJag tĂ€nkte aldrig pĂ„ bröstmuskeln, eftersom det tydligen ser dumt ut att placera framför med liten vĂ€vnad.. Men vi fĂ„r se hur det gĂ„r att trĂ€na sen. Jag Ă€r inte sĂ„ förtjust i att trĂ€na styrka och överkropp Ă€ndĂ„ sĂ„ kanske turđĄMen man ska inte trĂ€na bröstmuskeln pĂ„ 6 mĂ„nader vad jag lĂ€ste i ett annat inlĂ€gg hĂ€r iaf. SĂ„ man fĂ„r nog börja lite pĂ„ ruta ettđ
đja det Ă€r helt klart att jag tror att det skulle passa bĂ€st pĂ„ mig ialf.. :) nej jag trĂ€nar inte sĂ„ mycket ren bĂ€nk men det finns mĂ„nga övningar dĂ€r jag kĂ€nner att de hĂ€nger med, kör mycket pullups, armhĂ€vningar osv.. ja det blir garanterat ruta ett.. :p
Ohana
Kvinna ·
15 feb, 2016