Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

22 okt, 2014

November 2014!!

Bröstförstoring

Några som ska göra bröstförstoring i November??

47

Sortera efter

loonette

Kvinna ·

11 nov, 2014

Jag fick SMS från Proforma i morse om att jag från och med idag inte får ta Ipren eller värktabletter med acetylsalicylsyra. Då började det kännas verkligt! I kväll ska hela klabbet betalas.. två veckor kvar!

Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

11 nov, 2014

Marmaris skrev:

SevenEleven varför ska du hämta ut din antibiotika😲? Ska alla det❤️? Jag har inte hört ett ord om det...har jag missat nåt??Lycka till!🙂

På citadell så hämtar man ut antibiotika innan operationen för man ska börja ta den kvällen innan och på morgonen, sen får man resterande mediciner på plats, men de skiljer sig nog från olika kliniker :)

Gilla

xxxx81

Kvinna ·

11 nov, 2014

Hjälp, börjar bli nervös samtidigt som det ska bli så kul:)!  Man försöker föreställa sig hur det är att vakna upp på operationsbordet och hur de första dagarna kommer kännas... Hur ont kommer man ha? Hur kommer det kännas att börja jobba sedan igen. Kommer det kännas nervigt att ha tighta tröjor i början... kommer ngn märka ir går det obemärkt förbi... 

Gilla

Yeny

Kvinna ·

11 nov, 2014

xxxx81 skrev:

Hjälp, börjar bli nervös samtidigt som det ska bli så kul:)! Man försöker föreställa sig hur det är att vakna upp på operationsbordet och hur de första dagarna kommer kännas... Hur ont kommer man ha. Hur kommer det kännas att börja jobba sedan igen. Kommer det kännas nervigt att ha tighta tröjor i början... kommer ngn märka ir går det obemärkt förbi...

Gud jag känner precis likadant som dig! Bor i en super liten stad så känns som att folk kommer märka.. Kommer ändå kännas så sjukt bra att få ett par fina bröst :D

Gilla

xxxx81

Kvinna ·

12 nov, 2014

Det sägs att skönhetsoperationer märks lite men får väl se.... Nu är det så nära. Undra hur den första veckan kommer kännas, ska vara noga med smärtstillande med jämna mellanrum. Tycker mig läst att man ska sova halvsittande någon som vet? Hur länge ?
Gilla

Yeny

Kvinna ·

13 nov, 2014

Jag tror inte det är ett måste att sova halvsittandes utan rekommendation:) dom sa till mig när jag skulle skrivas ut att jag gärna skulle sova så, tror det dock har att göra med att annars kommer man knappt upp. Första natten för mig och sov halvsittandes hade glidit ner lite nu på morgonen och kan säga att det skulle inte funnits en chans att jag skulle komma upp själv haha :) tror alltså det har mest med smärtan och göra och man bestämmer själv när man känner sig redo för att ligga ner helt :D
Gilla

Lillamymlan

Kvinna ·

13 nov, 2014

Jag sover fortfarande halvsittandes 9 dagar efter op, är liksom stel och det gör ont/stramar då jag reser mig upp om jag ligger plant. Men som sagt, det är väl en rekommendation att sova halvsittandes och man får göra de som känns bäst! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem