bulan11
Kvinna ·
26 jan, 2016
Ni som opererat er och lagt in 200-300cc
BröstförstoringHej đ
Precis som rubriken lyder undrar jag om det Àr nÄgra dÀr ute som lagt in mindre implantat, hur kÀnner ni, Àr ni nöjda? NÄn som sitter inne med positiv information? :) Har vÀldigt lite vÀvnad sjÀlv och Àr intresserade av smÄ implantat dÄ jag Àr vÀldigt aktiv.
Började titta runt hÀr pÄ forumet för ca 2Är sedan men har haft ett uppehÄll, har skrivit med nÄgra fantastiska tjejer som delat med sig av nÄgra erfarenheter kring detta, eller operation överlag, men skulle gÀrna vilja höra om ni blivit nöjda, precis som fler pÄtalat lÀser jag mycket om komplikationer och det gör mig rÀdd, samtidigt som det Àr bra att fÄ veta vilka risker det finns!
Sortera efter
Ohana
Kvinna ·
15 feb, 2016
QueenE
Kvinna ·
15 feb, 2016
bulan11
Kvinna ·
15 feb, 2016
Ja hon kommer skĂ€ra i muskeln, det blev lite lĂ€tt stressat pĂ„ konsultationen dĂ„ tiden blev dubbelbokad, men det Ă€r sĂ„ jag förtstĂ„r det! Har Ă€ven skickat ett mejl till henne om just det! för det kĂ€nns absolut som att muskelstyrkan skulle Ă€ndras ifall muskeln inte sys ihop? jag har inte riktigt fattat dedĂ€r. Ăven om folk som tĂ€vlar i fitness har börjat lĂ€gga bakom sĂ„ sĂ„ farligt kan det vĂ€l Ă€ndĂ„ inte vara? ja jag vet inte..
Nej se dÀr! va bra att dom inte har muskelpÄverkan! men trÀnar dom mycket mycket? TÀnkte utan att lÄta dum men hur mycket muskelmedvetenhet dom har? :) ja det bÄdar gott! :)
Ohana
Kvinna ·
16 feb, 2016
CEH
Kvinna ·
16 feb, 2016
CEH
Kvinna ·
16 feb, 2016
QueenE
Kvinna ·
16 feb, 2016
rosen1995
Kvinna ·
16 feb, 2016
bulan11
Kvinna ·
16 feb, 2016
Bra! :p Nu Àr ju 5 Är en ganska lÄng tid men det kÀnns bra att du skrev det sÄ att jag vet att det finns hopp iallafall!!
Ja det tycker jag absolut att du ska frÄga specifikt om!! Har fortfarande inte fÄtt svar men skickade ett till mejl till sjÀlva kliniken nu för jag vill verkligen veta innan jag bestÀmmer mig.. det Àr ett sÄnt stor beslut och som jag skrivit tidigare sÄ önskar jag att jag vore lite mer spontan och bara "Àh nu kör jag" gud jag Àr en sÄn övertÀnkare.. visst det Àr bra att vÀga in allt men det kÀnns bara som att det blir för mycket! :p
Okej bra att veta!! Du vet ju en hel del mer Àn mig! ;D
bulan11
Kvinna ·
16 feb, 2016
SÄ bra att det kÀnns bÀttre för dig!! Jag tror absolut att det Àr en vanesak, eller nÀr jag inte Àr dÀr sÄ kan jag ju bara gissa men det var som jag sa Ät henne, man har levt med denna kropp i snart 24 Är och varje dag försöker man Àlska och acceptera sig sjÀlv och man kommer ju nÀrmare och nÀrmare det men att Àndra sin kropp blir ju en ny process som sÀtter igÄng, man ska börja om att vÀnja sig med att kroppen förÀndras eller har förÀndrats! Jaa jag prövar ocksÄ konstant me detta ristest..
LÀgg gÀrna ut bilder! :)
bulan11
Kvinna ·
16 feb, 2016
Jag prövar bÄde med 250 och 275 och bÄda kÀnns bra, Àven om det Àr stooooor skillnad och de kÀnns som bomber.. precis samma hÀr jag vill inte att de ska bli för putiga dÄ jag Àr smal.. Gud man tÀnker för mycket men ja..
bulan11
Kvinna ·
16 feb, 2016
okej! :) vad var det som gjorde att du gick upp i strl? :) kan bara gratulera till att du Àr nöjd!! :) Hur kÀnns det nÀr du klÀmmer pÄ brösten? vet inte hur lÀngesen du gjorde dem men jag tÀnker helatiden att jag vill inte att de ska vara 2 stenhÄrda klumpar..
rosen1995
Kvinna ·
16 feb, 2016
okej! :) vad var det som gjorde att du gick upp i strl? :) kan bara gratulera till att du Àr nöjd!! :) Hur kÀnns det nÀr du klÀmmer pÄ brösten? vet inte hur lÀngesen du gjorde dem men jag tÀnker helatiden att jag vill inte att de ska vara 2 stenhÄrda klumpar..
madelenew
Kvinna ·
16 feb, 2016
anilina
Kvinna ·
16 feb, 2016
Jag har gjort en ny trÄd idag med bild pÄ mina bröst 20 dagar efter OP.
250 cc i ena och 275 i andra. Av nÄgon anledning kÀnns mina stora trots ganska sÄ smÄ inlÀgg.
Hur som helst Àr jag vÀldigt nöjd med storleken, och om ni Àr i valet och kvalet kring att vÀlja storlek sÄ kanske de kan va intressant för er att se olika resultatbilder med mellan 200-300 cc i. Det var 3 veckor sen jag opererade mig sÄ jag har inte börjat trÀna Àn, men jag cyklar ganska mycket och promenerar och det kÀnns bra. Gör bara lite ont ibland i bröstvÄrtorna eftersom det Àr sÄ kallt ute. haha.
Ha det bra :-)
Elledelle
Kvinna ·
16 feb, 2016
Jag lÀgger in 375 i ena och 350 i andra, bakom muskeln :)
LillSofy
Kvinna ·
16 feb, 2016
Kollade din sida, fasen vad snygga bröst du har!! Jag tycker de ser helt perfekta ut i storlek. đMen jag vet hur du kĂ€nner, jag skulle ocksĂ„ vilja ha större..
bulan11
Kvinna ·
16 feb, 2016
Nej det Ă€r precis sĂ„ jag kĂ€nner.. Vilken coh har du? :) Jag blev rekommenderad coh1.. :) Jaha! ja det gör det pĂ„ dig! sĂ„g dina bilder! đNĂ€r du kĂ€nner/klĂ€mmer pĂ„ dem, vet inte hur mycket kĂ€nsel du har? men kĂ€nns det som "dina" bröst? Pratade med kirurgen pĂ„ kliniken idag i telefon med undran över om kanten nedtill kĂ€nns jĂ€tteonaturlig? alltsĂ„ jag menar om den lixsom Ă€r hĂ„rd och man verkligen tĂ€nker "Jahapp dĂ€r var implantatet" (alltsĂ„ onaturligt material) om du förstĂ„r.. Och hon svarade att det vĂ€xer ju som bindvĂ€v, sĂ„ nej, det ska kĂ€nnas ganska naturligt! Eller nu svarade du ju lite pĂ„ den frĂ„gan men :P bra att de inte Ă€r hĂ„rda :)
bulan11
Kvinna ·
16 feb, 2016
Hej Madelene! đKollade dina bilder! Grattis till dina fina bröst! vilken kĂ€nsla det mĂ„ste vara! :) Hur kĂ€nner du muskelpĂ„verkan? AlltsĂ„ att det klĂ€mmer eller kĂ€nns obehagligt eller hur skulle du beskriva det? :) Tycker att de passar dig!
bulan11
Kvinna ·
16 feb, 2016
Jag har gjort en ny trÄd idag med bild pÄ mina bröst 20 dagar efter OP.
250 cc i ena och 275 i andra. Av nÄgon anledning kÀnns mina stora trots ganska sÄ smÄ inlÀgg.
Hur som helst Àr jag vÀldigt nöjd med storleken, och om ni Àr i valet och kvalet kring att vÀlja storlek sÄ kanske de kan va intressant för er att se olika resultatbilder med mellan 200-300 cc i. Det var 3 veckor sen jag opererade mig sÄ jag har inte börjat trÀna Àn, men jag cyklar ganska mycket och promenerar och det kÀnns bra. Gör bara lite ont ibland i bröstvÄrtorna eftersom det Àr sÄ kallt ute. haha.
Ha det bra :-)
SÄg din trÄd, tack för att du delar med dig! :) Ja det Àr det som kÀnns sÄ sjukt att det ser sÄ olika ut, verkligen olika men det Àr klart att vi Àr ju ganska olika alla tjejer i kroppen, tÀnker att 500 kan se helt optimalt pÄ den ena medan 300 ser exakt likadant ut nÀstan pÄ den andra :) Grattis! Toppenbra att du Àr nöjd, det ska du vara! :) hahah jaa men det skulle jag kunna ta ;)