Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Turkos profilbild

Turkos

Kvinna ·

22 aug, 2014

Ny korrad! Bilder 450 släta mentor!

Bröstförstoring

Nu har jag korrat bytt implantat från perthese till mentor. Jag var jätterädd att det skulle bli för stort men är faktiskt jättenöjd! Än så länge är dom finare än dom förra och ingen rippling än. Det kan såklart komma när som helst, och dom är ju helt nya nu. Men min mardröm har varit att jag redan från första stund skulle ogilla formen, storleken och att ripplingen skulle kännas och synas direkt! Nu håller jag bara tummarna att det håller sig såhär fint! Är så himla tacksam för att Helena på citadell gör allt i sin makt för att det ska bli bra! Så skönt!

27

Sortera efter

Turkos

Kvinna ·

23 aug, 2014

Tack söta ni!
Gilla

Linnéa.W

Kvinna ·

23 aug, 2014

Ser i alla fall toppanygga ut nu! Låter bra att höra om Helena - är hon son ska operera mig troligtvis.
Gilla

Turkos

Kvinna ·

23 aug, 2014

Linnéa.W skrev:
Ser i alla fall toppanygga ut nu! Låter bra att höra om Helena - är hon son ska operera mig troligtvis.
Helena är toppen på alla sätt! Det kommer säkert bli kanonbra! Lycka till!
Gilla

ida2

Kvinna ·

24 aug, 2014

Vad fina dom blev ,fina före med men jag håller med om att de ser ÄNNU finare ut nu ;) förstått att du korrigerade fickan och inte var ute efter att de skulle bli större men hur mycket gick du upp på 105 cc? En kupstorlek visuellt eller mindre tycker du? :)
Gilla

Annie87

Kvinna ·

24 aug, 2014

Super snygga!
Gilla

Turkos

Kvinna ·

24 aug, 2014

idae_ skrev:
Vad fina dom blev ,fina före med men jag håller med om att de ser ÄNNU finare ut nu ;) förstått att du korrigerade fickan och inte var ute efter att de skulle bli större men hur mycket gick du upp på 105 cc? En kupstorlek visuellt eller mindre tycker du? :)
tack!! Jag vet inte riktigt hur pass mkt större dom blev, jag har inte provat några nya BHar än. Men kanske en kupa större, men knappt! Inte så mycket större med andra ord! Men jag gillar formen bättre nu, så NU gör det mig inget att dom blivit lite större.
Gilla

Presley

Kvinna ·

25 aug, 2014

Jätte fina! Du kommer vara kanon nöjd! Mentor släta både känns ocy är snyggare ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem