Anonym användare
12 sep, 2015
Nu skall jag bli av med alla mina problem! Korr 17/9. *bilder på fula komplikationer och nu även efter korr!*
BröstförstoringHej tjejer!! Skriver sällan egna trådar här, men är nu så taggad på min korr! Har gått med tentingtendens i klyftan i snart ett år, skall bli skönt att få det åtgärdat. Ni kan se på bilden där jag trycker ihop brösten lite att ena bröstet får ett veck, men det andra bröstet har inget stopp, huden sitter inte fast mot min bröstkorg. Har även töjda fickor utåt som ni kan se på bilden där jag ligger ner. Patrik kommer att åtgärda dessa två genom att sy en "invärtes bygel " på mig. Sista och minsta problemet är ripplingen i klyftan, detta skall jag försöka åtgärda genom att byta implantat. Skall byta till Motiva Silksurface 500cc Patrik vill passa på att ta bort en remsa hud under mina bröst för att upp dem lite, de är ju lite hängiga. Jag vill inte göra detta dock. Har hellre bröst som sitter lite lågt än bröstvårtor som pekar nedåt. Hur tänker ni där? Vad skulle ni gjort? Ni som har gjort liknande korrigeringar. Hur har det gått för er? Det jag är mest nervös över och som jag även tror är svårast att få bra är huden i klyftan. Jag vill kunna använda en vanlig sport-bh utan byglar, för det kan jag inte idag. Jag vill kunna köpa vilken bikini jag vill o jag vill kunna ha det trevligt med min pojkvän utan att oroa mig för att huden skall lyfta mer eller att jag skall få ont. Skickar med en före och efterbild oxå. För trots alla problem är jag ändå nöjd med mina bröst. Jämnför man med hur jag såg ut innan så har jag ändå fått ett bra resultat. Skall dock bli spännande att se vad Motiva kan göra med mina tuttar :) /kid
Sortera efter
stilettogirl
Kvinna ·
12 sep, 2015
Anonym användare
12 sep, 2015
tycker inte du ska ha för höga förväntningar eller krav.. du hade "hängiga"/tomma bröst innan.. det kan inte bli perfekt. rippling får ju typ "alla" (även jag) . du får nog räkna med (med din hud och elasticitet) att alltid använda bra stöd för brösten (när du sover, i bikini etc)...
och får hoppas på att dom permanenta stygnen håller sig, vilket det säkert gör, man får bara vara försiktig i minst 6 månader efter op :) sedan kan du förhoppningsvis hänga med din pojkvän
Sylvanas
Kvinna ·
12 sep, 2015
Men stackarn, vad många problem!
Anonym användare
12 sep, 2015
Anonym användare
12 sep, 2015
Men stackarn, vad många problem!
Anonym användare
12 sep, 2015
lajka
Kvinna ·
12 sep, 2015
Följer, vill gärna se och höra hur det går..
Anonym användare
12 sep, 2015
Miomio
Kvinna ·
12 sep, 2015
Stackare, tråkigt med så många komplikationer :( förstår att du ser fram emot korr! Jag har inga erfarenheter kring liknande, men det där med att ta bort en "remsa" under bröstet har jag läst om i andra trådar på forumet, det kan säkert fungera? Även fast det låter lite konstigt.. tycker dock inte dina ser hängiga ut, mer naturliga isåfall. Kanske får sig ett litet extra lyft nu när du går upp i storlek också och byter till Motiva. Lycka till med allting iallafall! Berätta gärna hur det går sen :)
Vonkan
Kvinna ·
12 sep, 2015
lajka
Kvinna ·
12 sep, 2015
På bilden rakt framifrån är ju brösten skitsnygga, ett sånt resultat hade jag velat ha. Hoppas allt går bra!
Anonym användare
12 sep, 2015
På bilden rakt framifrån är ju brösten skitsnygga, ett sånt resultat hade jag velat ha. Hoppas allt går bra!
lajka
Kvinna ·
12 sep, 2015
Förstår det! ser perfekt naturliga ut! Har också valt motiva implantat, det är svårt att tänka sig att få rippling med dem. Mjuka, men ändå fasta på ngt vis!
Anonym användare
12 sep, 2015
Förstår det! ser perfekt naturliga ut! Har också valt motiva implantat, det är svårt att tänka sig att få rippling med dem. Mjuka, men ändå fasta på ngt vis!
Anonym användare
12 sep, 2015
Anonym användare
13 sep, 2015
Min tenting är borta och det som är kvar är typ "normalt", har pratat mer flera nu och de har lite likadant. Det enda är att jag tycker brösten fortfarande sitter för tätt men det ska förhoppningvis lösas vid min framflytt som jag gör pga. muskelpåverkan som blivit värre. Ahkey, jag skulle nog ha tortyren om jag var du för att verkligen trycka ner huden men det blir nog bra hur som helst :)
feliicia
Kvinna ·
13 sep, 2015
Önskar dig lycka till! Hoppas verkligen allt blir bra. Du verkar ha en skön och bra inställning i alla fall :)
Anonym användare
13 sep, 2015
Min tenting är borta och det som är kvar är typ "normalt", har pratat mer flera nu och de har lite likadant. Det enda är att jag tycker brösten fortfarande sitter för tätt men det ska förhoppningvis lösas vid min framflytt som jag gör pga. muskelpåverkan som blivit värre. Ahkey, jag skulle nog ha tortyren om jag var du för att verkligen trycka ner huden men det blir nog bra hur som helst :)
Anonym användare
13 sep, 2015
Önskar dig lycka till! Hoppas verkligen allt blir bra. Du verkar ha en skön och bra inställning i alla fall :)
Anonym användare
17 sep, 2015
tycker inte du ska ha för höga förväntningar eller krav.. du hade "hängiga"/tomma bröst innan.. det kan inte bli perfekt. rippling får ju typ "alla" (även jag) . du får nog räkna med (med din hud och elasticitet) att alltid använda bra stöd för brösten (när du sover, i bikini etc)...
och får hoppas på att dom permanenta stygnen håller sig, vilket det säkert gör, man får bara vara försiktig i minst 6 månader efter op :) sedan kan du förhoppningsvis hänga med din pojkvän