Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

22 okt, 2014

November 2014!!

Bröstförstoring

Några som ska göra bröstförstoring i November??

47

Sortera efter

Lillamymlan

Kvinna ·

28 okt, 2014

Och idag är det en vecka tills jag ligger på uppvaket med nya, förhoppningsvis snygga, bröst! Längtar och är otroligt nervös..
Gilla

Beauty

Kvinna ·

28 okt, 2014

Citadellkliniken om exakt en vecka är först ut den dagen läääängtar!! Hel renovering ;-) fullbukplastik och bröstförstoring!! Lycka till alla tjejer ;-)
Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

28 okt, 2014

Åhh lycka till allihopa som gör innan & efter mig :) Ni får uppdatera hur det var sen..

Gilla

Annie87

Kvinna ·

28 okt, 2014

Kul att det är så många :) Jag ska göra mina nya vänner den 24 nov Men har ännu inte träffat bo Cederqvist ännu men har konsultations tid 7e nov ska ev också göra en fettsugning på magen, men som sagt får se tills konsultationen är..
Gilla

miss_foxy

Kvinna ·

28 okt, 2014

Hoppas vi alla blir nöjda och lycka till måste skriva här så man får byta erfarenheter och vill gärna höra hur det gick för alla efter som jag är så rädd haha :)
Gilla

Petite

Kvinna ·

28 okt, 2014

Och jag ska in till kosmetisk kirurgi 12/11. 2 veckor kvar :)
Gilla

Ubbelina

Kvinna ·

28 okt, 2014

Jag har bara 6 dagar kvar till op nu, jag längtar men är så nervös så jag håller på och döör, haha! Det kommer säkert gå jätte bra men jag blir alltid så nervös ändå! Lycka till allihopa och hoppas ni blir nöjda! :)
Gilla

Natalie93

Kvinna ·

28 okt, 2014

Jag ska den 20/11 på citadellklininen :)
Gilla

Nelle31

Kvinna ·

29 okt, 2014

16 dagar kvar nu för min del :-) Längtar och känner mig så förväntansfull!
Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

31 okt, 2014

Nu är det snart två veckor kvar tills jag får mina nya vänner :)

Tänkte höra med er, har ni försökt lista ut vilken stl ni kommer ha på era BH:s efter operationen. Har suttit och försökt kolla runder på olika som lagt in som mig, men det skiljer sig verkligen sjukt mycket ju då alla har olika kroppstyper. Kommer ju ha 65 runt om men kup-stl har jag ingen aning alls om. Skulle vilja sitta o kolla runder på olika fina BH:s och även intressant och veta vilken stl man kommer ha.

Chansar på att jag hamnar på 65 E/F men det låter sååå otrooligt stort.

Även ett stort lycka till, till er som Opereras nästa vecka!!!!!! :D

Gilla

miss_foxy

Kvinna ·

31 okt, 2014

Åh va roligt. Jag kollar oxå runt och söker som en galning för att få en glimt av vad som kan bli mitt resultat men så svårt att hitta någon med likande. Jag fråga läkaren och han sa att det troligen blir D eller E kupa för mig låter mycket men när jag kollar runt vill jag nästan ha större haha.
Gilla

Nelle31

Kvinna ·

31 okt, 2014

Jag tippar på att jag landar på 75 E-F.. Är sååå kul att kika runt bland bh:ar. Första gången som det är ett nöje och då har jag inte ens opererat mig än ;-)
Gilla

Anonym användare

11 nov, 2014

Bara några få dagar kvar
Gilla

Anonym användare

11 nov, 2014

Konstigt... Bara halva inlägg som visas...jaja...Blir nog bra. Hejhej
Gilla

Anonym användare

11 nov, 2014

Bara några dagar kvar :) Har haft både förkylningsvirus, magsjuka o nackspärr 😕så nu hoppas jag verkligen att jag får må bra och att det går vägen!! Längtar så tills måndag, 😀ska bli så kul! I helgen blir det massa förberedelser med hem, kropp o packning! Spännande o förväntansfull 👍

Gilla

Yeny

Kvinna ·

11 nov, 2014

Åhhh imorgon är det min tur 😀🤭

Gilla

Anonym användare

11 nov, 2014

😛 Lycka till!!!👍

Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

11 nov, 2014

Har precis hämtat ut min antibiotika som jag ska börja ta dagen innan min operation. Nu känns det verkligen att de är nära. 6 dagar kvar :)

och lycka till alla som ska göra nu i veckan :D

Gilla

Anonym användare

11 nov, 2014

SevenEleven varför ska du hämta ut din antibiotika😲? Ska alla det❤️? Jag har inte hört ett ord om det...har jag missat nåt??Lycka till! 🙂

Gilla

Newgirl

Kvinna ·

11 nov, 2014

Jag 17/11 :) på Polarkliniken Umeå

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem