Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Turkos

Turkos

Kvinna ·

Ny korrad! Bilder 450 släta mentor!

Bröstförstoring

Nu har jag korrat bytt implantat från perthese till mentor. Jag var jätterädd att det skulle bli för stort men är faktiskt jättenöjd! Än så länge är dom finare än dom förra och ingen rippling än. Det kan såklart komma när som helst, och dom är ju helt nya nu. Men min mardröm har varit att jag redan från första stund skulle ogilla formen, storleken och att ripplingen skulle kännas och synas direkt! Nu håller jag bara tummarna att det håller sig såhär fint! Är så himla tacksam för att Helena på citadell gör allt i sin makt för att det ska bli bra! Så skönt!

27

Sortera efter

Nsahlin

Nsahlin

Kvinna ·

Sjukt snygga:) ska snart opereras hos Peter :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jätttefina

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Blev jättefint! Syns inte direkt nån skillnad i stl , tycker du det känns? Eller syns i verkligheten? Hoppas du slipper ripplingen nu..
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Åh, jättesnygga!! :D

Gilla
Turkos

Turkos

Kvinna ·

Det blev lite större, men det blev faktiskt snyggare såhär med lite mer put! Det trodde jag aldrig, men så känns det. Ökningen märker nog ingen annan om man inte vet om det. Ja jag hoppas verkligen ripplingen håller sig borta eller blir bättre i alla fall!
Gilla
Turkos

Turkos

Kvinna ·

Det som sitter mellan brösten och under är skavplåster, ingen rippling eller märken om man nu skulle tycka att det ser ut så! ;)
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Supersnygga! Jättefin strl till dig! Håller tummarna att allt går väl denna ngen! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fina och fin storlek. Märker du stor skillnad i fasthet mellan perthese och mentor?

Gilla
Turkos

Turkos

Kvinna ·

Jag har inte hunnit klämt så mycket än, men dom känns mjuka och fina! Känner ingen större skillnad i mjukhet, mer att jag inte känner några kanter nu. Är positivt överraskad över hur bra bytet blev, än så länge!
Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Oj! Vilken skillnad! Jättefina!
Gilla
xxxx81

xxxx81

Kvinna ·

Jättesnyggt! 

Gilla
hallon1-9

hallon1-9

Kvinna ·

Ser jättefint ut. Vad hade du för storlek på dina Perthese? Har du gått upp mycket i kupstorlek?

Gilla
ollie

ollie

Kvinna ·

Snygga de blev!
Gilla
Turkos

Turkos

Kvinna ·

Jag hade 345 i perthese, och har bytt till 450 släta mentor.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättefina! 👍 Sydde hon de töjda fickorna vid korren?

Gilla
hallon1-9

hallon1-9

Kvinna ·

Turkos skrev:
Jag hade 345 i perthese, och har bytt till 450 släta mentor.

Ok :) "Håller tummarna" att det blir bra nu. Det blir det säkert. :)

Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Woooow!! Ser ut att ha blivit jättefint :) Och väldigt fin storlek!
Gilla
Turkos

Turkos

Kvinna ·

Tack för alla fina kommentarer!! Fickorna är inte omsydda, utan är helt orörda. Vi hoppas på att det räcker med att byta implantat då jag dels inte ville ha fler ärr och prio ett var att få mindre rippling. Plan b är att sy fickorna, men det hoppas jag att jag slipper!
Gilla
Lillajag

Lillajag

Kvinna ·

jätte snygga! :)
Gilla
9April

9April

Man ·

Jättefina!!
Gilla
Community