Lillans
Kvinna ·
Ny bild - 10 dagar 250cc
Här kommer en bild från idag! Dålig bild och lite missvisande i formen men man ser att de blivit större de senaste dagarna, tycker de är för stora nu! Hoppas jag vänjer mig
Sortera efter

Tussa
Kvinna ·
Dessa strl gäller vanliga butiker, hm Lindex mm.
När jag skulle beställa från Change räknade deras uträknare att jag skulle ha 65 F. Detta stämmer naturligtvis inte, eller så har de extremt små storlekar ;) ;)
Gilla

MissC76
Kvinna ·
Lillans: Måste bara få säga att shit vilka fina bröst du fått. Sånna vill jag ha. Dina är helt perfekta. Mina är helt tomma nu efter två graviditeter med amning. Jag ska dock satsa på en bukplastik först då jag behöver sy ihop mina magmuskler. Kanske kan göra brösten samtidigt, men det beror på pris. Vart fick du dina ärr? Å hur vet man om man har för lite vävnad. Detta med plastik är helt nytt för mig & jag försöker läsa på så mycket som möjligt.
Bor i Linköping & funderar på Plastikhustet eller De Vitanova.
Lycka till & hoppas du blir nöjd. Du har verkligen en kropp jag verkligen skulle vilja ha ;-)
Gilla

ida2
Kvinna ·
Ifall du vill kan du mäta ett i taget rakt över i mitten typ och om du får 23,5 har du en D kupa. De ser ut som de ena är lite mindre ,va de de före ellerförst nu?det är mitt ena också men vet inte om de beror på att det är svullet fortfarande. Dom är 10 veckor snälla finns de nån som kan svara på om dom fortfarande kan vara svullna då?de har blivit mjukare än förut. Vill också skriva att jag tycker de ser ut som dom sjunkit ner nu och fått fin form ,du har drömbröst som jag ska lägga till i mina favoriter :) och dom ser ut att bara bli finare och finare för varje dag ;)
Gilla

Minisken
Kvinna ·
Ser superfina ut!! 👍
Gilla

Tussa
Kvinna ·
Kupstorleken avgörs inte bara på hur stora brösten är utan skillanden mellan omfånget runt bröstkorgen. Hur menar du att du skulle få fram en storlek genom att bara mäta på?
Gilla