Anonym användare
22 okt, 2014
November 2014!!
BröstförstoringNågra som ska göra bröstförstoring i November??
Sortera efter
loonette
Kvinna ·
11 nov, 2014
SevenEleven
Kvinna ·
11 nov, 2014
SevenEleven varför ska du hämta ut din antibiotika😲? Ska alla det❤️? Jag har inte hört ett ord om det...har jag missat nåt??Lycka till!🙂
På citadell så hämtar man ut antibiotika innan operationen för man ska börja ta den kvällen innan och på morgonen, sen får man resterande mediciner på plats, men de skiljer sig nog från olika kliniker :)
xxxx81
Kvinna ·
11 nov, 2014
Hjälp, börjar bli nervös samtidigt som det ska bli så kul:)! Man försöker föreställa sig hur det är att vakna upp på operationsbordet och hur de första dagarna kommer kännas... Hur ont kommer man ha? Hur kommer det kännas att börja jobba sedan igen. Kommer det kännas nervigt att ha tighta tröjor i början... kommer ngn märka ir går det obemärkt förbi...
Yeny
Kvinna ·
11 nov, 2014
Hjälp, börjar bli nervös samtidigt som det ska bli så kul:)! Man försöker föreställa sig hur det är att vakna upp på operationsbordet och hur de första dagarna kommer kännas... Hur ont kommer man ha. Hur kommer det kännas att börja jobba sedan igen. Kommer det kännas nervigt att ha tighta tröjor i början... kommer ngn märka ir går det obemärkt förbi...
Gud jag känner precis likadant som dig! Bor i en super liten stad så känns som att folk kommer märka.. Kommer ändå kännas så sjukt bra att få ett par fina bröst :D
xxxx81
Kvinna ·
12 nov, 2014
Yeny
Kvinna ·
13 nov, 2014
Lillamymlan
Kvinna ·
13 nov, 2014
Jag fick SMS från Proforma i morse om att jag från och med idag inte får ta Ipren eller värktabletter med acetylsalicylsyra. Då började det kännas verkligt! I kväll ska hela klabbet betalas.. två veckor kvar!