Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Turkos profilbild

Turkos

Kvinna ·

22 aug, 2014

Ny korrad! Bilder 450 släta mentor!

Bröstförstoring

Nu har jag korrat bytt implantat från perthese till mentor. Jag var jätterädd att det skulle bli för stort men är faktiskt jättenöjd! Än så länge är dom finare än dom förra och ingen rippling än. Det kan såklart komma när som helst, och dom är ju helt nya nu. Men min mardröm har varit att jag redan från första stund skulle ogilla formen, storleken och att ripplingen skulle kännas och synas direkt! Nu håller jag bara tummarna att det håller sig såhär fint! Är så himla tacksam för att Helena på citadell gör allt i sin makt för att det ska bli bra! Så skönt!

27

Sortera efter

Nsahlin

Kvinna ·

22 aug, 2014

Sjukt snygga:) ska snart opereras hos Peter :)
Gilla

Anonym användare

22 aug, 2014

jätttefina

Gilla

Pygme

Kvinna ·

22 aug, 2014

Blev jättefint! Syns inte direkt nån skillnad i stl , tycker du det känns? Eller syns i verkligheten? Hoppas du slipper ripplingen nu..
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

22 aug, 2014

Åh, jättesnygga!! :D

Gilla

Turkos

Kvinna ·

22 aug, 2014

Det blev lite större, men det blev faktiskt snyggare såhär med lite mer put! Det trodde jag aldrig, men så känns det. Ökningen märker nog ingen annan om man inte vet om det. Ja jag hoppas verkligen ripplingen håller sig borta eller blir bättre i alla fall!
Gilla

Turkos

Kvinna ·

22 aug, 2014

Det som sitter mellan brösten och under är skavplåster, ingen rippling eller märken om man nu skulle tycka att det ser ut så! ;)
Gilla

Delilah

Kvinna ·

22 aug, 2014

Supersnygga! Jättefin strl till dig! Håller tummarna att allt går väl denna ngen! :)
Gilla

Anonym användare

22 aug, 2014

Fina och fin storlek. Märker du stor skillnad i fasthet mellan perthese och mentor?

Gilla

Turkos

Kvinna ·

22 aug, 2014

Jag har inte hunnit klämt så mycket än, men dom känns mjuka och fina! Känner ingen större skillnad i mjukhet, mer att jag inte känner några kanter nu. Är positivt överraskad över hur bra bytet blev, än så länge!
Gilla

Flisan69

Kvinna ·

22 aug, 2014

Oj! Vilken skillnad! Jättefina!
Gilla

xxxx81

Kvinna ·

22 aug, 2014

Jättesnyggt! 

Gilla

hallon1-9

Kvinna ·

22 aug, 2014

Ser jättefint ut. Vad hade du för storlek på dina Perthese? Har du gått upp mycket i kupstorlek?

Gilla

ollie

Kvinna ·

22 aug, 2014

Snygga de blev!
Gilla

Turkos

Kvinna ·

22 aug, 2014

Jag hade 345 i perthese, och har bytt till 450 släta mentor.
Gilla

Anonym användare

23 aug, 2014

Jättefina! 👍 Sydde hon de töjda fickorna vid korren?

Gilla

hallon1-9

Kvinna ·

23 aug, 2014

Turkos skrev:
Jag hade 345 i perthese, och har bytt till 450 släta mentor.

Ok :) "Håller tummarna" att det blir bra nu. Det blir det säkert. :)

Gilla

Annaas

Kvinna ·

23 aug, 2014

Woooow!! Ser ut att ha blivit jättefint :) Och väldigt fin storlek!
Gilla

Turkos

Kvinna ·

23 aug, 2014

Tack för alla fina kommentarer!! Fickorna är inte omsydda, utan är helt orörda. Vi hoppas på att det räcker med att byta implantat då jag dels inte ville ha fler ärr och prio ett var att få mindre rippling. Plan b är att sy fickorna, men det hoppas jag att jag slipper!
Gilla

Lillajag

Kvinna ·

23 aug, 2014

jätte snygga! :)
Gilla

9April

Man ·

23 aug, 2014

Jättefina!!
Gilla
Community